خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

امروزه خرید مارک های پروفیل پنجره دوجداره upvc یک انتخاب مناسب برای جلوگیری از صدا در ساختمان ها می باشد در ذیل انواع مارک های پروفیل پنجره دوجداره upvc  مورد بررسی قرار داده ایم تا شناخت مناسبی درمورد انها کسب نمایید.

ویستابست

در زمان خرید مارک های پروفیل پنجره دوجداره  upvc باید در مورد آنها اطلاعات لازم را کسب کنید تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. در بررسی های انجام گرفته در رابطه با قابلیت ها ی مختلف پروفیل ویستابست و با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان مختلف در این صنعت ، پروفیل ویستابست از مجموع ۴۰ بارم ، با کسب ۳۷ بارم مثبت از نظر کیفیت پروفیل در آزمایشات مختلف سختی، قابلیتهای فنی، استحکام و.....در رتبه های نخست پروفیلهای ایران قرار دارد.پروفیل از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده پنجره است که با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد، مارک های پروفیل پنجره دوجداره مختلفی در بازار موجود می باشد. پروفیل upvc ، ماده ای ست که از ترکیبات نفت خام، نمک طعام (کلیرید سدیم) و وینیل تشکیل شده است. البته بیشتر مارک های پروفیل  پنجره دوجداره از کلر و وینیل ساخته می شود. پروفیل upvc بسیار مناسب و عایق در برابر رطوبت و سرما بوده است و از این ماده امروزه برای ساخت قاب پنجره دوجداره upvc جهت عایق بودن بیشتر استفاده می شود.
در ذیل برای شما خرید مارک های پروفیل  پنجره دوجداره را برای شما معرفی نموده ایم تا شناخت مناسبی نسبت به آنها پیدا نمایید. البته این نکته را توجه داشته باشید که همه تولید کنندگان مارک های پروفیل  پنجره دوجداره نیز تولیدات خود را در درجه های کیفیت مختلف عالی ، خوب و متوسط ارائه می دهند. پس حتما با توجه به شناخت انواع مارک های پروفیل پنجره دوجداره ، اقدام به سفارش خرید پنجره دو جداره مناسب برای ساختمان خود نمایید.
پنجره ویستابست می تواند یک انتخاب مناسب برای جلوگیری از ورود سر و صدا به داخل ساختمان باشد ولی نکته مهم ترکیب (پروفیل) ویستابست با شیشه مناسب می باشد که با توجه به موقعیت ساختمان و سر و صدای اطراف می بایست نوع شیشه انتخاب شود. به عنوان مثال برای ایجاد محیطی مناسب خواب باید شدت صوت را حدود ۴۵ دسی بل رساند.
پنجره ویستابست با پروفیل ۳ چمبر و شیشه های دو جداره می تواند تا ۴۵ درصد از اتلاف انرژی و هزینه های سرمایشی و گرمایشی بکاهد. در صورت استفاده از پنجره ویستابست با پروفیل ۵ چمبر و شیشه سه جداره حداقل تا ۶۰ درصد از اتلاف انرژی کاسته می شود.
نکته: پنجره با پروفیل ۵ چمبر ویستابست مناسب برای مناطق سردسیر و گرمسیر
یو پی وی سی به طور طبیعی در برابر رطوبت و آلودگی های جوی مانند هوای اسیدی, هوای قلیایی و هوای نمکی مقاوم است. همچنین یو پی وی سی در برابر پوسیدگی، زنگ زدن، برآمده شدن و پوسته پوسته شدن مقاومت می کند و در برابر هجوم موریانه ها و یا سایر حشرات نیز غیر قابل نفوذ است.
یو پی وی سی تغییر شکل نمی دهد و کپک نمی زند، و همچنین خراشیدگی های روی آن نیاز به بازسازی دوباره نخواهد داشت
ترتیب بهترین شرکت مارک های پروفیل پنجره دوجداره بر اساس آخرین نظرسنجی از مصرف کنندگان پروفیل در امر ساخت و ساز بوده است؛ لطفا به جای تاثیرپذیری از تبلیغات پر زرق و برق سایر برند ها به شرکت مارک های پروفیل پنجره دوجداره داخلی و مطرح صنعت یو پی وی سی توجه نمایید.
خرید مارک های پروفیل پنجره دوجداره  upvc
1.    برند پروفیل upvc بوتیا
2.    برند پروفیل upvc وانا وین
3.    برند پروفیل upvc سیندژ
4.    برند پروفیل upvc ماژول
5.    برند پروفیل upvc اِی بی آی
6.    برند پروفیل upvc تاروس
7.    برند پروفیل upvc ویستا بست
8.    برند پروفیل upvc فربد
9.    برند پروفیل upvc هافمن
10.    برند پروفیل upvc ایده آل
11.    برند پروفیل upvc وین تک

12.    برند پروفیل upvc یونی وینبرند

شرکت مارک های پروفیل پنجره دوجداره برند ویستا بست در سال 1382 تاسیس شده است. شرکت ویستا بست امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل های upvc و پنجره دو جداره می باشد. شرکت ویستا بست در سال 1386 تولید پروفیل upvc  را شروع نموده است . شرکت پروفیل یو پی وی سی ویستابست دارای 12 خط تولید و ظریفیت تولید 17 هزار تن در سال جهت تولید پروفیل می باشد. همچنین دارای گواهینامه رال از کشور آلمان به خاطر داشتن کیفیت پروفیل های upvc خود نیز می باشد.وین تک


کمپانی win tech (وین تک) شرکتی ترکیه ای است که از سال 2000 میلادی شروع به فعالیت نموده است. یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید پروفیل upvc می باشد؛ همچنین این برند پروفیل upvc امروزه حضور فعالی در بازار ایران دارد؛ نماینده شرکت وین تک در ایران محصولات پروفیل یو پی وی سی و پنجره های دوجداره و تولیدات دیگر این کمپانی را عرضه می نماید. کیفیت پروفیل های upvc این شرکت ترکیه ای مطلوب بوده است و با قیمت مناسبی نیز نسبت به تولیدکنندگان داخلی محصولات upvc خود را عرضه می نماید. البته با شروع رقابت تولید کنندگان داخلی پروفیل upvc در ایران، کم کم حضور برند وین تک نسبت به گذشته کمرنگ تر شده است و شاید با توجه به کیفیت بالای محصولات داخلی و قیمت مناسب تر، دیگر حضور برند پروفیل وین تک به چشم نیاید.

استاندارد خرید مارک های پروفیل پنجره دوجداره  upvc
در استاندارد ۶۸۴۰ واژه ها و اصطلاحاتی آمده که کاربرد زیادی دارد که عبارت اند از:
۱-پروفیل: که عبارت است از طول ماده اکسترودی با برش عرضی معین و مشخص
۲-پروفیل اصلی: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل مقدار بار یا وزن را تحمل می کند.
۳-پروفیل ثانویه: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل وزن یا بار را بر عهده ندارد.
۴-سطح قابل دید: وقتی که در یا پنجره یو پی وی سی بسته است سطح قسمتی که قابل دیدن است را سطح قابل دید گویند.
۵-مواد قالب ریزی شده: که در تهیه پروفیلها این مواد باید دارای مشخصات موجود در استاندارد باشد.