خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره دوجداره upvc بهترین های ایران :

در عصر جدید به حفاظت از محیط زیست بیشتر اهمیت داده میشود و همه از کمبود منابع و نابودی طبیعت حرف می­زنند. جدا از دلایل علمی همه ما وظیفه داریم تا جای ممکن جهت حفظ زمین­مان تلاش کنیم. این تلاش حتی می­تواند در انتخاب­های درست باشد. به همین دلیل توصیه می­کنیم در انتخاب مصالح خانه و پنجره از موادی استفاده کنید که ضرری به طبیعت نمی­رسانند. خوشبختانه پنجره upvcدوجداره  کاملا بدون سرب، سازگار با طبیعت و قابل بازیافت است. همچنین هیچ­گونه مواد زائدی برای چرخه طبیعت ندارد


پنجره دوجداره upvc بهترین های ایران

 ویژگی هی پنجره دوجداره:


نصب آسان

پروفیل های UPVC را می توان به راحتی برش داد و توسط جوش متصل نمود.بهترین پنجره های دوجداره upvc ایران توسط پیچ و مهره به قاب اولیه فلزی و یا سازه آجری، سیمانی و … متصل می شوند. فاصله و شکاف ها را نیز می توان با فوم یا سیلیکون پوشش داد و سرعت نصب را بالا برد.

 

مقاومت در برابر زلزله

مقاوم سازی ساختمان در برابر عوامل محیطی نظیر زلزله از جمله مواردی است که همواره در ساختمان سازی مورد توجه قرار می گیرد. استفاده از متریال های سبک و در عین حال مقاوم از افزودن بار مرده بر ساختمان جلوگیری می کند، بنابراین پروفیل های UPVC نقش مهمی در سبک سازی سازه و مقاوم سازی آن در برابر زلزله ایفا می کنند.

 

استحکام در برابر اشعه ماوراء بنفش

اشعه ماوراء بنفش خورشید منجر به کمرنگ شدن اشیاء و از بین رفتن رنگ آنها می شود. افزودن دی اکسید تیتانیوم به pvc باعث می شود اشعه ماوراء بنفش انعکاس پیدا کند و پروفیل تغیر رنگ ندهد.

 

وزن سبک

وزن upvc بسیار سبک است و بار اضافی بر ساختمان وارد نمی کند. علاوه بر آن حمل و نقل و نصب پروفیل های درب و پنجره ای که از این ماده ساخته می شوند آسان می باشد.

 

دوام و استحکام

پروفیل ها دارای طراحی خاصی هستند و از دیواره ها و کانال های عرضی و طولی تشکیل شده اند که نه تنها منجر به سبک شدن وزن پروفیل می شوند بلکه استحکام آن را نیز بالا می برند. پروفیل های گالوانیزه ای که متناسب با برخی کانال ها استفاده می شوند باعث تقویت پروفیل ها شده و نصب یراق آلات و اتصال آنها به داخل پروفیل های فلزی را آسان می کنند. علاوه بر آن مقاومت و دوام یراق آلات نیز افزایش می یابد.

 

مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی

تقویت کننده های گالوانیزه که در ساخت یراق آلات و پروفیل ها مورد استفاده قرار می گیرند، مقاومت آنها را در برابر مواد شیمی، عوامل زنگ زدگی و خوردگی افزایش می دهند.

 

پنجره دوجداره upvc بهترین های ایران

خاصیت ضد حریق

یو پی وی سی ماده ای است که در شرایط احتراق کم خطر بوده و به محض خاموش شدن عامل حرارت دیگر نمی سوزد. علت اصلی این امر ترکیب این ماده با نوعی تعدیل کننده به نام CPE است. پروفیل های درب و پنجره دو جداره با وجود چنین تعدیل کننده ای خود به تنهایی مشتعل نمی شوند و در برابر آتش مقاومت بالایی دارند. افزودن تثبیت کننده های حرارتی نیز مانع از آسیب دیدگی پروفیل ها در برابر حرارت نور خورشید و هوای آزاد می شود. از ویژگی های بارز UPVC این است که در مجاورت با شعله به کندی می سوزد. شعله هایی که حرارت کمی دارند بر پروفیل های درب و پنجره اثر نمی گذارند.