خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

درب آلومینیومی شیشه هوشمند یو پی وی سی :درب هاب آلومینیومی از گذشته تا به امروز در منازل و محیط های کاری مورد استفاده قرار گرفته است و با توجه به ساختار آلومینیومی که داراست از کیفیت مرغوبی برخوردار است چرا که همه ما می دانیم آلومینیوم نه در گذشت زمان کیفیت خود را از دست می دهد و نه در برابر آب و روطوبت و … .

درب آلومینیومی شیشه هوشمند یو پی وی سی

طرح خاصی از درب های آلومینیومی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است دب آلومینیومی هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

درب آلومینیومی با شیشه هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح درب های آلومینیومی معرفی شده است قیمت درب آلومینیومی هوشمند تقریبا دو برابر درب های آلومینیومی ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع درب ها در پروژه های لوکس ساختمانی استفاده می کنند .

درب آلومینیومی با شیشه هوشمند محبوب ترین طرح در آلومینیومی محسوب می شود ، بیش از ۵۰ درصد سفارشات درب های آلومینیومی مربوط به این نوع درب است که در ابعاد مختلفی نیز تولید می شود .