خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید درب upvc ارزان مخصوص هتل بیمارستان : روز به روز افراد بیشتری به استفاده از درب یو پی وی سی ( درب UPVC ) روی می آورند.  در این نوشته به بررسی و ذکر عواملی که باعث محبوبیت و افزایش تقاضای یکی از انواع درب  به خصوص  درب دوجداره برای بیمارستان ها و هتل ها، درب یو پی وی سی شده است پرداخته می شود. در ابتدا درب یو پی وی سی تو ضیح داده میشود و اجزای تشکیل دهنده آن، موارد کاربرد آن معرفی می گردد. 

خرید درب upvc ارزان مخصوص هتل بیمارستان

نمونه هایی از درب یو پی وی سی برای هتل و بیمارستان ها استفاده میشوند بسیار فراونند و مدل های متنوعی دارند که بنا به نیاز و سلیقه کارفرما تولید میشوند.

به علت اینکه پی وی سی (PVC) ماده ای مفید برای کاربردهایمختلف و فراوان است، در فرایند تولید این محصول مواد افزودنی مانند تثبیت کننده های حرارتی، روان کننده ها، رنگ ها ، تثبیت کننده های UV و … به آن اضافه می شوند تا از به دست آوردن ویژگی های مکانیکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

با توجه به این فرآیند که “ترکیب” نام می گیرد،پی وی سی (PVC)، تبدیل به یک پلاستیک بسیار سازگار و تطبیق پذیر می شود که امکان تولید محصولات بسیار سخت (یو پی وی سی غیر پلاستیکی یا UPVC و نیز محصولات بسیار نرم و اتعطاف پذیر همچون FPVC را ایجاد می کند.

با اضافه کردن مواد روان کننده می توان pvc را انعطاف پذیرتر و نرمتر کرد. اگر هیچ  ماده افزودنی روان کننده ای به این ترکیب اضافه نشود، ماده ای سخت  به نام یو پی وی سی به وجود می آید گاهی به پی وی سی سخت شناخته می شود.

خرید درب upvc ارزان

حال  به بررسی و کشف این واقعیت می پردازیم که چرا مردم درب یو پی وی سی ( درب UPVC ) را انتخاب می کنند؟ برای پاسخ به این پرسش ما ابتدا باید به درک ویژگی­ های این درب ها بپردازیم. چندین عامل باعث محبوبیت این نوع درب ها شده است:

درب یو پی وی سی با دوام و سخت

درب یو پی وی سی با دوام و سخت

درب یو پی وی سی سخت و با دوام است

قاب های UPVC با پلیمر وینیل که با اتم های کلر محاصره شده اند، ساخته شده و در واقع پلاستیک نیست و می تواند به خوبی فولاد کار کند. از این رو این مواد مستحکم هستند. یو پی وی سی (UPVC) ماده بسیار بادوامی است، طول عمر این ماده در لوله های آب و فاضلاب حداقل ۱۰۰ سال است و اکثر غریب به اتفاق درب یو پی وی سی ( درب UPVC ) که بیشتر از  ۲۵ سال از نصب آن می گذرد، هنوز هم قابل استفاده است. آزمایش های کیفی در و درب یو پی وی سی ( درب UPVC ) برای مقاومت در برابر اشعه ماورابنفش که حفظ شفافیت و طول عمر آن را در معرض تابش مستقیم آفتاب تضمین می کند، این موضوع را (طول عمر زیاد درب ها را) تصدیق می کند. همچنین این درب ها مقاومت بالایی در برابر آب و هوا، طوفان، باران دارا هستند که این ویژگی آنها را منحصر به فرد کرده است.

برخلاف فلزات یو پی وی سی (UPVC) غیر رسانا است، به این معنی که استفاده از آن در قاب های درب موجب می شود که حرارت انتقال نیابد و در نتیجه به پایداری(ثبات) دمای داخلی ساختمان کمک شایانی می کند از این رو این محصولات بسیار مناسب استفاده در اماکنی همچون هتل ها و بیمارستان هاست.. رده انرژی قاب های درب یو پی وی سی ( درب UPVC ) در محدوده با بهره وری بالا جای می گیرد. این موضوع به سبب هدایت حرارتی بسیار کم این قاب ها می باشد. در نتیجه، در این قاب ها حرارت ارزشمند نمی توانند به راحتی مصالح دیگر(همچون فلزات و …) فرار کنند. قاب های درب یو پی وی سی ( درب UPVC ) گرایش بیشتری به صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی نسبت به انواع دیگر قاب ها از جمله آلومینیوم دارند. این قاب ها با درزبندی و هوابندی مناسب از خروج گرمای داخل(در اقلیم های سرد) جلوگیری می کنند و امکان آسایش و راحتی ساکنین و صرفه جویی انرژی را تا میزان ۲۰ -۲۵% فراهم می آورند. ترکیب قاب های درب یو پی وی سی ( درب UPVC ) و شیشه دو جداره باعث ایجاد درب های بسیار کارآمد از لحاظ مصرف انرژی می شود. با توجه به توانایی این درب ها در حفاظت از انرژی در طول زندگیشان فلز درب یو پی وی سی ( درب UPVC ) به عنوان درب سبز شناخته می شود و بیشترین امتیاز را برای صرفه جویی مصرف انرژی در مقایسه با درب های چوبی و فلزی کسب می کنند.