خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت پنجره کمانی دوجداره جدید وین تک در کرج :پنجره دوجداره کمانی، علاوه بر کارایی و صرفه جویی در مصرف انرژی و تهویه هوا، جذابیت بی نظیر و چشمگیری را در ساختمان ایجاد می کند. شما می توانید، در کنار دیگر مدل های پنجره، پنجره دوجداره کمانی را نیز استفاده کنید، و زیبایی ظاهر ساختمان خود را چند برابر کنید.

قیمت پنجره کمانی دوجداره جدید وین تک در کرج

پنجره دوجداره کمانی (Arched Window) ، یکی از انواع پنجره های دوجداره می باشد که به دلیل زیبایی که در نمای ساختمان ایجاد می کند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و جذابیت ویژه ای را به ساختمان شما می بخشد. این نوع از پنجره های دوجداره، می توانند به صورت یک لنگه یا چند لنگه ساخته شوند و با یک قوس به سمت بیرون ساختمان طراحی می شوند، و حتی شیشه مورد استفاده در آنها، نیز از نوع خم و دارای انحنا می باشد.

شما می توانید، در کنار دیگر مدل های پنجره، از پنجره دوجداره کمانی نیز استفاده کنید، و زیبایی ظاهری ساختمان خود را چندین برابر افزایش دهید. از دیگر ویژگی های این پنجره ها، این است که محیط اطراف شما را وسیع تر نشان می دهند.

همچنین این مدل پنجره ها، علاوه بر کارایی و صرفه جویی در مصرف انرژی و تهویه هوا، جذابیت بی نظیر و چشمگیری را در ساختمان ایجاد می کنند، و با توجه به اینکه، اکثر خانه ها، فقط پنجره های مستطیل شکل دارند، بنابراین طرح کمانی می تواند باعث برجسته شدن ساختمان شما گردد. علاوه بر این، پنجره های کمانی، جاذبه ای همیشگی دارند و از لحاظ تاریخی، هم برای طراحی سنتی و هم برای طراحی معاصر استفاده می شوند.


صرفه جویی در مصرف انرژی با پنجره های کمانی


پنجره های دوجداره کمانی، علی رغم شکل و طراحی منحصر به فرد خود، می توانند به همان اندازه عایق بندی عالی، را مانند هر پنجره مدرن دیگر ارائه دهند. برای دستیابی به بهترین عایق بندی و صرفه جویی در مصرف انرژی، به چندین درزگیر با کیفیت بالا و قاب مناسب نیاز است. در طراحی این پنجره ها باید نکات زیر را در نظر گرفت:

ضخامت شیشه ها
تعداد درزگیرها
متریال قاب

قیمت پنجره دو جداره کمانی 

قیمت پنجره دو جداره کمانی  upvc:خم کردن پروفیل UPVC  به شکل کمانی و قوس دار از دقت و اهمیت بسیاری برخوردار است که این کار باید توسط کارشناسان انجام گیرد تا بتواند پروفیل را به خوبی خم کرده و در آخر خم پروفیل ظاهری زیبا به خود بگیرد. هم اکنون واحد خم پنجره ماندگار انواع خم پروفیل های دوجداره UPVC در طبقه بندی کمانی و قوسی ، ویترینی (داخل و بیرون) و طبقه بندی سینوسی را در انواع قالب های مورد نیاز برای سیستم پروفیل های سری ۶۰ و ۷۰ میلیمتر متناسب با نیاز مشتری انجام میدهد.