خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت پنجره دوجداره ریلی شیشه نشکن مخصوص ویلا: از مهمترین سوالاتی که در هنگام خرید درب و پنجره دوجداره ریلی برای ما پیش خواهد آمد، نحوه محاسبه قیمت پنجره دو جداره شیشه نشکن و همچنین عواملی که موجب افزایش آن می شود، می باشد. برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره از نرم افزارهای خاصی استفاده میشود. در این نرم افزار ابتدا عرض و ارتفاع پنجره دوجداره ریلی را وارد کرده سپس طرح، حالت و بازشوهای پنجره را مشخص می کنیم. بعد از اتمام طراحی پنجره ها، نرم افزار قیمت پنجره دوجداره را بصورت تفکیک اقلام مصرفی محاسبه کرده و آنرا نمایش می دهد. عموماً این فاکتور شامل پروفیل UPVC مصرفی، یراق آلات پنجره، شیشه دوجداره، متعلقات پنجره دوجداره و هزینه نصب می باشد.


قیمت پنجره دوجداره ریلی شیشه نشکن مخصوص ویلا

پنجره های ریلی شیشه نشکن در دو مدل یک لنگه بازشو و دو لنگه بازشو ساخته میشوند. مدل یک لنگه بازشو دارای یک قسمت ثابت و یک قسمت بازشو میباشد که قسمت بازشو آن از یک ردیف ریل ساخته شده است که با استفاده از غلطک روی آن حرکت میکند.

پنجره ریلی دو لنگه بازشو نیز از دو ردیف ریل تشکیل شده و پنجره بااستفاده از غلطک روی آن به حرکت درمی‌آید.

در این نوع پنجره جنس و کیفیت غلطک بسیار مهم است زیرا تمام وزن پنجره و شیشه روی غلطک قرار میگیرد و تاثیر زیادی روی روان بودن این نوع پنجره دارد.

 

تفاوت و شباهت پنجره دوجداره ریلی تک حالته و دو حالته

شباهت:

• یراق آلات مورد استفاده یکسان

• پروفیل مورد استفاده یکسان

• قابل ساخت با انواع شیشه یک جداره، دوجداره و سه جداره

تفاوت:

• عایق بندی یک لنگه بازشو دوبرابر دو لنگه بازشو است

• قیمت پنجره یک لنگه بازشو بیشتر است


قیمت پنجره دوجداره ریلی شیشه نشکن

یراق الات تاثیر زیادی روی عمر و عایق بندی پنجره دوجداره ریلی دارد به همین خاطر باید از غلطک های محکمی برای پنجره upvc ریلی استفاده شود. این غلطک ها بدین شکل است که زیر لنگه باز شو ها قرار دارد. اگر از غلطک های نامرغوب و بی کیفیت استفاده شود پنجره به رحتی روی ان نمی غلطتت و به درستی عمل نمی کند.

در نتیجه هرکته لنگه های ریلی به درستی انجام نمی شود. پیشنهاد ما استفاده از غلطک های سرامیکی است که توانایی تحمل وزن بالایی را دارد.