خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

انواع پنجره دوجداره ریلی تک ریلیدر کرج :پنجره دوجداره ریلی خود به دو نوع، پنجره دوجداره ریلی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود. سیستم بازشوی پنجره دوجداره ریلی تک ریل به صورت ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. پنجره دوجداره ریلی خود به دو نوع، پنجره دوجداره ریلی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود. سیستم بازشوی پنجره دوجداره ریلی تک ریل به صورت  ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد


انواع پنجره دوجداره ریلی تک ریلیدر کرج 

 از ویژگی های منحصر به فرد پنجره دوجداره ریلی تک ریل می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد.  یکی از انواع پنجره های دوجداره upvc ، پنجره دوجداره ریلی تک ریل است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی ریلی طرفداران خود را دارد.

واقعیت این است که پنجره دوجداره ریلی تک ریل با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای ریلی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره ریلی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره ریلی تک ریل کرج صورت می گیرد. 

اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره دوجداره ریلی تک ریل کرج این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد.

نکات فنی در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc ریلی 

-دستگیره پنجره دوجداره ریلی تک ریل کرج سعی کنید در پنجره های دوجداره یو پی وی سی ریلی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه پنجره دوجداره یو پی وی سی ریلی مورد نیاز است.

یراق ضد سرقت و ایمن پنجره دوجداره ریلی تک ریل  در کرج حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجر پنجره دوجداره ریلی تک ریل کرج در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.

نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم پنجره دوجداره یو پی وی سی ریلی به علت نوع پروفیل و هندسه ریلی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد.