خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره خم پی وی سی با کیفیت گارانتی طرح دار: خم کاری و قوس دادن به پروفیل های پنجره های یو پی وی سی از جمله کارهایی است که شاید خیلی از همکاران ما انجام میدهند، اما شرکت های اندکی هستند که میتوانند این پروسه را به درستی و با کیفیت مطلوب و در خور رضایت مشتری انجام دهند .شرکت پنجره ماندگاراعلام میدارد که  تمامی دستگاه های خمکاری این شرکت تولیدی ، از تولیدات و اختراعات خود این شرکت بوده تا بتواند خم هایی بی نظیر و متنوع مثل : خم یک تکه ، خم ویترینی ، خم نقطه صفر جوش ، خم بطول حداقل ۳۵ سانتیمتر و حداکثر ۶ متر را تولید کند .


پنجره خم پی وی سی با کیفیت گارانتی طرح دار

شیشه های خم  پنجره های ویترینی خم نیز در کار از زیبایی خاصی برخوردار است و به کار و نمای ساختمان حالتی خاص می دهد . با توجه به اینکه جابه جایی و انداختن شیشه خم کاری است که ظرافت و دقت خاصی را می طلبد لذا شما میتوانید دقت گروه نصب را در جابه جایی شیشه خم و پنجره یو پی وی سی مشاهده کنیدو

و بیشتر کارفرما ها از شیشه های خم برای پنجره های بزرگ با دید خوب استفاده میکنند و همچنین از شیشه خم برای ویترین مغازه ها و خانه های ویلایی بزرگ استفاده می شود . شیشه خم شیشه ای است منحصر به فرد که دو لایه شیشه را بعد از حرارت به صورت قالبی دوجداره میکنند ودرمعماری مدرن استفاده زیادی دارد.


شیشه های پنجره های خم و قوس دار به دلیل اینکه گرما میبینند نیمه سکوریت هم میشوند. پیشنهاد میشود که در پنجره و درب های که خم ویترینی دارند بازشو استفاده نشود به دلیل اینکه تطابق سه خم شیشه ، بازشو و چهار چوب دور کار بسیار دشوار است .و باعث عدم آب بندی و درز بندی مناسب میگردد.

پنجره خم پی وی سی با کیفیت گارانتی

پنجره های خم پی وی سی ، حلالی  یا قوسی ویترینی، تاثیر رویایی و بی نظیری بر خانه های با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی نیز از این مدل استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، نور بیشتری وارد منزل کنید. پنجره های خمکاری شده می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. این مدل از پنجره با تلفیق درست با دیگر مدل ها می تواند علاوه بر زیبایی، تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند.