خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

بازسازی تعویض پنجره کشویی در کرج ,پنجره‌ کشویی در دو نوع تک ریلی و دو ریلی طراحی و تولید می‌شود. به طور معمول یک لنگه پنجره کشویی از یکی از سمت‌های راست یا چپ باز می شود. پنجره دو ریلی از دو سمت باز خواهد شد. گروه هلکوین همواره در ساخت پنجره UPVC و تولید درب دوجداره به مدرنیته شدن و با کیفیت تر شدن می اندیشد. درب و پنجره لولایی نسبت به درب و پنجره‌های قدیمی کارکرد مناسب‌تر داشته و امروزه در اکثر منازل، پنجره کشویی هم استفاده می‌شود. پنجره کشویی در مقایسه با درب مفصلی مزایای بی شماری دارد که عدم اصطکاک اولین مزیت آن می باشد.

بازسازی تعویض پنجره کشویی در کرج

بازسازی تعویض پنجره کشویی در کرج

پنجره کشویی بازسازی نمی‌شود و فریم زیر کار صاف نبوده و سطح مقطعی 60 میلی متری پروفیل روی سطح صاف، باعث شده تا از پروفیل‌های مخصوصی استفاده شود که لبه داشته و می‌تواند روی فریم‌های قدیمی جایگذاری شود. عایق‌بندی پنجره‌های قدیمی در بالای پنجره هدف اصلی است. به طور ‌معمول به هنگام بازسازی از پنجره کشویی استفاده نشده و پروفیل مخصوص هم برای این کار وجود ندارد. ساختار پروفیل، ضخامت شیشه دو جداره و فاصله بین دو جداره باعث شده تا مقدار گاز آرگون مابین شیشه‌ها کمتر بوده و این قضیه در کاهش عایق‌بندی نقش بسزایی دارد.

تبدیل لولایی به کشویی


برای تبدیل درب و پنجره‌ لولایی به کشویی باید در ابتدا مفاصل را خارج کرده و به جای آن درب و پنجره کشویی را کار گذاشت. البته به طور یقین کار سختی نیست.

درب کشویی دو جداره یکی از بهترین درب برای منازل بوده و از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد کرد و در ضمن به راحتی باز و بسته شده و کمترین اصطکاک را خواهد داشت. درب کشویی UPVC نیز در نوع خود خاص بوده و می‌تواند برای خانواده‌های ایرانی مفید واقع شود. اگر شما هم به استفاده از این محصولات تمایل دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که ساخت و اجرای آن را به گروه هلکوین که یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌ها در این زمینه است بسپارید.

مقایسه عایق بندی پنجره های کشویی


در پنجره های کشویی به دلیل ساختار پروفیل،ضخامت شیشه دوجداره و فاصله بین دوجداره کمتر در منیجه میزان گاز آرگون بین شیشه ها کمتر میباشد همین موضوع در کم شدن عایق بندی تاثیر دارد. یکی دیگر از دلایلی که در کم شدن عایق بندی پنجره های کشویی تاثیر دارد وجود ریل در زیر لنگه میباشد که فاصله ای بین لنگه و فریم ایجاد میکند.