خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

بازسازی تعویض پنجره فرانسوی در کرج ,پنجره ­فرانسوی پنجره‌ایی ­قدی هست برخی اوقات به عنوان درب­های فرانسوی شناخته می‌شوندبا شیشه‌هایی بسیار بزرگ. گاهی قسمت‌های بالایی یا پایینی درب لعاب کاری نشده‌اند اما سبک طراحی آن‌ها این است که قسمت‌های بیشتری از آن شفاف باشد. تفاوت پنجره‌ فرانسوی از درب های پاسیو یا درب های کشویی  را در این می‌دانیم که پنجره‌ فرانسوی به جای داشتن مکانیزم کشویی، به داخل یا به بیرون باز می‌شود

بازسازی تعویض پنجره فرانسوی در کرج

بازسازی تعویض پنجره فرانسوی در کرج

پنجره فرانسوی، درب­هایی با دو لولا هستند که معمولا به بیرون باز می‌شوند. این نوع پنجره برای خانه‌های کوچک مزایای زیادی دارد چرا که می‌توانید به جای از دست ­دادن نیمی از فضا با استفاده از درب­ های­ کشویی، می‌توانید با باز کردن کامل پنجره­ فرانسوی از فضای بیشتری بهره ببرید.

 

طریقه تعویض پنجره دوجداره با پنجره چند جداره فرانسوی
 

برای شروع ابتدا باز شو ها و لنگه های پنجره ها را در آورده. سپس شیشه ها را از قسمت های ثابت جدا میکنند.

سپس ستون هایی که بازشو ها بر روی آنها نصب گردیده بود برش داده و کنده میشوند. در این مرحله از کار تنها فریم آهنی دور تا دور پنجره باقی مانده و آماده نصب در و پنجره upvc بر روی آن میباشد.

سپس پنجره های upvc را بر روی فریم آهنی با استفاده از پیچ های بلند نصب می شود. پس از آن شیشه های چند جداره را بر روی پنجره نصب میکنند و در انتهای کار با استفاده از فوم و چسب بطور کامل درز گیری میکنیم . بعد از درز گیری پنجره ها را ریگلاژ کرده تا از لحاظ تراز بودن و نرمی و سفتی دستگیره ها مطمئن شویم .

شما میتوانید ضایعات باقی مانده از پنجره های دو جداره را بفروشید. با این کار بخشی از هزینه های تعویض را جبران نمایید. البته در پنجره های آلومینیومی این امر محتمل تر ست.

 

از مهمترین مزایای درب و پنجره یو پی وی سی و دوجداره فرانسوی

امکان نصب آنها بر روی ساختمان هایی با درب و پنجره فرسوده و قدیمی، تک جداره یا اهنی است.

امروزه تعویض پنجره به یکی از سخت ترین کارهای خانواده ها تبدیل شده ان هم بخاطر تصورات اشتباه از عواملی چون  تخریب دیوارها، بنایی طولانی مدت، گچ بری،رنگ امیزی و هزینه های زیاد تعویض پنجره است که آن ها را قانع میکند از همان پنجره های اهنی با کمترین کیفیت و کارایی مطلوب استفاده کنند که مضرات زیادی دارد و مهمترین آن هدر رفتن انرژی افزایش هزینه ها میباشد.