خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

تفاوت پنجره آلومینیومی و پنجره دوجداره upvc در کرج:شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به تفاوت پنجره آلومینیومی و پنجره دوجداره upvc بپردازد شرکت پنجره ماندگار در کرج و تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

تفاوت پنجره آلومینیومی و پنجره دوجداره upvc در کرج

یراق آلات درب و پنجره upvc

انواع مدل پنجره دوجداره همیشه دارای یراق آلات و تجهیزات جانبی است. یراق آلات برای باز و بسته شدن پنجره دو جداره کشویی، تک حالته و دو حالته، در و پنجره دوجداره فولکس واگنی، محوری و درب و پنجره آکاردئونی ، مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت پنجره دو جداره با توجه به یراق آلات کار شده متفاوت است برای مثال قیمت لولای ۱۰سانتیمتری و دستگیره یک طرفه که در اغلب موارد کار می شود با قیمت لولای تنظیمی و قابل رگلاژ به همراه دستگیره سوئیچی متفاوت است. بدون تردید فاکتور نهایی قیمت پنجره دو جداره با لولای قابل تنظیم و دستگیره سوئیچی بیشتر خواهد شد. برند یراق آلات معمولا روی بدنه آن حک شده که می توانید اصل یا بدل بودن آن را تشخیص دهید.

کیفیت شیشه پنجره دوجداره

نوع شیشه مصرفی در پنجره، روی قیمت پنجره دوجداره تاثیر مستقیم دارد. همه خوبی پنجره دو جداره به عایق بودن آن است. شیشه های دو جداره صنعتی در ساخت پنجره دو جداره استفاده می شود. شیشه های دو جداره صنعتی با گاز آرگون پر شده اند. اگر به یک پنجره دو جداره با شیشه مرغوب و استاندارد دست بزنید متوجه اختلاف دما در سطح داخلی و یرونی شیشه خواهید شد. شیشه پنجره دو جداره تاثرگذارترین عامل در صرفه جویی انرژی است که نتیجه آن به طور مستقیم در فیش های پرداختی دیده می شود. میزان عایق حرارتی پنجره را می توان با این معیارها سنجید:

برند و جنس شیشه: نوع شیشه و کیفیت تولید در عایق بودن آن تاثیرگذار است

تعداد جداره های شیشه :، پنجره با شیشه دو جداره و سه جداره تولید شده. این شیشه ها در مقایسه با شیشه تک جداره در صرفه جویی انرژی تاثیر بیشتری دارند.

ضخامت شیشه دو جداره: قیمت پنجره دو جداره با ضخامت بیشتر همیشه بالاتر است ولی این شیشه می تواند جلوی آلودگی صوتی را بگیرد و از تبادل دمایی جلوگیری کند.

هزینه نصب درب و پنجره دوجداره

هزینه نصب پنجره دو جداره خودش یک مقوله جدا است که بستگی به نوع پروژه دارد. برای مثال نصب پنجره دو جداره در موقع بازسازی ساختمان، نصب روی سطوح سنگی یا دیوارهای آجری و .... دستمزدها را کمی تغییر می دهند. به طور معمول هزینه نصب پنجره دو جداره بین ۱۰ تا ۲۰ درصد مبلغ نهایی براورد می شود. اما قیمت دقیق در و پنجره دو جداره هوم سرویز بعد از بازدید رایگان از محل اعلام می شود. بررسی محل نصب و مشکلات احتمالی ضروری است گاهی به دلیل ایرادهای بنا کمی قیمت ها بیشتر می شود.

ساخت پنجره دو جداره هوم سرویز

پروژه ساخت پنجره دو جداره هوم سرویز توسط یک تیم حرفه ای و آموزش دیده انجام می شود. علاوه بر متریال با کیفیت، نصب حرفه ای پنجره دو جداره هم در کیفیت آن تاثیر دارد. قیمت پنجره دو جداره طبق نرخ اتحادیه محاسبه می شود. انواع پنجره دو جداره کشویی، درب و پنجره ریلی، پنجره دوجداره upvc، پنجره دوجداره ویستا بست، پنجره دوجداره هافمن ،پنجره وین تک و پنجره دوجداره آلومینیومی بنابر سفارش طراحی و ساخته می شود. کیفیت نصب پنجره دو جداره مهم ترین عامل در کارایی موثر آن است. نصب دو جداره ها کاملا تخصصی است و با نصب پنجره های عادی و تک جداره تفاوت دارد. کار با یک تیم حرفه ای همیشه نتایج بهتری دارد.