خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

بازسازی و تعمیرات تخصصی پنجره تک حالته کلاسیک در کرج ,پنجره upvc مدل تک حالته کلاسیک بسیار پرکاربرد و مقرون به صرفه است. پنجره upvc مدل تک حالته بر روی یک محور عمودی باز می شود و می توانند به زیبایی منزل شما بیافزایند

بازسازی و تعمیرات تخصصی پنجره تک حالته کلاسیک در کرج

بازسازی و تعمیرات تخصصی پنجره تک حالته کلاسیک در کرج

 همچنین این مدل بازشو از نظر قیمت به صرفه می باشد. پنجره upvc تک حالته یک پنجره دوجداره با کمترین آپشن می باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم طول عمر بالا. مناسب برای کسانی می باشد که نمی خواهند هزینه زیاد کنند و با کمترین هزینه به خواسته خود دست خواهند یافت.

ویژگی های پنجره upvc مدل تک حالته:


• قیمت پایین تر نسبت به دیگر مدل های بازشو
• تغییر سمت بازشو از چپ به راست یا از راست به چپ در کمترین زمان و با کمترین هزینه و امکان این تغییرات در محل پروژه
• تعویض بسیار آسان و سریع یراق آلات و لولاها در صورت نیاز

پنجره تک حالته

بازشو تک حالته پنجره یو پی وی سی در ساختمانهای تیپ بیشتر استفاده میشود هم صرفه اقتصادی دارد هم بیشتر مردم تمایل بیشتری به این مدل بازشو دارند شاید بدلیل شباهت به مدلهای قدیمی پنجره. کاربرد آن همچنان عمومیت دارد. البته در طراحی پنجره های دو جداره upvc هر پروژه میتوان بعضی بازشوها را تک حالته و بعضی دیگر را دو حالته و غیره استفاده کرد و حتما الزامی به بکارگیری یک مدل بازشو وجود ندارد .

اجزای یک پنجره تک حالته


یک پنجره تک حالته (بسته به ارتفاع آن) تشکیل شده از یک اسپانیولت، سه لولا، دستگیره و زاماک (مقابل قفلی) می باشد. هر پنجره تک حالته دارای یک یا دو لنگه است که بسته به نیاز و ابعاد هر پروژه در نظر گرفته می شود. لولا ها می توانند از انواع ثابت یا معمولی و یا تنظیمی یا قابل رگلاژ باشند، که در حالتی که ابعاد و اندازه بزرگ (استفاده از پنجره دوجداره با ابعاد بزرگ در نما) باشد، بهتر است از انواع لولای تنظیمی استفاده شود زیرا مقاومت وزن بیشتری دارد.