خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

وکا آلمان از بزرگترین تولید کننده های پروفیل های یو پی وی سی است که در ساخت درب ها و پنجره ها استفاده می گردد. این شرکت کار خود را از سال ۱۹۶۹ در sendenhorst آلمان به عنوان یک شرکت تولید کننده کرکره پنجره آغاز کرد. شما می توانید با خرید از نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره upvc وکا از اصل بودن کالا مطمئن باشید و هم چنین از خدمات پس از فروش آن بهره مند گردید.

پنجره یو پی وی سی


وکا در سال ۱۹۶۷ با عنوان وکاپلاست پایه گذاری شد، که با استفاده از پانزده هزار فوت مربع امکانات اجاره ای، پرده کرکره ای تولید می کرد. دو سال بعد، یکی از کارکنان اصلی به نام هاینریش لومن (heinrich laumann) شرکت را خریداری کرد و شروع کرد به طراحی سیستم های پنجره که اولین آنها در سال ۱۹۷۱ پرده برداری شد. پروفیل آلمانی وکا (veka) اولین شرکت تولید کننده معتبر یو پی وی سی در دنیا است که در حال حاظر محصولات متنوع خود را به سراسر دنیا ارسال می کند. از مزایای پروفیل پنجره دوجداره upvc وکا حفظ ویژگی های فیزیکی یکنواخت مطابق با حد تغییرات مجاز قابل قبول در ساختمان می باشد. مقاومت پروفیل پنجره دوجداره upvc وکا https://upvc.pro/ در برابر شرایط جوی مطابق با استاندارد RAL-GZ 716/10 می باشد. شرکت آلمانی VEKA.AG محصولات خود را به پنج قاره ارسال می نماید و در سراسر دنیا فعالیت گسترده ای را دارا است. مرکز اصلی وکا در ( سندن هورست ) به صورت مستقیم به ۵۰ کشور دنیا محصول صادر می کند علاوه بر این ۱۷ واحد تولیدی وکا در نقاط مختلف دنیا پروفیل های مخصوص بازار های آن منطقه از دنیا را تولید می کند. نکته قابل توجه در سیستم پروفیل پنجره دوجداره upvc وکا آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است و پروفیل های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است. ویژه کشور هلند و ترکیه نیز سیستم مخصوص خاورمیانه طراحی شده است و برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل پنجره دوجداره upvc وکا https://upvc.pro/ مناسب با آن منطقه استفاده می شود.
خرید از نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره upvc وکا » هر پروژه از اجزای مختلفی تشکیل می شود نظیر پروفیل ، شیشه ، یراق آلات ، دستمزد ، نصب و … در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از آن بدست آورد. اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای یکی از فروشندگان درب و پنجره دوجداره upvc اعلام یا ارسال نمایید ( با تلفن ، فکس یا email ).

پروفیل وکا


نرم افزار مخصوص صنعت UPVCمحاسبات را به صورت کاملاً دقیق انجام داده و فروشنده پیشنهاد قیمت را با جزییات کامل به شما اعلام می نماید. پروفیل لمینیت شده وکا به دو صورت مات و براق قابل سفارش هستند. تکنولوژی داخلی پروفیل پنجره دوجداره upvc وکا بسیار عالی است. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند. با معرفی سیستم آزمایش شده، استفاده از پروفیل پنجره دوجداره upvc وکا https://upvc.pro/ یک راه حل ایده آل برای دست یافتن به گواهی LEED است. به این دلیل که مصرف انرژی را به طور محسوسی کاهش می دهد همچنین از هزینه های گرمایشی و سرمایشی می کاهد.