خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰


انواع درب و پنجره آلومینیومی در تهران کرج:این در و پنجره ها معمولا سبک هستند و در اندازه و انواع مختلف در بازار موجود می باشند. قیمت در و پنجره های آلومینیومی بستگی به ضخامت و مقطع آنها دارد. قاب پنجره آلومینیومیشامل دو گروه عمده ” با ترمال بریک” و ” بدون ترمال بریک” است و این دو نوع، کاملا از نظر عملکرد و هزینه متفاوت هستند.

انواع درب و پنجره آلومینیومی در تهران کرج

 پنجره های آلومینیومی بدون ترمال بریک، در جلوگیری از اتلاف انرژی و عایق صدا بودن عملکرد بسیار ضعیفی دارند، با این حال بسیار سبک و ارزان قیمت هستند و هزینه نگهداری پایینی دارند

در و پنجره های UPVC

امروزه پنجره های UPVC با عنوان فنی Unplasticised PolyVinyl Chloride، به دلیل عملکرد بهینه در مصرف انرژی و دارا بودن ظاهری زیبا و سطحی هموار، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

این نوع در و پنجره در بسیاری از مواقع عملکرد بهتری نسبت به در و پنجره آلومینیومی دارد و در بازار رقابتی از لحاظ عملکرد و ظاهر نسبت به در و پنجره ترمال بریک موفقتر عمل کرده است.

در ادامه به مقایسه اقتصادی و عملکردی این دو نوع در و پنجره پرداخته شده است.

مزایای پنجره آلومینیومی

در و پنجره های آلومینیومی از لحاظ ساختاری نسبت به در و پنجره های UPVC محکمتر هستند. به همین دلیل این نوع در و پنجره به طور گسترده ای در ساختمانهای تجاری به کار گرفته می شود.

این نوع پنجره ها دارای محدودیت سایز هستند ولی به لحاظ اینکه یک پنل ظریف، قادر به نگهداری وزن یک شیشه بزرگ است، بسیار مورد توجه معماران قرار گرفته اند.

از نقاط ضعف در و پنجره آلومینیومی عدم جلوگیری از ورود آب و گرد و خاک به داخل ساختمان است. حتی اگر با دوجداره کردن شیشه، این نقطه ضعف را مرتفع سازیم، باز به دلیل عملکرد ضعیف قاب آلومینیومی در جلوگیری از اتلاف انرژی با مشکل مواجه هستیم.

اما این مشکل نیز با به کار بردن پروفیل های ترمال بریک قابل اصلاح است.

مقاومت و توان کششی محدود این نوع در و پنجره از معایب آن به شمار می رود.