خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره یو پی وی سی بابل با گارانتی خدمات پس از فروش: یو پی وی سی همچون چوب عایق حرارتی مناسبی است. ضریب هدایت گرمائی upvc پایین تر از چوب است . اما بسیار نزدیک به ضریب هدایت گرمائی چوب می باشد.البته این دو فاصله بسیاری با آلومینیوم و آهن دارند. در نتیجه، کاهش مصرف انرژی تا 45 درصد کاهش سرمایه گذاری لازم در ارتباط با تأسیسات ساختمان و کاهش استهلاک سیستم سرمایش و گرمایش یکی از مهمترین مزایای پنجره های UPVC است. لازم بذکر است تعداد جداره های شیشه، نوع گاز مصرفی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ پنجره در میزان هدایت گرمائی آن مؤثر است. در عین حال پنجره های دوجداره یو پی وی سی به دلیل مقاومت الکتریکی بالا خطر برق گرفتگی را به حداقل رسانده و احتیاجی به سیستم ارت ندارند.



پنجره یو پی وی سی بابل با گارانتی خدمات پس از فروش

در بکارگیری و استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی همچون سایر محصولات ممکن است شما با مشکلات، نکات و ابهاماتی برخورد کرده باشید که در اینجا به چندی از آنها پرداخته و راه حل هایی را به شما پیشنهاد می کنیم.

در ابتدا شاید برای هر کدام از ما این سوال پیش آید که کارکرد پنجره upvc در چیست و ما در استفاده از این محصول بایستی بدنبال ایجاد چه تغییر شگرفی در محیط خود باشیم ؟

البته پاسخ این سؤال مشخص است. ما در استفاده از پنجره دو جداره بدنبال دریافت و بهره گیری از برخی محاسن از قبیل عایق صوتی، کنترل آلودگی هوای محیط و جلوگیری از هدر رفتن انرژی می‌باشیم. این آیتم‌ها کلی بوده و مشخصات فنی این محصول نیز ، هر یک می‌تواند از دلایل انتخاب ما باشد.


پنجره یو پی وی سی بابل با گارانتی

یو پی وی سی همانند چوب عایق حرارتی مناسبی است. ضریب هدایت گرمائی upvc پایین تر اما بسیار نزدیک به ضریب هدایت گرمائی چوب می باشد.در حالیکه این دو فاصله بسیاری با آلومینیوم و آهن دارند. در نتیجه، کاهش مصرف انرژی تا ۵۰٪، کاهش سرمایه گذاری لازم در ارتباط با تأسیسات ساختمان و کاهش استهلاک سیستم سرمایش و گرمایش یکی از مهمترین مزایای پنجره های دوجداره است. لازم بذکر است تعداد جداره های شیشه، نوع گاز مصرفی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ پنجره در میزان هدایت گرمائی آن مؤثر است. در عین حال پنجره های دوجداره یو پی وی سی به دلیل مقاومت الکتریکی بالا خطر برق گرفتگی را به حداقل رسانده و احتیاجی به سیستم ارت ندارند.

 

 پنجره های UPVC، پنجره های همیشه نو

انواع پنجره های UPVC 2 جداره در شرایط مختلف جوی از جمله در مناطق بسیار سردسیر، در مناطق گرم سیر، در برابر باد و باران های اسیدی و نمکی، در برابر آبهای شور و در محیط های مربوط و شرجی مقاوم بوده و آثاری همچون پوسیدگی، زنگ زدگی و… در آنها ایجاد نمی شود.