خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره ریلی دوجداره و شیشه تاشو بالکنی:امروزه، با توجه به اینکه زندگی شهری به طور فزاینده ای خسته کننده و استرس آور شده است، بالکن هایی که  فضای راحتی را در خانه ها فراهم میسازد اهمیتی بیش از پیش یافته اند. سیستم بالکن شیشه ای عمدتاً با حرکت شیشه در ریل های آلومینیومی کار می کند و همه پنجره ها در گوشه مناسبی از بالکن جمع می شود.

پنجره ریلی دوجداره و شیشه تاشو بالکنی

هنگامی که بالکن ها با PVC و آلومینیوم و دیگر پوشانده می شود، نمای بیرونی ساختمان بهم ریخته و ظاهر نازیبایی به خود می گیرد. در حالی که بالکن های شیشه ای به خاطر ماهیت شیشه ای خود شفاف بوده و تاثیری در نمای بیرونی ساختمان ندارند و با معماری عمومی ساختمان همخوانی دارند.

به واسطه ی تغییر بالکن به بالکن شیشه ای، بالکن ها تحت تاثیر تغییرات جوی همچون باران، برف و غیره قرار نمی گیرد. در عین حال بالکن های شیشه ای در برابر سر و صدا، گرد و خاک، برگ، گرده، حشرات، حیواناتی که می توانند به بالکن ها وارد شوند و پسماندهای آن ها و هرگونه موارد ناخواسته ی محیطی قرار نگرفته و مانع می شوند.

بهترین مزیت

سیستم بالکن شیشه ای، فضایی برای تمامی فصل‌ها را برای شما ایجاد خواهد کرد. با استفاده از شیشه بالکنی فضای تراس شما به شدت جذاب خواهد شد و می‌توانید نهایت لذت را از مناظر بیرون ببرید. درب‌هایی که در قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت از لولا کمک می‌گرفتند. ولی توسط این فناوری درب‌ها توسط ریل و بدون نیاز به موتور باز و بسته خواهند شد. با تعویض درب‌های قدیمی با درب‌های جدید و استفاده از شیشه بالکنی خواهید دید که فضای تراس شما به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد یافت. پر واضح است که توسط شیشه بالکنی نور طبیعی بیشتری وارد آپارتمان شده و محیط نورانی تر خواهد شد.

سیستم های شیشه ریلی بالکن در موارد زیر قابل اجرا می باشد:

نمایشگاه های ماشین
شیشه بالکن
پاسیو
کافی شاپ ها، رستوران ها، سفره خانه ها و…
مجموعه پنل های ریلی بالکن در برخی موارد می‌تواند بدون هیچ نگهدارنده عمودی نصب گردد که این موضوع طرفدارهای زیادی را به خود جلب کرده و همان طور که از اسم شیشه ریلی مشخص می باشد، باز و بسته شدن شیشه بالکن به صورت ریلی می باشد و به راحتی می توان پنل های شیشه ای را با کشیدن باز و بسته نمود.