خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت پنجره مدل 2حالته ارسی upvc:بازشو این پنجره روی 2 محور افقی و عمودی می باشد. این پنجره ها در منزل یا ساختمان محل کار، معمولا در جاهایی همانند آشپز خانه نصب می شوند که نیاز به جابجایی راحتتر هواست. یراق آلات آلمانی برای این نوع از UPVC  ها بهتر است. باتوجه به محل های قرار گیری این پنجره ها و بازشوی آنها بهنگام باز و بسته شدن، این پنجره ها به فضای کمتری دارند. پنجره مدل 2حالته ارسی upvc اکثرا به  صورت مدل مستطیلی هستند و بخش بالایی آنها را تا ته سقف منزل یا محل کار به شکل های هلالی یا مستطیلی که با شیشه های رنگی زیبا و سنتی دیزاین داده می شوند بدینگونه که پنجره ها برای تنظیم و کاهش از شدت نور در خانه یا جاهای آفتاب گیرتر و جاهای گرمتر و خشکتر کاربرد زیادی داشته و به نسبت مناسب تر هستند.

در پنجره 2جداره 2حالته و یا در برخی از پنجره های Upvc تک حالته از لولاهای تنظیمی استفاده می شود. مزیت این لولاها نسبت به لولای های ساده مانند لولای 100 (لولای 10 سانتی متری) و لولای 75 (لولای 7.5 سانتی متری)، قابلیت رگلاژ این نوع لولا می باشد.منظور از رگلاژ پنجره مدل 2حالته، تنظیم لنگه بازشو برای باز و بسته شدن استاندارد، عایق بندی بهتر و حرکت درست لنگه بازشوی پنجره 2جداره است. در پنجره ای که دارای لولای تنظیمی است می توانیم براحتی با استفاده از آچار آلن ( آچاری L مانند با مقطع شش‌ضلعی) لنگه بازشو را در امتداد افقی و عمودی جابجا کنیم.

قیمت پنجره مدل 2حالته ارسی upvc

از ویژگی های پنجره های 2جداره 2حالته بازشدن دوطرفه این نوع پنجره است به این صورت که در محور افقی تا 180 درجه و در محور عمودی تا 30 درجه باز خواهد شد که با چرخاندن دستگیره این عمل انجام می شود. بدلیل استفاده از سیستم یراق در سه طرف لنگه بازشو، از نظر عایق بندی بهتر از یراق تک حالته (به ویژه در پنجره های بلند) عمل می کند. مهم ترین مزیت این نوع بازشو در پنجره 2جداره، استفاده از جریان هوا بدون کنار زدن پرده می باشد. در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره 2جداره بدون تخریب، معمولا از پنجره 2حالته استفاده می گردد

پنجره دو جداره 2حالته upvc تک لنگه بازشو از بالا و بغل. توضیح فارسی : پنجره upvc 2حالته بازشو از بالا و بغل Tilt & Turn (2حالته) با شیشه 2جداره :

این پنجره ترکیب موثری از دو نوع Tilt و Turn است و می تواند به دو صورت مختلف بازشود. هم از بغل و رو به بیرون یا داخل و هم از بالا بصورت نیمه باز می شود. این پنجره تمام خواسته های شما را برآورده می کند. تهویه مناسب هوا، مدل های مختلف بازشو و دید مناسب به بیرون و ... همگی از ویژگی های این پنجره مدرن است. از این پنجره می توان برای نصب در تمام فضاهای خانه از جمله آشپرخانه و اتاق خواب ها استفاده کرد.

قیمت پنجره مدل 2حالته ارسی upvc

پنجره 2حالته و سرویسی:از زمانهای بسیار قبل پنجره در ساختمانها به منظور تامین نور طبیعی و تهویه هوا مورد استفاده قرار گرفته است. تحقیقات بسیاری نشان داده است که به واسطه هوای مطبوع و دسترسی به نور طبیعی سلامتی ، آسایش و بازدهی پنجره مدل 2حالته ارسی گسترش پیدا می کند . در گذشته پنجره مدل 2حالته ارسی منشا هدر رفت انرژی در ساختمانها و افزایش مصرف سوخت بوده است اما امروزه پنجره upvc دستخوش تحول تکنولوژیکی  وسیعی قرار گرفته است. عملکرد بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی به طرز چشمگیری مصرف انرژی و منابع آلوده کننده  را کاهش داده است. این پنجره ها گرما را در حد بسیار پائینی هدر می دهند، نشت هوا از آنها بسیار کم تر شده و سطوح پنجره گرمتر شده است  که باعث راحتی بیشتر و کاهش برودت هوا گردیده است. استفاده از شیشه های دو و سه جداره به همراه گاز متراکم بین جداره های آن و گسترش فریم های درب و پنجره ترمال بریک تاثیر چشمگیری بر افزایش کارایی و بهبود عملکرد درب و پنجره در ساختمانها دارد.