خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

انواع پنجره زیبا یو پی وی سی با کیفیت عایق: عموما به اجزای تشکیل دهنده یو پی وی سی پایدارکننده ، دی اکسید تیتانیوم ، کربنات کلسیم و تنظیم کننده ضربه اضافه میکنند تا قابلیت ها و ویژگی های آن را بهبود ببخشند. انواع پنجره دوجداره upvc دارای مدل های متفاوتی از لحاظ شکل و ظاهر می باشد و در صورتی که شما انواع مدل های پنجره دوجداره را تشخیص دهید میتوانید بهترین انتخاب را متناسب با نیازتان داشته باشید.البته قیمت انواع پنجره upvc نیز با توجه به مدل های آن میتواند متفاوت باشد


انواع پنجره زیبا یو پی وی سی با کیفیت عایق

پنجره upvc ثابت

پنجره یو پی وی سی ثابت از پر کاربردترین و مناسب ترین نوع اجزاء پنجره های دو جداره میباشد که چون ثابت است در آن از یراق آلات استفاده نمیشود و در مقایسه با دیگر انواع پنجره های دو جداره یو پی وی سی در کاهش آلودگی صوتی تاثیر زیادی دارد.از دیگر مزایای پنجره یو پی وی سی ثابت این است که بهترین میزان دید را بدون مزاحمت فریم برای شخص ایجاد میکند.

همچنین به خاطر فیکس بودن (fixed) عایقی در برابر گرد و خاک، سرما و گرما است. این مدل پنجره دو جداره یو پی وی سی را میتوان از پر مصرف ترین نوع پنجره دو جداره upvc نام برد زیرا در تمامی مدل های ترکیبی استفاده میگردد و به دلیل ثابت بودن آن در نواحی نورده به صورت دیواره نیز کاربرد دارد.

 

پنجره یو پی وی سی تک حالته

بازشو (سش) این نوع از پنجره یو پی وی سی باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی می باشد. این نوع از پنجره دو جداره upvc دارای ویژگی های زیر می باشد:

 

پنجره upvc تک حالته

پایین بودن قیمت نسبت به بقیه بازشو ها تغییر جهت (سش) یا بازشو از راست به چپ و یا از چپ به راست با کمترین زمان و قیمت و همچنین اجرا در محل تعویض راحت لولا ها و یراق آلات یو پی وی سی درصورت نیاز

تعویض پنجره های قدیمی با حفظ فرم قبلی کلاسیک آن بدلیل اینکه پنجره های قدیمی عموما با بازشوی تک حالته می باشد و در بعضی از ساختمان ها بنا به دلایلی اجازه تغییر حالت بازشو ها را نمی دهند. در این موارد، پنجره یو پی وی سی تک حالته گزینه مناسبی است. چرا که این مدل، همان مدل بازشوی کلاسیک پنجره ها میباشد.

پنجره upvc دوحالته

بازشو این نوع از پنجره یو پی وی سی باز شدن روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. 

پنجره یو پی وی سی دوحالته 

این پنجره با توجه به اینکه در درون ساختمان قرار دارد اغلب در جایی نصب می شود که نیاز به جابجایی هوا است مانند آشپز خانه.آلات آلمانی(روتو-شورینگ)برای این نوع از پنجره upvc بهتر است.

 

با توجه به مکان قرار گیری این پنجره و بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن به فضای کمتری نیاز است و دارای مزایای زیر می باشد : 

دارای امنیت بالا با توجه به یراق آلات به کار رفته

مخفی و پنهان بودن یراق آلات زیر محور سش یا بازشو

قابلیت رگلاژ راحت

امنیت و راحتی در باز و بسته شدن توسط کودکان

پنجره upvc فولکس واگنی

این نوع از پنجره به دلیل یراق آلات خاص خود مصارف خاصی دارد و سیستم بازشوی این پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های مزایای آن عبارت است از : 

باز شدن (سش)باز شو تا زاویه ۴۵ درجه

هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود

دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی فولکس واگن می باشد.




انواع پنجره زیبا یو پی وی سی با کیفیت

پنجره یو پی وی سی در بالکنی و سرویسی

یو پی وی سی مورد استفاده در این نوع درب دو جداره و از سش در و یراق آلات سوئیچی و با توجه به علاقه مشتری که تمام (سش) را از شیشه دو جداره و یا مقداری از (سش) با پنل و بقیه با شیشه تهیه می شود.

 

پنجره upvc در بالکنی و سرویسی 

درب سرویسی یو پی وی سی که از اسمش پیداست در دستشویی مورد استفاده قرار می گیرد که در این نوع در یراق آلات سرویسی و (سش) تمام پنل و یا قسمتی از بالای آن شیشه و بقیه یا پنل تهیه می شود.