خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره دوجداره توری دار تولید نصب تهران : پنجره دوجداره کاملا ضد آب بوده و در برابر رطوبت و پوسیدگی کاملا با دوام می باشد در نتیجه دارای عمر طولانی تری است. البته مواد اولیه و نحوه تولید نیز در کیفیت و میزان استاندارد پنجره UPVC دوجداره موثر است و در صورتی که استفاده از متریال مرغوب و استاندارد ها  کاملا رعایت شود می توان گفت مقاومت بالاتری نسبت به پنجرههای HDF در برابر رطوبت دارند

پنجره دوجداره توری دار تولید نصب تهران

پنجره دوجداره توری دار که امروزه در اکثر ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی استفاده می شود ، عایق های صوتی و حرارتی و رطوبتی می باشد

عایق های صوتی موجود در پنجره های دو جداره در فصل تابستان باعث خنک شدن فضای داخلی ساختمان شده و هم چنین در فصل زمستان از ورود هوای سرد و خروج گرمای داخل جلوگیری می کند .پشم سنگ یکی از پرکاربردترین عایق های حرارتی و صوتی و ضد حریق می باشد که اغلب برای ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری به عنوان عایق استفاده می شود. در داخل پنجره های ضد سرقت علاوه بر ورقه های فولادی از پشم سنگ نیز برای عایق کاری این پنجره ها استفاده می شود.

پنجره دوجداره توری دار تولید نصب

امروزه دغدغه اصلی افراد دوری از سر و صدای شهر و فراهم کردن محیطی آرام و ساکت در محیط کار و ساختمان های مسکونی می باشد. پنجره ضد سرقت علاوه برعایق حرارتی و ضد حریق بودن عایق صدا نیز می باشد .به این صورت که هنگام ساخت پنجره های ضد سرقت مابین دو صفحه فولادی ،شبکه ای فلزی قرار دارد و دارای هوا می باشد . برای پنجره های ضد سرقت وجود این هوا به عنوان عایق صدا عمل می کند البته این مورد درصورتی است که پنجره ضد سرقت طبق استانداردهای جهانی ساخته شده باشد .

پنجره های ضد سرقت چینی معمولا به جای استفاده از شبکه های فلزی از شبکه مقوایی استفاده می کنند و یکی از دلایل پایین بودن وزن پنجره های ضد سرقت چینی وجود همین شبکه های مقوایی است.برای پنجره های ضد سرقت به درخواست مشتری از پشم سنگ و شیشه برای عایق کاری داخل پنجره استفاده می شود . برای ایجاد جلوه زیبایی بیشتر پنجره های ضد سرقت در سالن های اجتماع و حتی استدیوهای ضبط صدا از پنجره های ضد سرقت که با روکش چرمی برای جذب صدای هرچه بیشتر استفاده می شود.