خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

۲۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
در خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد باید دقت لازم را نداشته باشید تا این محصولات کیفیت لازم را به ما ارائه نمی دهند. پنجره تامین کننده نور، گرما و زیبایی در ساختمان می باشند و همچنین می توان با باز و بسته کردن پنجره ها به محیط بیرونی دسترسی داشت و ضمن تصفیه مناسب،هوای مطلوبی بدست آورد. البته اگر پنجره بطور صحیح ساخته و بکار گرفته نشود و یا در طراحی ساختمان دیدگاه های انرژی رعایت نشود و پنجره در موقعیت مناسب قرار نگیرد،عامل اصلی افت حرارتی و برودتی در فصول سرد و گرم سال می شود.

پنجره دوجداره
  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰
در خرید درب و پنجره دوجداره علاوه بر طرح و رنگ یو پی وی سی، جنس پروفیل مصرفی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی نیز از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است که متاسفانه بسیاری از افراد از آن مطلع نیستند. پس باید در انتخاب پروفیل هم بسیار دقت کرد تا بهترین درب و پنجره دوجداره را خریداری کنید.
بهترین پروفیل

  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

پنجره های مدرن، ذخیره انرژی، مقاومت و راحتی را فراهم می کنند. پنجره ها نور، گرما، نسیم خنک کننده و زیبایی را به خانه ها می آورند و احساس گشایش فضا را به حوزه های زندگی می دهد. گرچه پنجره ها مفید هستند اما اگر به درستی انتخاب نشوند و مناسب نصب نشده باشند می توانند در جنبه منفی، کارائی انرژی منزل، راحتی، کیفیت هوای داخلی و مقاومت را تحت تاثیر قرار دهند.

درب آکاردئونی

  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

می توان گفت اولین نکته در خرید پنجره یو پی وی سی قیمت مناسب آنها است. بیشتر مشتریان بر ارزان بودن درب و پنجره های دوجداره تاکید دارند درحالی که ابتدا باید به کیفیت محصول توجه کنند تا با گذشت زمان برای درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره مشکل ایجاد نشود و نیازمند تعمیر و تعویض نباشند.


قیمت پنجره ضد سرقت

  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

امروزه در صنعت درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی برندهای مختلف ایرانی و خارجی موجود است که در بین برند های معروف, برند های آلمانی همچون آلوپلاست به دلیل کیفیت بالا حرف اول را می زنند. بنابراین بسیاری از افراد مایلند که درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی آنها از برنهای آلمانی باشند.

  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰
یراق آلات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی از مهمترین اجزای این درب ها و پنجره ها هستند. در خرید پنجره یو پی وی سی باید دقت کنیم که نوع یراق مصرفی در آن بسیار مرغوب و با کیفیت باشد تا بر روی درب و پنجره دوجداره ما تاثیر منفی نگذارد. در زمان خرید پنجره های دوجداره باید به نکات مهمی توجه کنید که از جمله آنها می توان یراق آلات را نام برد، یکی از مهمترین خواص پنجره های دوجداره بحث عایق بودن آن می باشد که باعث جلوگیری از دود و گرد و غبار و سر و صدای بیرون به داخل واحد می گردد.
با توجه به مسائل گفته شده این سؤال به وجود می آید که چگونه برای پنجره دوجداره یو پی وی سی یراق آلات خوب پیدا کنیم
1-مقاومت یراق در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی:
با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره دوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد.
2-تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:
از آنجایی که هر پنجره یو پی وی سی با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد واندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است و به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله می تواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره upvc می گردد.
3-آب بندی کامل پنجره :
در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.
اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.
4-ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی:
بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. یراق مورد استفاده در پنجره دوجداره upvc باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صورت می پذیرد.
برای مثال وجود پلیت ها و قفلهای قارچی باعث درگیری قفلها در یکدیگر شده و هیچ شخصی حتی با دیلم و وسایل دیگر از بیرون قادر به باز کردن پنجره نمی باشد.
5-روان بودن و کاربری آسان:
قاعدتاً می بایست یراق پنجره به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و آسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع باشوهای پنجره upvc استفاده نماید.
یراق های کاربردی در این شرکت :
روتو آلمان(ROTO)
جیو(GU)
آکادو ترکیه(ACCADO)
اندو(ENDOW)
وی اچ اس(VHS)
وین هاوس ترکیه(WINHOUSE)



  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰
اولین گزینه مهم در خرید درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی قیمت پایانی آن است. بیشتر مشتریان بر ارزان بودن این درب ها و پنجره های تاکید دارند، در صورتی که مهم ترین آیتم کیفیت محصول است.
چگونگی محاسبه قیمت پنجره دوجداره upvc:
اجزاء تاثیر گذار در قیمت درب و پنجره یو پی وی سی شامل خم پروفیل، شیشه دوجداره، یراق آلات، رنگ پروفیل، بازشو پنجره یو پی وی سی، گالوانیزه، توری، هزینه نصب و … در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از پنجره های یو پی وی سی بدست آورد. اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه و تولید پنجره UPVC خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید ( با تلفن ، فکس یا email ). ما محاسبات را به صورت کاملاً دقیق با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC انجام داده و پیشنهاد قیمت را با جزییات کامل برای شما ارسال می کنیم .
قیمت تمام شده یراق آلات و پروفیل بر چه اصلی محاسبه میشود ؟
قیمت یراق آلات درب و پنجره ها بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.
کلیه هزینه ها در ساخت و نصب در و پنجره یو پی وی سی شامل چه مورادی است ؟
قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره های UPVC ، شیشه ( تک جداره یا دو جداره ) ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم قبلی و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.
نحوه محاسبه قیمت در پنجره های بازسازی و قدیمی به چه صورت است ؟
در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه کل کار ، هزینه های جانبی همچون هزینه فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از کار محاسبه میگردد .
نحوه محاسبه قیمت هر پروژه چگونه است ؟
تمامی محاسبات از قبیل قیمت ساخت پنجره یو پی وی سی، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود.
آیا ضمانت نامه محصول و خدمات پس از فروش بر قیمت تمام شده تاثیر گزار است ؟
کلیه محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشند که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش در و پنجره های یو پی وی سی از مشتری دریافت نمیشود .معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند . ولی مطمئن ترین راه برای خرید محصولات یو پی وی سی شناخت برندهای شناخته شده در این صنعت و سفارش آن به شرکت های معتبر میباشد.

  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

خرید پنجره سه جداره

خرید پنجره سه جداره
دایره جغرافیایی توزیع و عرضه محصولات و سبد متنوع کالا ها و یراق آلات این شرکت هم سراسر ایران را شامل می شود. در واقع ما با فراهم آوردن و گرد آوری مجموعه ای از توانمندی ها و افراد متخصص و با دانش فنی مورد نیاز و با تهیه و تدوین یک سیستم توزیع مدون و مکانیزه سراسر کشور را پوشش داده ایم و به جرات می توان گفت که ارسال کالا و خدمات با بالاترین دقت و در کمترین زمان ممکن به اقصی نقاط کشور را ممکن کرده ایم. که این توانمندی و دقت در ارسال از ثبت سفارش تا تحویل نهایی کالا از نقاط قوت و نکات مثبت این شرکت و باشگاه مشتریانش است.
نقش یراق آلات
اولین ویژگی یراق آلات مرغوب این است که خریدار با برند یراق مورد نظر آشنایی داشته باشد، که مهم ترین عامل نیز محسوب می شود. مسئله بعدی آبکاری یراق است، که باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. سوم این که مواد اولیه ای که این محصولات را تولید می کند از استاندارد خوبی برخوردار باشد. چون مواد اولیه اگر خوب نباشد، کیفیت محصول مورد نظر نیز طبیعتا نازل خواهد بود.
ویژگی چسب مرغوب
چسب خوب، چسبی است که مشتری بتواند به راحتی آن را هم بزند و مسئله دیگر این که چسب نه خیلی شل باشد و نه سفت. و زمانی که چسب به سطح شیشه می چسبد به صورت یک دفعه جدا نشود و به صورت تکه تکه از سطح شیشه جدا شود. این موارد نشان دهنده کیفیت چسب است. ویژگی پروفیل استاندارد هم این است که در سرما نشکند و در گرما هم تغییر رنگ ندهد.
نقش ماشین آلات
یکی از دلایل بی کیفیت شدن صنعت یو پی وی سی ماشین آلات است. زیرا ماشین آلاتی که اکثر شرکت ها در مونتاژ درب و پنجره دوجداره استفاده می کنند خیلی قدیمی و با بازده تولیدی پایین هستند. اغلب شرکت ها ماشین آلاتی را وارد می کنند که به روز نیستند و تنها دلیل هم این است که از قیمت کمتری برخوردار هستند و موارد جانبی را در نظر نمی گیرند، از قبیل مصرف زیاد انرژی و راندمان تولیدی اندک دستگاه. از همه مهم تر این که ماشین آلات مدرن نیاز کمتری به نیروی انسانی دارند و از دقت بالایی در تولید برخوردار هستند، که به ارتقای کیفیت محصولات تولیدی منجر می شوند. اگر ما می خواهیم پیشرفت در کل صنعت داشته باشیم باید تغییر رویه دهیم. در ایران در بخش تولید هزینه را کم می کنیم و در عوض سود را افزایش می دهیم، در حالی که در کشورهای در حال توسعه برعکس عمل می کنند و نتیجه بهتری هم می گیرند.

  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

بیشتر افرادی که قسد خرید درب و پنجره های یو پی وی سی را دارند به دنبال کیفیت بالای محصول می باشند پس ترجیح می دهند که پنجره ای با قیمت بالاتر اما کیفیت مطلوب درخانه های خود نصب نمایند.
نماینده رسمی شرکت ویستابست
این شرکت نماینده رسمی پروفیل ویستابست برترین برند پروفیل ساخت ایران براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور آمادگی خود را برای فروش و نصب انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی دوجداره اعلام می کند.
شرکت تولیدی درب و پنجره ویستابست با همت گروهی از متخصصان در زمینه صنعت پلیمر و با هدف تولید مصالح ساختمانی جدید با بهره مندی از فناوری های به روز، سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی  سی در ایران است که در سراسر کشور نمایندگان فعال و کار آزموده دارد.
ویستابست پس از دو سال تحقیق و مطالعه و آماده سازی های سخت افزاری در اوایل سال ۱۳۸۵، فعالیت خود را در زمینه خرید و استقرار تجهیزات برای تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرد.
خرید ماشین آلات تولیدی از دو کمپانی بزرگ و معتبر دنیا به نام های کراس مافای (Krauss Maffei) آلمان و گراینر اتریش (Greiner) اولین اقدام برای آغاز فعالیت به منظور تولید پروفیل بود.
در سال ۱۳۸۸ با توجه به نیاز بازارهای داخلی و بین المللی و استراتژی های سازمانی و همچنین سیاست های کشور در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در ابعاد گوناگون به خصوص در بخش ساختمان، نسل جدیدی از پروفیل را با سایز ۷۰ میلی لیتر پنج محفظه ای در ۱۳ قالب با امکان شیشه ۲و یا چند جداره به مرحله تولید رساند.
ویستابست با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۵ قالب در انواع ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و کشویی در ۴ رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۰ خط تولیدی و ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید.
مزایا و خصوصیات پنجره های ویستابست:
* بهینه سازی در مصرف انرژی
* حذف اشعه ماورای بنفش
* کاهش آلودگی های صوتی
* جلوگیری از ورود آلاینده ها
* مقاومت در مقابل شوینده ها و تمیزی آسان
* عدم نیاز به رنگ آمیزی و نگهداری آسان
* مدل ها و طرح های مختلف

  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰
درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی محوری افقی و عمودی پنجره های ایده آلی برای استفاده در ابعاد بزرگ و با دید بدون مانع هستند.
این پنجره های دوجداره  به صورت ۱۸۰ درجه روی لنگه می چرخند و دسترسی آسانی را به نمای خارجی پنجره به وجود می آورند و به شما این امکان را می دهند که به آسانی تمام زوایای پنجره را نظافت و گرد گیری کنید.
سیستم محوری (pivot system) جزء سیستم های خاص می باشد، درب و پنجره محوری از تهویه مناسبی برخوردار است از این رو در مکان هایی که نیاز به تهویه ویژه دارد بسیار پر کاربرد است. در سیستم محوری هوای راکد از بالا خارج شده و هوای تازه از پائین وارد می شود. این روش تهویه در مکانهای مرطوب و مکانهایی لازم است بو به سرعت خارج شود بسیار کارآمد است. زاویه بازشو در پنجره های محوری قابل تنظیم بوده و در حالت نیمه باز از ایمنی کافی برخوردار است. سیستم محوری جهت لنگه هایی تا وزن ۳۰۰ کیلوگرم و عرض ۲۹۵۵ میلی متر قابل اجرا می باشد.
برای تهیه درب و پنجره یو پی وی سی محوری از دو لولای کناری استفاده خواهد شد که اجازه ی چرخیدن به لنگه را می دهند، این در صورت که از بیرون حفاظ دار باشد به مانع برخورد می کند برای راه حل یک دست لولای معمولی را خم کرده و در ساخت پنجره upvc کار می گیرند (پنجره لولاکنار).
دستگاه خم برای تهیه هر دوی پنجره و لولا احتیاج است ولی تنها شرکتهای بزرگ به چنین دستگاه مجهز می باشند، در مورد پروفیل باید گفت که پروفیل ویستابست بطور پیش فرض مصرف خواهد شد مگر اینکه آیتم های پروژه زیاد بوده و آپشن دیگری از جانب خریدار مطرح گردد.
مزایای درب و پنجره محوری:
۱-نصب و اجرای آسان و بی دردسر با توجه به سیستم منحصر به فرد لولای محوری آلمانی (GU).
۲-این نوع پنجره بصورت پایدار و محکم در هر حالت قابل تنظیم است.
۳-امکان تمیز کردن آسان و راحت پنجره یو پی وی سی محوری از خارج و داخل و چرخاندن پنجره با یک حرکت.
۴-تهویه مطلوب با توجه به سیستم تهویه دو طرفه:
هوای نا مطلوب از بالای پنجره خارج شده و هوای مطبوع از قسمت زیرین پنجره محوری به داخل انقال پیدا می کند.
خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی
این شرکت یکی از معتبر ترین شرکت های سازنده درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره در کشور ایران است که با هدف و رسالت ایجاد مجتمع صنعتی انبوه سازی ساختمان های پیش ساخته با استفاده از دانش روز و فن آوری مدرن روز آمد پایه گذاری گردید.


  • بهرام پروهان