خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

فروش انواع شیشه رفلکس رنگی دوجداره در کرج:شیشه های رفلکس از نظر تنوع رنگی بسیار متنوع هستند. می توان آن ها را به صورت شیشه رفلکس سبز، قهوه ای، برنزی، دودی، طلایی و ... تهیه کرد. هر کدام از آن ها ویزگی ها وکاربردهای مخصوص به خود را دارند. شما می توانید با توجه به نوع و طراحی محل مورد نظر خودتان، از شیشه رفلکسی که مناسب تر است استفاده کنید.

فروش انواع شیشه رفلکس رنگی دوجداره در کرج

 نکته قابل توجه اینجا است که شیشه های رفلکس را در انواع تک جداره و دوجداره، سکوریت و با هر ضخامتی نیز می توان ساخت و از این رو کاربردهای فراوانی دارند. در مورد شیشه های سکوریت بعد از فرآیند سکوریت شدن شیشه، می توان آن ها را به شیشه رفلکس تبدیل کنند. از مهم ترین ویژگی های مثبتی که برای شیشه های رفلکس می توان برشمرد، این است که حریم خصوصی شما به طور کامل با نصب این شیشه ها حفظ می شود، زیرا با وجود این شیشه ها از بیرون هیچ دیدی به داخل وجود ندارد تنها در شب که نور داخل بیشتر از بیرون است میتوان به داخل دید داشت. حفظ حریم خصوصی یکی از دغدغه های افراد بسیار زیادی است و این مشکل با نصب شیشه های رفلکس تا حد زیادی برطرف می شود.

انواع شیشه های رفلکس و ویژگی های آن ها

شیشه رفلکس زیبایی منحصر به فردی به ساختمان می بخشد، به طوری که خریداران را مجذوب خود می کنند و می تواند یکی از عوامل موثر در افزایش بهای ساختمان باشد. در میان انواع مختلف شیشه رفلکس شیشه های طلایی، دودی و نقره ای از پر طرفدارترین انواع آن ها محسوب می شوند. شیشه های رفلکس دوجداره نقره ای بازتابندگی بیشتری دارند. شیشه های دودی رفلکس انتقال نور کمتری دارند و از این رو ساختمان های اداری و تجاری بیشتر از این نوع شیشه رفلکس استفاده می کنند.

شیشه رفلکس دوجداره و ویژگی های و خواص مربوط به آن

این نوع شیشه ها را می توان در تمام رنگ های موجود ساخت. شیشه رفلکس دوجداره در برقراری تعادل بین ورود و خروج نور و همچنین انرژی می تواند تاثیرگذارتر از سایر شیشه ها باشد و میزان طیف بیشتری از نور را باز می تاباند. این شیشه ها همانطور که از نام آن ها پیدا است از دو جداره شیشه رفلکس تولید می شوند. 63 درصد از انرژی گرمایی نور خورشید از این شیشه ها عبور می کند در حالیکه میزان عبور نور از این شیشه های مقداری کمتر از گرما است. ترکیب شیشه نقره ای دوجداره رفلکس با سنگ نمای سفید می تواند نمای ساختمان را منحصرد به فرد جلوه دهد. این ترکیب از پر کاربردترین نوع استفاده از شیشه رفلکس در نما می باشد.