خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره یو پی وی سی کشویی تک و دو ریل عایق : پنجره های دوجداره در مدل های مختلفی ساخته میشوند می شوند که یکی از موارد تنوع درب و پنجره ها در نوع بازشوی آن ها است. پنجره یو پی وی سی کشویی به علت سهولت در باز و بسته کردن و کاهش فضای اشغال شده برای باز شدن پنجره، از محبوبیت زیادی برخوردار است. پنجره های کشویی قدیمی، تنها از ویژگی راحتی در باز و بسته شدن برخوردار بودند. اما با ورود پنجره های دوجداره کشویی به صنعت ساختمان، این پنجره ها علاوه بر مزیت زیبایی و راحتی، از مزیت عایق بندی و درزبندی مناسب در برابر ورود هوا و صوت نیز بهره می شوند.

پنجره یو پی وی سی کشویی تک و دو ریل عایق

پنجره upvc کشویی  بدلیل بهره وری کمتر در زمینه جلوگیری از اتلاف انرژی نسبت به انواع دیگر بازشوها ، این روزها کاربرد خود را کم کم از دست می دهد. مشاوران طراحی پنجره به همین دلیل سعی می کنند حتی المقدور از دیگر انواع بازشوها برای قسمت های مختلف ساختمان استفاده کنند. اما هنوز هم در بخش های مختلفی از ساختمان لازم است تا پنجره کشویی نصب شود. پنجره کشویی مزیت بزرگی دارد که در هنگام بازشدن پنجره فضای داخل را اشغال نمی کند و جلوی پرده نصب شده را نمی گیرد. به همین دلیل در قسمت های خانه که این مسئله اهمیت زیادی دارد لازم است تا یا پنجره فولکس واگنی نصب شود که هزینه تولید بالاتری دارد و یا از پنجره کشویی استفاده کرد.

پنجره یو پی وی سی کشویی تک و دو ریل

پنجره دو جداره کشویی upvc در میان مشتریان یکی از محبوب ترین مدلها می باشد که بیشتر برای نصب در اتاق خواب ها و درهای بزرگ کاربرد فراوانی دارد. همچنین این نوع پنجره دو جداره بیشتر در فضا هایی که به گردش هوای بیشتری نیاز دارد  و فقط آن فضا دارای یک پنجره می باشد کاربرد بهتری دارد و از این مدل بیشتر استفاده می شود. پنجره کشویی یو پی وی سی در دو نوع ساخته می شود که عبارت است از یک لنگه بازشو که تنها یکی از لنگه ها به صورت کشویی است و آن یکی ثابت می ماند و نوع دیگر آن پنجره دو لنگه بازشو می باشد که هر دو لنگه پنجره قابلیت بازشدن دارند. پنجره دو جداره دو لنگه بازشو فضای کمتری را اشغال می کند. همچنین نصب پنجره کشویی در آشپزخانه هم گزینه بسیار مناسبی می باشد.