خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره عایق دوجداره قدی بزرگ وین تک : مدل پنجره دوجداره بزرگ قدی وین تک نمونه‌ای پرکاربرد از انواع پنجره برای ساختمان‌های مختلف است. امکانات به کار رفته در این مدل  پنجره دوجداره دلایل اصلی کابرد این تجهیزات در بنای ساختمان‌ است. بیشترین سهم استفاده از مدل پنجره دو جدار را منازل آپارتمانی و ساختمان‌های چندین طبقه به خود اختصاص داده‌اند.

https://karaj-upvc.com/wp-content/uploads/2017/11/35-832x480.jpg

پنجره عایق دوجداره قدی بزرگ وین تک

انواع مدل های پنجره دوجداره بزرگ قدی وین تک می تواند با صرفه جویی در مصرف انرژی به کاهش هزینه های مصرفی ساختمان کمک می کنند.

پنجره های دوجداره با جلوگیری از نفوذ آلودگی های صوتی، گرد و غبار و حشرات به داخل ساختمان محیطی امن و آرام را فراهم می سازند.

معمولا برای خانه های ویلایی از انواع مدل های پنجره دوجداره  بزرگ استفاده می شود تا فضای دلنشین تر و پر نورتری را ایجاد کنند.

بهترین مدل پنجره دوجداره بزرگ قدی وین تک یا قدی برای اتاق خواب، پذیرایی یا نشیمن کاربرد دارد و بازشو کشویی یا ریلی برای آن مناسب است.

نه تنها دکوراسیون داخلی خانه شما زیبا و باشکوه می شود، بلکه انواع مدل پنجره دوجداره UPVC جایگزین‌های مقرون به صرفه برای صرفه جویی در انرژی و هزینه ‌های ساختمان هستند.

پروفیل گالوانیزه

پروفیل گالوانیزه نیز باید حتما درون پروفیل UPVC وجود داشته باشد ، که البته برند های معتبر و شناخته شده همچون وین تک قطعا دارای این پروفیل های هستند.

در صورتی که پروفیل تقلبی باشد ، یا از برند متفرقه بوده و فاقد پروفیل گالوانیزه باشد، به هیچ وجه برای پنجره بزرگ مناسب نیست ، چرا که تحمل وزنی آن پایین است و خیلی زود دچار آسیب می شود .

ضخامت پروفیل

در استفاده از پنجره دوجداره بزرگ قدی وین تک ، باید دقت شود که پروفیل استفاده شده از نوع UPVC 70 باشد . پروفیل ها باید با سایز 70 سانتی متر باشند ، تا طول عمر و دوام داشته باشند

قیمت پنجره دوجداره بزرگ قدی وین تک

عوامل تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره بزرگ قدی وین تک و ارائه قیمت پنجره بر اساس ابعاد فرضی و ارائه قیمت متر مربعی پنجره می تواند اعلام شود.

شما برای محاسبه دقیق و تعیین قیمت پنجره دوجداره بهتر است ابعاد دقیق و نوع بازشو و همچنین یراق آلات را از کارشناسان شرکت پنجره ماندگار بخواهید.

قیمت پنجره دوجداره بزرگ قدی وین تک برای کاربردهای مختلف ویلایی یا آپارتمان یا فضاهای تجاری و آموزشی براساس میزان مصرف پروفیل و هزینه نصب برآورد می شود.

طرح ها و مدل های متنوعی وجود دارد و شما می توانید با انتخاب رنگ های دلخواه یا رنگ چوب و همچنین شیشه دوجداره یا سه جداره پنجره مورد نظرتان را خریداری کنید.