خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

بهترین پروفیل پنجره دوجداره کدام است؟ اولین قسمت از اجزای تشکیل‌دهنده پنجره دوجداره استاندارد به کیفیت یا برند پروفیل انتخاب‌شده بستگی دارد. متأسفانه سازندگان در و پنجره‌های یو پی وی سی تنها به نام یا برند پروفیل‌ها توجه ندارند. از دو منظر کیفیت پروفیل‌ها ملاک ارزیابی قرار می گیرد؛ یکی از منظر شیمیایی و دیگر از منظر فیزیکی، از جهت ابعاد فیزیکی افراد می‌توانند کلیات مورد اشاره را از نزدیک ببینند و از فروشنده اطلاعات دقیق تری بخواهند از جمله اینکه سری پروفیل چیست؟ منظور از سری پروفیل عرض پروفیل است که می‌تواند ۶۰، ۷۰، ۸۰ میلی متر و بالاتر باشد تاج پروفیل هم همان ارتفاع پروفیل است و هرچه تاج پروفیل بیشتر باشد، سطح کلاس فنی پروفیل بیشتر خواهد‌بود.

قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی


بهترین پروفیل پنجره دوجداره کدام است؟

معرفی انواع پروفیل پنجره دوجداره و کاربردهای آنان

پروفیل‌های سه محفظه‌ای

این سری از پروفـیل های یو پی وی سی طبق اسـتاندارد های رده اول این صنعت که از جمله آن رعایت ضـخامت 3 میلی متر برای دیـوارهای اصلی پروفیل می باشد؛ با رعایت سلایق لطیف و ظریف در معماری ایرانی طراحی و تولید گردیده است.همچنین در این سری با توجه به وجود پروفیل های خاص بازسازی قابلیت تعویض پنجره های قدیمی را بدون تخریب، به راحتی امکان پذیر می کند.

پــروفیل‌های پـنـج محفظه‌ای

این پروفیل های upvc با رعایت ضخامت 3 میلی متری دیواره های اصلی، عرض 70 میلی متر و داشتن پنج محفظه تأثیر قابل توجهی در جلوگیری از اتلاف انرژی داشته و برای شرایط آب و هوایی بسیار سخت، ایده آل می باشند.همچنین با توجه به ابعاد و طراحی خاص، دارای استحکام و استواری بالاتری بوده که برای درها و پنجره هایی با ابعاد بزرگ یا به کار رفته در ساختمان های بلند مرتبه که فشار باد زیادی را تحمل می کنند، بسیار مناسب می باشند. 

پروفیل‌های کشویی

در برخی از ساختمان هایی که جهت بازشوی پنجره ها با محدودیت فضا رو به رو است. از پنجره های لولایی وجود دارد، این سری از پروفیل ها مناسب می باشند.همچنین در ساخت این گونه از پنجره ها قابلیت استفاده و اتصال به تعدادی از پروفیل های سری 3 و 5 محفظه ای نیز وجود دارد تا توانایی بالاتری در تولید به وجود آید. در این سری هم، ضخامت 3 میلی متر دیواره های اصلی رعایت گردیده است 

.

بهترین پروفیل پنجره دوجداره

معرفی پروفیل باکیفیت و بی کیفیت

برای ارزیابی وضعیت و مزایایی یک پنجره دوجداره استاندارد ابتدا باید بدانیم که پنجره در چه محیطی قرار خواهد‌گرفت، دوم اینکه از چه موادی تولید‌شده و سوم اینکه چگونه تولید‌شده است بر همین اساس معیارهای اثرگذار بر ساخت یک پنجره استاندارد تعیین‌کننده خواهد‌بود. بگذارید در ابتدای سخن اجزای تشکیل دهنده یک پنجره استاندارد یو پی وی سی را مورد کالبد شکافی قرار‌دهیم که شامل ۳۸ قطعه می‌شود که در پنج بخش اصلی قابل رصد کردن است. پنج بخش اصلی تشکیل دهنده پنجره های یو پی وی سی شامل پروفیل یو پی وی سی، گالوانیزه تقویتی، لاستیک های درزگیر، یراق آلات و شیشه دوجداره می‌شود.