خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره تک حالته عایق صدا سرما گرما : این نوع حالت بازشوی پنجره دوجداره باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی است و با نام پنجره دوجداره لولایی نیز شناخته میشوند. این دسته از پنجره های یو پی وی سی بدلیل حالت بازشو تک حالته رتبه دوم از لحاظ قیمت ارزان را دارا بوده و هزینه کمتری برای مشتری دارد.

پنجره تک حالته عایق صدا سرما گرما

نکته ای که در در اینجا اهمیت دارد این است که  در صورتی که در تمامی درب و پنجره ها، لولا در سمت راست به کار رفته باشد آنگاه درب پنجره هم در سمت راست باز می شود. در غیر این صورت پنجره در سمت چپ باز خواهد شد و با توجه به آن که از یراق برای این پنجره ها استفاده شده است در قیمت آن نیز بی تاثیر نخواهد بود و قیمت اینگونه از پنجره ها نسبت به پنجره ثابت متفاوت خواهد بود و افزایش خواهد یافت. 

عایق صدا برای کاهش آلودگی های صوتی و آزار دهنده و جلوگیری از انتقال صدا از محیطی به محیط دیگر استفاده می شود . عایق صدا پوششی جدید و مدرن بوده که امروزه در سراسر دنیا بسیار مورد استفاده قرار می گیرید . عایق صدا در انواع مختلفی موجود می باشد از جمله عایق صوتی برای سقف ساختمان ، عایق صوتی برای کف ساختمان و عایق صوتی برای دیوار مشترک . یکی ا موثر ترین عایق های صدا عایق پنجره های دوجداره یو پی وی سی میباشد.

پنجره تک حالته عایق صدا سرما

 از عایق حرارتی به منظور جلوگیری از ورود و خروج سرما و گرما ما بین فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان از جمله درها و پنجره ها و در نهایت کاهش مصرف انرژی استفاده می شود. یکی از دغدغه هایی که هر خانه ای در فصل زمستان با آن رو به رو است، نگهداشتن گرمایی است که توسط سیستم های گرمایشی تولید می شود. خانه ای که شما در آن زندگی می کنید از چوب، سنگ و خاک ایجاد شده است. همچنین در اطراف خانه نیز به میزان زیادی خاک وجود دارد. تمام این موارد در زمستان دمایی پایین تر از خود ساختمان دارند. بنابراین اهمیتی ندارد که شما چقدر تلاش می کنید تا داخل ساختمان را گرم نگه دارید، دیر یا زود به دلیل اختلاف دما، گرمای خانه شما از دست می رود. اما نگران نباشید شما می توانید با استفاده از پنجره های دوجداره تک حالته عایق به فضای مطلوب خود دست یابید.