خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

نمایندگی فروش وین تک پنجره 2 و3 جداره: پنجره دو جداره وین تک از شیشه های دو جداره با پروفیل آلومینیومی یا یو پی وی سی ساخته میشوند. upvc نوعی جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در ساخت درب و پنجره میباشد و از ویژگی های برجسته آن میتوان به وزن سبک, مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری آن اشاره نمود. اساس پنجره دو جداره وین تک بر پایه شیشه دو جداره است. در این نوع پنجره دو یا چند لایه شیشه به کمک نوار اسپیسر که دور تا دور آنها قرار گرفته است از همدیگر جدا شده اند و فضای بین شیشه ها با هوا یا گاز آرگون و یا SF۶ پر میشود.


نمایندگی فروش وین تک پنجره 2 و3 جداره

امنیت پنجره های دو جداره وین تک بسیار بالاست زیرا شکستن دو لایه شیشه به فشار و انرژی زیادی نیاز دارد.گاز آرگونی که فضای بین شیشه ها را پر کرده است نوعی عایق حرارتی ست و در برابر خروج گرما به بیرون ساختمان مقاوم است. پنجره دو جداره در زمستان از خروج گرما و در تابستان از ورود آن به داخل ساختمان جلوگیری میکند.

 نصب پنجره دو جداره وین تک از هدر رفت انرژی در ساختمانها و منازل جلوگیری میکند و هزینه های مربوط به انرژی را کاهش میدهد. پنجره دو جداره وین تک علاوه بر اینکه عایق حرارتی محسوب میشود از آلودگی صوتی نیز جلوگیری میکند. دو یا چند جداره شیشه ای که در این پنجره ها به کار رفته است میزان صدا را کاهش میدهد و محیطی آرام برای ساکنین فراهم میکند. پنجره های دو جداره نیازی به رنگ آمیزی ندارند و تمیز کردن آنها راحت میباشد.

نمایندگی فروش وین تک

این نوع پنجره ها در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم هستند. گرد و غبار به راحتی در این نوع پنجره ها نفوذ نمیکند و همچنین در برابر نفوذ آب نیز مقاوم هستند.

پنجره های دو جداره در برابر نور خورشید مقاوم هستند و تغییر رنگ نمیدهند. پنجره های دو جداره UPVC در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند و تغییر شکل نمیدهند.