خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی همراه با توری در مشهد : آلومینیوم فلزی نقره‌ای رنگ است که براق است و جلای فلزی دارد. این فلز، نرم و سبک است و قابلیت شکل‌پذیری آن خیلی بالا می‌باشد. با اهمیت ترین مزایا آلومینیوم سبکی بالای آن نسبت به فلزات دیگر و زنگ نزدن آن می‌باشد. به صورت کلی به پنجره‌ای آلومینیومی گفته می‌شود که در تولید پروفیل‌های آن از فلز آلومینیوم به کار برده شده باشد.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی همراه با توری در مشهد

پنجره‌های آلومینیومی انواع مختلفی دارند:

قدیمی‌ترین نوع آن نوعی بود که به پروفیل‌ها به شکل میلگرد به یک دیگر وصل می‌شدند و امکان دوجداره شدن در آن‌ها وجود نداشت. نسل بعدی پنجره‌ آلومینیومی، پنجره‌های اس‌تی ST نام داشتند که قابلیت دو جدار بودن داشتند، ولی درزبندی آن‌ها مناسب نبود که تقریباً دوجداره بودن پنجره را بی تاثیر می‌کرد. جدیدترین و مدرن‌ ترین نسل پنجره‌های آلومینیومی پنجره‌های ترمال بریک نام دارند که خصوصیات فنی آن‌ها خیلی مطلوب می‌باشد. پنجره‌ی ترمال بریک پنجره‌ای است که قاب آن در برابر رسانایی حرارتی عایق شده است. این کار به وسیله‌ی قرارگیری یک ماده‌ی شیمیایی در بین صفحات خارجی و داخلی آلومینیوم صورت می‌پذیرد.

از مزایا پنجره‌های آلومینیومی می‌توان به قدرت و مقاومت بالای آن‌ها اشاره کرد که بکارگیری از آن‌ها را برای مناطقی که آب و هوای خیلی سرد یا خیلی گرمی دارند، مناسب می‌کند. وزن پنجره‌های آلومینیومی خیلی کم است به صورتی که هر یک متر از پنجره‌ی آلومینیومی چیزی نزدی به ۲ کیلو وزن دارد. هم چنین آلومینیوم دچار پوسیدگی نمی‌شود، قابلیت بازیافت ۱۰۰ درصدی دارد و زیبایی و ظرافت ظاهری آن بسیار بالاست. در برابر این مسائل، امکان رنگ پریدگی آلومینیوم، جدا شدگی، نیاز به روغن کاری منظم و عایق نبودن پنجره‌های آلومینومی در انواع ارزان‌تر از معایب این نوع پنجره‌ها می‌باشد. با در نظر گرفتن مجموعه‌ی عواملی که ذکر شد، می‌توان هزینه و قیمت پنجره‌ی آلومینیومی را برآورد کرد و تخمین زد.

قیمت گذاری این نوع پنجره‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارند که در این جا به چک کردن آن‌ها می‌پردازیم. طبیعتاً نخستین متر و معیاری که در قیمت گذاری هر محصولی موثر خواهد بود، نوع و کیفیت متریال مورد بکارگیری در آن است. هر چه آلومینیوم مورد بکارگیری در پنجره‌ها مرغوب‌تر و دارای آپشن‌های بیشتری باشد، به تبع آن هزینه‌ی پنجره نیز بالاتر می‌رود. پنجره‌های آلومینیومی در انواع گوناگونی عرضه می‌شوند؛ از جمله انواع ثابت، بازشو و کشویی، که هر کدام از این قیمت‌های متفاوتی دارند.