خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره دوجداره رفسنجان نصب درب و پنجره upvc: امروزه بکارگیری از درب و پنجره upvc و آلومینیومی با شیشه‌های دوجداره و سه جداره در صنعت ساختمان ‌سازی امری بدیهی است چونکه مزیت های بسیاری و زیبایی درب و پنجره یو پی وی سی موجب پیشرفت این نوع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته و درحال توسعه شده است. نصب درب و پنجره یو پی وی سی ارتباط مستقیم با دوام و مقاومت و همچنن زیبایی آن دارد پس باید دقت شود که نصب درب و پنجره توسط نصاب حرفه ای و کاربلد صورت بگیرد . تیم کاری مجتمع کسری با داشتن نیروهای متعهد و کار آزموده و متخصص در این زمینه این تضمین را می‌دهد که هم مراحل نصب به درستی شکل گیرد و هم از داشتن درب و پنجره دو جداره حداکثر بکار برده را برده و از ویژگی های بیشمار آن بهره‌مند شوید.

پنجره دوجداره رفسنجان نصب درب و پنجره upvc

نخستین نکته ای که باید به آن دفت کنیم این است که نصب درب و پنجره یو پی وی سی باید به طوری صورت گیردکه موارد زیر در آن رعایت شود:

  1. درب و پنجره قابلیت تحمل بارهایی که قبل و بعد از بکارگیری به آن وارد می شوند را داشته باشد.
  2. آب بندی و درزبندی کامل شود و از ورود و خروج صوت و حرارت ممانعت کند.
  3. درب و پنجره یو پی وی سی بدون هیچ ایرادی باز و بسته شود.

نکات مهم نصب درب و پنجره upvc

نصب فریم آهنی انتظار:

فریم‌ های آهنی به ابعاد قوطی‌های ۳۰ ×۶۰ به شکل قاب تولید می شود و در بین دیوار و یا هم ‌سطح گچ دیوار کار قرار داده می‌ شود. ایجاد فریم آهنی سبب تقویت کردن پنجره شده و ابعاد دقیقی تولید می‌کند.

پنجره‌ های دوجداره قابل نصب در دهانه سنگ و یا سیمان نیز هستند ولی سنگ ‌گار و سیمان ‌کار به هیچ ‌عنوان نمی‌تواند ابعاد دقیقی برای در و پنجره ایجاد کند.

اندازه‌گیری دقیق و مشاوره فنی :

باد خور زیاد و یا ناکافی سبب فشار بر پنجره، از رگلاژ خارج شدن پنجره و کوتاه شدن عمر مفید آن خواهد شد. نقشه‌های غیرمتعارف، بازشوهای غیر استاندارد و ابعاد بزرگ سبب لرزش پنجره و فشار بر روی یراق‌ آلات و لولا خواهد شد که در نتیجه ظرف مدت کوتاهی پنجره را از رگلاژ خارج خواهد کرد.

سوراخ ‌کاری کافی بر روی پنجره‌ها برای نصب:

جهت دارا بودن یک نصب استاندارد پیج‌ها با ضخامت حداقل ۴ میلیمتر و ارتفاع ۵ الی ۸ سانتیمتر نسبت به ارتفاع فریم‌ ها و به تعداد کافی باید نصب گردد.
تراز و شاقول نصب کردن پنجره‌ها و تقسیم فاصله جهت تزریق فوم و چسب‌ گیری:

تراز و شاقول نبودن پنجره‌ ها باعث خارج شدن پنجره‌ ها از رگلاژ می‌شود