خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

انواع مدلهای مختلف پنجره دوجداره یو پی وی سی:در این نوشته شرکت پنجره ماندگار قصد دارد شما عزیزان را با انواع مدل های پنجره دوجداره آشنا کند که هر کدام از این پنجره ها طبق سلیقه شما برای خانتان به کار میرود برای مشاوره و راهنمایی خرید پنجره خود با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید

انواع مدلهای مختلف پنجره دوجداره یو پی وی سی

انواع مدل گنجره دوجداره عبارت است از:

پنجره فولکس واگنی 

کارایی این پنجره دقیقا مشابه درب خودروهای ون است. پنجره یا دربی که با این مکانیزم تولید می شود به شکل کشویی باز می شود با این فرق که ریل بازشو در "پنجره کشویی" در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و پس از بسته شدن پنجره عایق بندی کامل بوجود نمی آید ، ولی در این پنجره لنگه بازشو با لنگه ثابت در یک عرض قرار دارد و هنگام باز شده یک ردیف به جلو می آید و عملا زمان بسته شدن عایق بندی کامل است.

لنگه بازشوی درب یا پنجره این سیستم به روش کلنگی یا همان Tilt نیز باز می شود و می تواند تهویه خوشایند را برای خانه بوجود بیاورد. امروزه این گونه پنجره جایگزین پنجره های کشویی عادی می شود اما به علت مکانیزم پیچیده طراحی پنجره ، قیمت آخر پنجره در مقایسه با پنجره کشویی بالاتر است.

پنجره قوس دار و چند ضلعی

پنجره ها غیر از عملکرد و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای خوشایند ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا اندازه زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های قوس دار است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و ... انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به ساختمان شما می دهد.

به کار بردن از پنجره های قوس دار بستگی به طراحی و معماری ساختمان دارد. در خیلی از ساختمان ها بعضی از پنجره های نما شکل های خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به ساختمان می دهد.

پنجره آکاردئونی

مکانیزم خیلی پیچیده بازشو و اندازه هایی که می توان این پنجره را در آن اجرا کرد ، پنجره آکاردئونی را به انتخابی ویژه و خاص بدل کرده است. پنجره ای آکاردئونی ، خیلی عریض و چندین لنگه است که لنگه ها در زمان باز شدن یکی یکی بر روی همدیگر قرار می گیرند و در گوشه پنجره قرار می گیرد. پس از باز شدن پنجره نمای ساختمان خیلی زیباست و بیننده منظره ای عریض و کامل را در برابر چشمان خود می بیند.