خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره دوجداره ریلی سال 98 شرکت ماندگار : پنجره ریلی بدلیل بهره وری کمتر در زمینه صرفه جویی انرژی نسبت به انواع دیگر پنجره ها، این روزها کاربرد خود را کم کم از دست می دهد. مشاوران طراحی پنجره دوجداره پنجره مانمدگاربه همین دلیل سعی می کنند حتی المقدور از دیگر انواع بازشوها برای قسمت های مختلف ساختمان استفاده کنند. پنجره ریلی مزیت بزرگی دارد که در هنگام بازشدن پنجره فضای داخل را اشغال نمی کند و جلوی پرده نصب شده را نمی گیرد. به همین دلیل در قسمت های خانه که این مسئله اهمیت زیادی دارد لازم است تا یا پنجره فولکس واگنی نصب شود که هزینه تولید بالاتری دارد و یا از پنجره ریلی استفاده کرد.


پنجره دوجداره ریلی سال 98 شرکت ماندگار

پنجره ریلی مزیت بزرگی دارد که در هنگام بازشدن پنجره ،فضای داخل را اشغال نمی کند و جلوی پرده نصب شده را نمی گیرد. به همین دلیل در قسمت هایی از ساختمان که این مسئله اهمیت زیادی دارد از پنجره ریلی استفاده می شود.پنجره دوجداره ریلی برای فضای بین آشپزخانه و فضای پذیرایی بسیار مناسب می باشد.دوجداره بودن این نوع پنجره برای جلوگیری از ورود صدا, گرما و سرمابسیارمناسب می باشد.و همچنین تاثیر بسیار زیادی در کاهش مصرف انرژی دارد.

پنجره دوجداره ریلی سال 98

پنجره ریلی یو پی وی سی نسبت به سایر متریالهای ساخت پنجره از قبیل آلومینیومی و آهنی عایق ترین حالت پنجره های ریلی می باشد . اما با این اوصاف بدلیل وجود فاصله ای که برای قراردادن ریلها و رفت و آمد لنگه بر روی فریم در میان لنگه بازشو و فریم وجود دارد (گرچه با مویی ها و لاستیکهای خاص پر می شود) بهره وری کمتر در زمینه جلوگیری از اتلاف انرژی ، گرد و خاک و سرو صدا نسبت به انواع دیگر بازشوها دارد ، با توجه به اهمیت جلو گیری از اتلاف انرژی و به دلیل استفاده از حداکثر مزایای درب و پنجره های یو پی وی سی یراق آلات و پروفیل های ریلی این روزها کاربرد خود را کم کم از دست می دهد . مشاوران طراحی پنجره به همین دلیل سعی می کنند حتی المقدور از دیگر انواع بازشوها برای قسمت های مختلف ساختمان استفاده کنند. اما هنوز هم در بخش هایی از ساختمان که پنجره با سایر اجزای داخلی ساختمان و یا وسایل  درگیری پیدا می کند و در عین حال خریدار نمی خواهد هزینه یراق فولکس واگنی را که جایگزین یراق ریلی است بپردازد پنجره کشویی نصب می شود.