خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

بازسازی و تعمیرات تخصصی پنجره تک حالته در عظیمیه کرج, پنجره دوجداره تک حالته از ساده ترین و در عین حال پرکاربردترین نوع پنجره است. بازشوی (سش) این نوع پنجره به صورت تک حالت بازشو است که بازشو بر روی محور افقی بوده در حالی که لولا در محور عمودی قرار می گیرد، امکان بازشویی 180 درجه را فراهم می کند؛ در ابعاد و تیپ های مختلف قابل سفارش و عرضه است و به دلیل قیمت و کارایی مناسب،جزو پر فروش ترین نوع از پنجره های دوجداره می باشد که با نام پنجره دوجداره لولایی نیز معرفی می شود.

بازسازی و تعمیرات تخصصی پنجره تک حالته در عظیمیه کرج

بازسازی و تعمیرات تخصصی پنجره تک حالته در عظیمیه کرج

وجود بازشوهای مختلف در پنجره های دوجداره یو پی وی سی، باعث استفاده هرچه بیشتر از این محصول می شود و می توان به راحتی آن را جایگزین پنجره های قدیمی کرد. وجود بازوی نگهدارنده ای که بر روی بازشو این پنجره نصب می شود باعث ثابت نگاه داشتن پنجره در زمان باز و بسته کردن است و در صورت فشار باد در جای خود مقاوم می باشد.

 

ویژگی های پنجره تک حالته

 

  •  بازشوی آسان و 180 درجه که امکان دید، نور و تهویه خوبی را ارائه می دهد.
  • پایین بودن قیمت نسبت به بقیه انواع بازشوها (اگرچه باید به کم شدن ضخامت گالوانیزه مصرفی در این مدل توجه شود).
  •  تغییر جهت (سش) یا بازشو از راست به چپ و یا از چپ به راست با کمترین زمان و قیمت و همچنین اجرا در محل.
  •  تعویض راحت لولاها و یراق آلات مصفی در صورت نیاز و قابل تنظیم بودن آن ها.
  •  تعویض پنجره های قدیمی با حفظ فرم قبلی آن (از آنجایی که پنجره های قدیمی عموماً با بازشوی تک حالته می باشد و در بعضی از ساختمان ها بنا به دلایلی اجازه تغییر حالت بازشو ها را نمی دهند، پنجره یو پی وی سی تک حالته گزینه مناسبی است).
  •  عایق بندی پنجره مناسب : به جز پنجره ثابت که فاقد بازشو است، می توان گفت که یکی از بهترین پنجره ها از نظر عایق بندی حرارتی و صوتی، پنجره دوجداره تک حالته است. حالت چفت شدن لنگه به روی قاب، به همراه داشتن یراق آلاتی چون زاماک و اسپانیولت، موجب می شود که درزها تا جای ممکن کیپ شوند.
  • ترکیب با انواع بازشوهای دیگر مانند ترکیب پنجره های ثابت با پنجره های تک حالته.
  •  فرم های هندسی و اشکال متنوع (عموما در استفاده از اشکال هندسی در ساختمان ها از نوع بازشوهای تک حالته استفاده می شود).

طریق نصب کردن پنجره تک حالته upvc


این مدل از پنجره دوجداره، نصب بسیار آسانی دارد و برای نصب و راه اندازی آن زمان کمتری  صرف خواهد شد. جهت بالا بردن طول عمر پنجره تک حالته، مواردی را مثل اصول درست نگهداری از درب و پنجره دوجداره، روغن کاری را رعایت کنید.

جهت تعویض پنجره های قدیمی و کهنه خود با پنجره تک حالته یو پی وی سی، بهتر است از افراد نصاب پنجره دوجداره و افراد حرفه ای در این کار نیز استفاده نمایید.