خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت پنجره زیبا آتاتک مدل جدید: امروزه یکی از مهمترین مشکلات در خرید هر پنجره ای ، قیمت آن محصول می باشد. زمانی که مشتری از نوع قیمت گذاری و عوامل موثر در آن آگاهی پیدا کند ، این مسله باعث حس اعتماد و جلب رضایت مشتری می شود. در این مقاله به تعیین قیمت پنجره دو جداره آتاتک اشاره می شود که با توجه به مطلب ذکر شده در خرید پنجره  upvc این امر بیشتر مورد توجه قرار می گیرد ، چرا که عوامل مختلفی در قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار می باشد.




قیمت پنجره زیبا آتاتک مدل جدید

قیمت پنجره upvc به صورت میانگین را به راحتی میتوان محاسبه کرد ولی به صورت دقیق ملزم به داشتن ابعاد دقیق پنجره می باشد و همین طور تعداد باز شو و فیکس و یا نوع باز شو که به صورت تک حالته و یا دو جهته و کشویی می باشد و همچنین نوع شیشه مصرفی که شامل شیشه های چند جداره با ضخامت های مختلف هستند بستگی دارد. البته این قیمت به صورت حدودی می باشد و عواملی هم باعث می شود که قیمت تغییر کند. . 

اگر برند ها و نوع بازشو ها تغییر کند حدود قیمت نیز تغییر می کند پس میتوان گفت قیمت پنجره دوجداره در حال حاظر بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع محاسبه می شود. 

شیوه تولید پنجره دو جداره 

این باور اشتباه وجود دارد که در کارخانجات بزرگ و معتبر محصولات دارای قیمت تمام شده بالاتری هستند. ولی در واقعیت این طور نمی باشد. بلکه این کارخانه های مکانیزه به سبب صرف جویی در هزینه های تولید در تولید مکانیزه ، دارای قیمت پنجره تمام شده پایین تری هستند و البته باید متریال همسان و پروسه تولید و نصب همسان را مورد توجه نیز قرار داد. 

 پروفیل پنجره دوجداره 

استفاده از پروفیل با درجه کیفیت بالا و قطعا قیمت بالاتر در قیمت تمام شده پنجره های دوجداره آتا تک تاثیر دارد.ولی نباید این بالا بودن قیمت را به نشانه ضرر در نظر گرفت برای اینکه استفاده از این نوع پروفیل ها در دراز مدت به یک سرمایه گذاری تبدیل می شود.

به زبان ساده تر با انتخاب پروفیل مرغوب و استاندارد، به کارایی و راندمان پنجره دو جداره خود می افزاییم و در نتیجه انواع  پنجره دو جداره upvc  ما بیشتر در صرفه جویی انرژی نقش خواهند داشت.

شیشه پنجره دو جداره

یکی از مهمترین آیتم ها در قیمت گذاری پنجره های دوجداره آتا تک شیشه ی آن می باشد. با توجه به این مسئله که بیشترین حجم از پنجره ها را شیشه تشکیل می دهد ، استفاده از شیشه مرغوب با قیمت بالاتر در ساخت پنجره های دوجداره می تواند باعث بالا رفتن راندمان و عمر مفید پنجره دوجداره شود.

یراق آلات در مجموع کمترین درصد از قیمت کل محصول پنجره دو جداره را تشکیل می دهند.البته این مبلغ برای تعداد بازشوهای کمتر و یا بیشتر و یا برندهای مختلف ، متفاوت می باشد.


قیمت پنجره زیبا آتاتک

در انتخاب یراق آلات پنجره آتا تک نیز بایستی دقت کنیم ، چرا که محصول پنجره دو جداره بایستی کارایی لازم را داشته باشد تا بتوان از آن استفاده بهینه برد و هم در صرفه جویی انرژی که نهایتا صرفه جویی مالی را در پی خواهد داشت ، بتواند عملکرد مناسبی را داشته باشد.

نحوه محاسبه قیمت

تمامی محاسبات از قبیل قیمت ساخت پنجره  UPVC ، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و غیره با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق مشخص می شود.

قیمت پنجره های دو جداره توسط نرم افزار هایی که مخصوص این کار می باشد تنظیم می شود و به صورت دقیق و بدون خطا تمامی موارد تشکیل دهنده پنجره و هزینه های نصب را محاسبه می کند که پس از اعلام دقیق عرض و ارتفاع پنجره قابل اجرا می باشد و به این صورت محاسبه قیمت در پروژه ها به سادگی انجام می گیرد.