خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره یو پی وی سی قیمت انواع مدل های همراه توری:انواع مختلف پنجره دوجداره با جلوگیری از اتلاف انرژی کمک قابل توجهی به کاهش هزینه های مصرفی و صرفه جویی در مصرف انرژی می کنند. علاوه بر این پنجره های یو پی وی سی با جلوگیری از نفوذ آلودگی های صوتی، گرد و غبار و حشرات به داخل ساختمان محیطی امن و آرام را فراهم می سازند. انعطاف پذیری و استحکام خوب در عین سبک بودن از دیگر مزایای این پنجره هاست. زیبایی ظاهری در کنار تمامی این ویژگی ها سبب شده است تا انواع پنجره های دوجداره یو پی وی سی برای مصارف مختلف تولید و به بازار عرضه شود


پنجره یو پی وی سی قیمت انواع مدل های همراه توری

پنجره دوجداره یو پی وی سی ثابت

پنجره دوجداره upvc ثابت برای قسمت هایی از فضای داخلی که نیاز به باز و بسته شدن پنجره نیست کارایی دارد. این پنجره ها معمولا برای زیبا و مدرن ساختن ظاهر داخلی و نورپردازی هر چه بهتر فضا استفاده می شوند. یکی از مزیت های این پنجره ها این است که می توانند ابعاد خیلی بزرگتری داشته باشند و منظره بیشتری از فضای بیرونی را نمایان سازد. از همین رو در برخی از دکوراسیون ها در منطقی ای که نور بیشتر می باشد از این پنجره ها به عنوان بخشی از دیوار استفاده می نمایند. فروش این محصولات بسیار خوب بوده و در بسیاری از مدل ها از این نوع پنجره ها در میان پنجره های بازشو و یا سایبانی به کار برده شده است. باید خاطر نشان کرد که از پنجره های دوجداره یو پی وی سی ثابت می توان به عنوان بخشی از پوشش سقف نیز استفاده کرد. پنجره های دوجداره upvc ثابت در طرح ها و رنگ های مختلف با بهترین کیفیت برای فروش موجود می باشند.

 

پنجره دوجداره  تک حالته

این نوع پنجره های عایق به گونه ای می باشند که فقط می توان آنها را به یک حالت افقی (لولایی) و یا عمودی باز و بسته نمود. قیمت این نوع از پنجره ها نسبت به سایر انواع پنجره های دوجداره دیگر مناسب تر می باشد. این نوع پنجره ها در مکان های مختلف کاربرد بیشتری داشته و از فروش نسبتا بالایی نیز برخوردار هستند. از دیگر مزیت های حائز اهمیت این نوع از پنجره ها می توان به قابلیت تعویض یراق و لوله های آسان آنها اشاره کرد.

 

پنجره یو پی وی سی دو حالته

پنجره های دو جداره یو پی وی سی دو حالته که به tilt and turn نیز شهرت دارند دارای مزیت هایی هستند که سبب شده است، امروزه مورد توجه قرار بگیرند. این نوع پنجره ها این امکان را فراهم می سازند تا به هر دو حالت افقی و عمودی باز و بسته شوند. از همین روی این محصولات برای مکان هایی که نیاز به جابه‌جایی هوا بیشتری دارند بسیار مناسب می باشند. کیفیت این پنجره ها بسیار بالا بوده و یراق آلات آن از بهترین نوع ممکن به کار گرفته شده‌اند. استفاده از این پنجره ها بسیار ساده و جالب می باشد. عایق بودن پنجره های دوجداره در کنار زیبایی ظاهری و این میزان انعطاف پذیری در برابر باز و بسته شدن موجب محبوبیت هر چه بیشتر این محصولات شده است. با وجود تمامی این قابلیت ها پنجره های دوجداره یو پی وی سی دو حالته که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم، همچنان از قیمت منصفانه و مناسبی برخوردار هستند.

 

پنجره دوجداره upvc سایبانی

پنجره دوجداره upvc سایبانی از جمله محصولاتی هستند که برای استفاده در خانه های ویلایی و یا در مکان های خاصی از بنا همچون سرویس های بهداشتی و یا حیاط خلوت ها خواهان بسیاری دارند. نحوه باز و بسته شدن این پنجره ها بسیار خاص بوده و به این صورت است که پنجره بر روی محور افقی بالایی به صورت 30 تا 33 درجه درست مانند یک سایبان باز و بسته می شود. این پنجره ها معمولا ظاهر بسیار جذاب و شیکی دارند و باز و بسته شدن آنها نیز بسیار سریع و راحت می باشد. هنگامی که آنها را می بندید، می توانید خاطر جمع باشید که هیچ گونه گرد و غبار و یا حشره ای نمی تواند از آن عبور کند و گرما داخلی هم حفظ خواهد شد. این نوع از محصولات یو پی وی سی برای سوله ها و کارخانه ها نیز مناسب می باشند. جنس یو پی وی سی به کار رفته شده در این پنجره ها سبب شده است تا در برابر مواد شیمیایی ضربه، حرارت و عوامل محیطی دیگر مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

 

پنجره دوجداره upvc آکاردئونی

پنجره upvc آکاردئونی نیز یکی از محصولات بسیار مناسب برای ویلاها و خانه ها باغ ها می باشند. این نوع پنجره ها دارای عرض بسیار بیشتری بوده و در بالکن ها کاربرد زیادی دارند. تنوع مدل های ظاهری این پنجره ها مثال زدنی است. برای انواع دکوراسیون بی شمار مدل پنجره دوجداره یو پی وی سی بسیار زیبا برای فروش موجود می باشد. از این محصولات برای پارتیشن بندی فضا نیز استفاده می کنند. استحکام و ایمنی بالا این نوع پنجره های یو پی وی سی بسیار عالی و قابل اطمینان است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پنجره ها عریض بودن آنهاست که موجب افزایش نور محیط داخلی بنا می شود. 

پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ( کشویی )

پنجره های فولکس واگنی دوجداره همانند پنجره های اتومبیل فولکس واگن به صورت ریلی و کشویی باز و بسته می شوند. این نوع پنجره ها اگر از جنس upvc ساخته شده باشند دارای مقاومت، استحکام و ایمنی بالایی خواهند بود. پنجره دوجداره کشویی از پنجره ها برای مکان هایی که پنجره نباید فضای زیادی را اشغال کند و معمولا پنجره دارای ارتفاع و بزرگی بیشتری است، بسیار مطلوب می باشند. یکی از خصوصیات این محصولات این است که می توان آنها را تا ۴۵ درجه باز نمود. این محصولات دارای سه نوع متفاوت معمولی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک می باشند. این موضوع غیر قابل کتمان است که یراق‌آلات پنجره های دوجداره فولکس واگنی جزو زیباترین نوع موجود در بازار به شمار می آیند. این محصولات زیبایی خاصی به معماری داخلی مکان های گوناگون می بخشند. دوام این نوع از پنجره های یو پی وی سی بسیار بالا بوده و می توانید سال ها بی هیچ نگرانی از زیبایی آن در مکان مورد نظر خود لذت ببرید. ضمن اینکه به دلیل عایق بودن آنها از ذخیره انرژی و جلوگیری از هدر رفتن آن بهره‌مند گردید.

پنجره های فرانسوی

پنجره دوجداره upvc دو لنگه یا فرانسوی به سیستم پنج چنبر فوق العاده خود شهرت دارد. این نوع پنجره های یو پی وی سی به نحوی ساخته شده‌اند که این قابلیت را دارند تا هر دو لنگه آنها باز و بسته شوند. البته اگر بخواهید می توانید یکی از لنگه ها را به صورت ثابت نگه داشته و فقط یکی از لنگه ها را باز و بسته نمایید. زیبایی ظاهری مدل های مختلف این نوع پنجره های دوجداره به میزانی قابل توجه است که از آنها به عنوان بخشی از نمای خارجی بناها نیز استفاده می کنند. هم می توان بین دو لنگه این پنجره ها ستون قرار داد و هم می توان هیچ ستونی قرار نداد. اگر ستونی میان لنگه ها وجود نداشته باشد می توان به راحتی از آنها به عنوان محلی برای جابه‌جایی وسایل بهره‌مند شد. تبادل هوا به کمک این پنجره ها به بهترین نحو ممکن صورت پذیر است.

 

پنجره یو پی وی سی همراه توری

در آخر اینکه اگر قصد انواع مدل پنجره های یو پی وی سی 2 جداره دارید تا برای هر قسمت از منزل و ساختمان مورد نظر خود بهترین نوع پنجره را تهیه کنید کافی است تا با مشاوران پنجره ماندگار تماس برقرار کنید. ما با داشتن مجموعه‌ای کامل و باکیفیت از انواع پنجره های دوجداره یو پی وی سی قادر خواهیم بود تا با توجه به نیاز و سلیقه شخصیتان بهترین محصول را شما معرفی نماییم. جلب اطمینان مصرف کنندگان و ارائه قیمت های منصفانه و معقول برای محصولات از اهداف اساسی مجموعه ما می باشد. در خصوص نصب پنجره های یو پی وی سی پیشنهاد می کنیم تا از متخصصین این حوزه کمک گرفته تا از محصولاتی که خریداری کرده‌اید حداکثر بهره‌برداری را کرده باشید. تنوع پنجره های یو پی وی سی فراتر از ذهن است و به خریداران این شانس را می دهد تا برای هر کاربری که مد نظر دارند پنجره هایی عایق، بادوام و زیبا داشته باشند.