خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره دوحالته تاشو چوبی مشبک شیشه رنگی: سیستم پارتیشن شیشه ای متحرک تاشو یا پنجره تاشو  از پرمصرفترین و زیبا ترین  محصولات شرکت پنجره ماندگار می باشد. در این سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف اجرا شده و فضای بازشو تراس یا خانه به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود. پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم همگی اروپایی و محصول کشور اسپانیا میباشد. همچنین کلیه شیشه ها با ضخامت ۸ میلی متر از نوع سکوریت (نشکن) میباشند. در این سیستم پانلها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند.


پنجره دوحالته تاشو چوبی مشبک شیشه رنگی

مزایای پنجره تاشو جمعشو (پارتیشن شیشه ای متحرک)

نمای یکدست شیشه ای پنجره دوجداره جهت فضای پروژه به هر طولی که باشد بدون هیچ ستون یا مانع دید. پنجره تاشواین امکان را برای بهره بردار مهیا می کند که در فصول مناسب سال سیستم را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد بهره مند گردد. به واسطه بسته شدن فضا با شیشه های متحرک پنجره ماندگار، مسیر ورود پرندگان، گرد و غبار، حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود می شود. شیشه های جام تراس بالکنی به دلیل متحرک بودن و جمع شدن در یک سمت به راحتی قابل شستشو می باشند.

پنجره دوحالته تاشو چوبی مشبک

خصوصیات تراس یا بالکن شیشه ای تاشو جمعشوپ

پارتیشن شیشه ای متحرک یا پنجره تاشو برای هر پانل قابل اجرا است. این سیستم در هر شکل هندسی اعم از گرد، سهمی، زاویه دار و یا هر شکل دیگر قابل اجرا می باشد. این پنجره دوحالته  تاشو ۷۰% عایق صوت و ۶۵% عایق حرارت است و برای استفاده در بالکن ها نیز گزینه مناسبی است. شیشه ها توسط نوارH شکل یا جوینت پلاستیکی که از بهترین مواد مدیکال ساخته می شود در همدیگر قفل می شوند و هیچ درزی بین آنها باقی نمی ماند. 

موارد کاربرد

پنت هاوس، بالکن، گلخانه، پارتیشن بندی دفاتر و منازل، سالن کنفرانس، استخر، ویترین فروشگاه، مراکز خرید، سالن ورزشی و... از این نوع پنجرها جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و همچنین به عنوان عایق صوتی و حرارتی استفاده می کنند.

مدرن ترین گزینه برای استفاده بهینه و زیبایی بالکن خانه تان می باشد. این بالکن ها قابلیت حرکت به صورت ریلی را دارند و با توجه به جمع شدن شیشه ها در یک سمت می توانید در چهار فصل سال از بالکن خانه تان لذت ببرید.