خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

 بازسازی تعویض پنجره فولکس واگنی در کرج ,با حرکت دادن ۹۰ درجه ای دستگیره، پنجره فولکس واگنی از قسمت بالا(مانند پنجره دوحالته) باز می شود، که ما می توانیم هوای مطبوع خارج از منزل را در کنار خروج هوای داخل داشته باشیم. در انتها با فشردن دستگیره به سمت بالا(۴۵ درجه)، اهرم های کشویی از حالت قفل بودن خارج شده و پنجره UPVC مانند حالت کشویی به سمت چپ یا راست باز می شود. برای بستن نیز با کشیدن لنگه بازشو تا انتها، ریل قسمت زیرین، لنگه بازشو را به سمت خود کشیده و به حالت بازشو از بالا تبدیل می شود. در آخر با چرخاندن دستگیره، لنگه بازشو به سمت داخل کشیده شده و کاملا بسته می شود.

بازسازی تعویض پنجره فولکس واگنی در کرج

بازسازی تعویض پنجره فولکس واگنی در کرج

مکانیزم پنجره فولکس واگنیبا حرکت دستگیره بصورت ۹۰ درجه ای، پنجره فولکس واگنی همانند پنجره دوحالته از قسمت بالا باز خواهد شد. که ما می توانیم بدون جابجایی پرده جریان هوا را داشته باشیم. مکانیزم بعدی حرکت دستگیره به سمت بالا(۴۵ درجه) می باشد که اهرم های کشویی فعال شده و پنجره UPVC بصورت کشویی به سمت راست یا چپ باز می شود. برای بستن نیز با کشیدن لنگه بازشو تا انتها، ریل فولکس واگنی، لنگه بازشو را به سمت فریم کشیده می شود و به حالت بازشو از بالا تغییر می کند. در انتها با بستن دستگیره لنگه از بالا نیز کاملا بسته می شود

مزایای استفاده از پنجره فولکس واگنی

  1.     به هنگام باز و بسته شدن فضایی اشغال نخواهد کرد.
  2.     طول عمر زیاد
  3.     دارای فیتینگ بیشتر نسبت به مدل کشویی می باشد و این قابلیت به این دلیل بوده که پنجره از چهارچوب خود کاملا جدا می شود و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار میگیرد
  4.     کاملا عایق بوده
  5.     دارای قابلیت باز شدن تا زاویه 45 درجه
  6.     جلوگیری از ورود گردو غبار و آلودگی به فضای داخلی ساختمان
  7.     شستشوی آسان
  8.     ضد رطوبت
  9.     مقاوم در برابر باد، باران، طوفان

قیمت پنجره دوجداره  UPVC فولکس واگنی

قیمت درب و پنجره فولکس واگنی دوجداره UPVC به دلیل قیمت یراق آلات آن کمی بالاست و شبیه به پنجره دوجداره کشویی ولی با کمی تفاوت در باز شدن است.

برای نوع بازشو باید وزن درب ها در نظر گرفته شود و اندازه بازشو بیش از حد بزرگ نباشد تا بازشو وزن مناسبی برای استفاده داشته باشد.

از گالوانیزه یکپارچه با ضخامت ۱/۵ میلی متر و لاستیک EPDM استفاده شود.

قیمت درب و پنجره فولکس واگنی دوجداره یو پی وی سی مانند کشویی به طرفین و روی لت ثابت جانبی قرار می گیرد متفاوت است و بهتر است از پروفیل سری ۶۰ با لنگه درب برای بازشو استفاده شود.

انتخاب یراق این پنجره بستگی به عرض و ارتفاع بازشو و وزن لنگه دارد، در غیر اینصورت پنجره به سختی باز و بسته می شود و به مرور زمان عملکرد خود را از دست خواهد داد.

ریل یراق فولکس واگنی حتما در خط تولید، محل کارخانه و با استفاده از شابلون مربوطه نصب می شود و قیمت آن بالاتر است و این موضوع محدودیت ایجاد می کند.