خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰
در خرید درب و پنجره دوجداره علاوه بر طرح و رنگ یو پی وی سی، جنس پروفیل مصرفی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی نیز از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است که متاسفانه بسیاری از افراد از آن مطلع نیستند. پس باید در انتخاب پروفیل هم بسیار دقت کرد تا بهترین درب و پنجره دوجداره را خریداری کنید.
بهترین پروفیل

فرصتی بدست آمده تا یکی از مجموعه های اصلی تولید پروفیل یو پی وی سی کشور را مورد بررسی قرار دهیم. مجموعه پنجره ماندگار علاوه بر تولید پروفیل، در زمینه مونتاژ درب و پنجره نیز فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنجره های یو پی وی سی در بین تولید کنندگان به شمار می رود. روشن است که وقتی نیروی های جوان با تجربه همگام شوند، نتایجی شگرف را به بار خواهند آورد.
بهترین پروفیل
ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره ماندگار از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره ماندگار تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

پروفیل یو پی وی سی


دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.
انتخاب پروفیل گالوانیزه مناسب برای یک پنجره
حتما باید از گالوانیزه شناسنامه دار استفاده کنید. شناسنامه یک گالوانیزه به ما خواهد گفت که پنجره چقدر نیرو را تحمل خواهد کرد، چقدر فشار باد را می تواند تحمل کند، چقدر وزن شیشه را میتواند تحمل کند. در واقع فشارهای وارده بر پنجره شامل فشارهای مرده و زنده می شوند. نیروهای مرده عبارتند از وزن خود پنجره، شیشه و یراق آلات. نیروهای زنده عموما نیروهایی هستند که شاید همیشه حضور نداشته باشند، ولی نیروی بسیاری را بر پنجره وارد می کنند، مانند فشار باد. حتی در مکان هایی که پنجره در آنها نصب می شود، می تواند نیروهای زنده مختلفی را در خود داشته باشد که باید حتما مورد محاسبه قرار گیرد. مثلا باید احتمال برخورد انسان را با پنجره ها نیز در نظر گرفت و آن ها را در محاسبات وارد کرد.