خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره ثابت2و3جداره عایق رنگی:پنجره ثابت عایق رنگی دارای بازشو نبوده و در قسمت هایی از طرح استفاده می گردد که نیاز به ارتباط با فضای بیرونی را ندارند و دارای لنگه های ثابت می باشد.این نوع از پنجره دارای دستگیره نبوده و معمولا در ترکیب با پنجره های لنگه بازشو استفاده می گردد


پنجره ثابت2و3جداره عایق رنگی:

مزایای پنجره ثابت upvc عایق رنگی 2و3 جداره را می توان به صورت خلاصه به بخش های زیر تقسیم بندی نمود:

قیمت بسیار مناسب

عایق قدرتمند صدا

عایق گرما و گرد و غبار

امکان استفاده از شیشه های بسیار بزرگ

طراحی مدرن و زیبا

مواد اولیه بسیار با کیفیت

 نوردهی بسیار مناسب

 

معایت پنجره ثابت upvc عایق رنگی

 

پنجره ثابت upvc را نمی توان دارای ایراد دانست. چرا که هرگونه ایرادی که در این موضوع وجود داشته باشد، مربوط به استفاده در جای نامناسب است و ارتباطی با خود این پنجره ها ندارد. شاید بتوان اینگونه تعبیر کرد که این پنجره ها دارای محدودیت هایی هستند. لذا باید با بررسی محل مورد نیاز، و این محدودیت ها دست به انتخاب بزنید. این محدودیت ها به صورت زیر تقسیم بندی می شوند:

عدم امکان باز شدن

عدم امکان تهویه هوا

استفاده های فراوانی از این نوع پنجره وجود دارد. می توانید آنرا با سایر پنجره ها ترکیب کنید، و یا به صورت تکی به کار ببرید. می توان از آنجا جهت جداکردن فضای اتاق ها، در کنار درها و موارد این چنینی نیز استفاده کرد. بیشترین استفاده این پنجره ها برای ورود نور می باشد.

پنجره ثابت عایق رنگی از پر کاربردترین و مناسبترین نوع اجزاء پنجره های دو و سه جداره میباشد که چون ثابت است در آن از یراق آلات استفاده نمیشود و در مقایسه با دیگر انواع پنجره های دو جداره upvc در کاهش آلودگی صوتی تاثیر زیادی دارد. از دیگر مزایای پنجره یو پی وی سی ثابت عایق رنگی این است که بهترین میزان دید را بدون مزاحمت فریم برای شخص ایجاد میکند.همچنین به خاطر فیکس بودن (fixed) عایقی در برابر گرد و خاک، سرما و گرما است.این مدل پنجره دو جداره upvc عایق رنگی را میتوان از پر مصرف ترین نوع پنجره دو جداره upvc نام برد زیرا در تمامی مدل های ترکیبی استفاده میگردد و به دلیل ثابت بودن آن در نواحی نورده به صورت دیواره نیز کار برد دارد. 

عایق رنگی

پروفیل های UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام استفاده شده در مقایسه با تولیدات شرکت های دیگر در میزان تفاوت رنگ وشفافیت قابل رویت می باشد.

شرکت پنجره ی ماندگار علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخگویی به سلایق مشتریان و برطرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده است.

پروفیل های تولیدی این شرکت بدون محدودیت در انتخاب رنگ، مطابق با هر نوع سلیقه تهیه شده و با ضمانت عدم تغییر رنگ رضایت مصرف کنندگان و همکاران گرامی را جلب خواهد کرد.