خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

تعویض و تعمیرات تخصصی پنجره های قدیمی در گوهردشت کرج, ساختمان‌هایی که پنجره‌ قدیمی دارند، اغلب از نظر تهویه و عایق بودن برای سرما یا گرما دچار مشکل هستند. معمولا اکثر افراد برای تعویض پنجره، این تصور را دارند، که باید همه خانه را به هم بریزند، اطراف پنجره را تخریب کنند، پنجره قدیمی را با ریخت و پاش‌های زیاد از جا درآورند، در نهایت پنجره جدید را نصب کنند و بساط گچ و رنگ را برای بازسازی اطراف پنجره آماده کنند. همین تصور باعث می‌شود که خیلی از این افراد برای تعویض پنجره‌های قدیمی خود اقدام نکنند و با منصرف شدن از این کار، خودشان را از مزایای پنجره‌ دوجداره UPVC محروم کنند.

تعویض و تعمیرات تخصصی پنجره های قدیمی در گوهردشت کرج

تعویض و تعمیرات تخصصی پنجره های قدیمی در گوهردشت کرج

پنجره‌‌های خیلی قدیمی، عموما از جنس چوب ساخته می‌شدند و با شیشه‌های رنگی به خانه‌ها طرح و رنگ می‌دادند. این پنجره‌ها عموما دارای قوس‌های بزرگی در قسمت بالایی خود بودند. برای قدیمی‌ترها، عناصر و اجزای قوس‌دار ارزش زیبایی‌ شناسی بالایی داشت. حتی در برخی مناطق،‌ درست کردن نمادهای قوس‌دار در معماری نشانه‌ای مقدس به حساب می‌آمد.

چرا تعویض پنجره قدیمی ضروری است؟
 

همان‌طور که عنوان کردیم، پنجره‌ قدیمی چوبی، آهنی یا آلومینیومی دارای ویژگی‌های مثبت و منفی مختلفی است، اما در این بین ویژگی‌های کاربردی و برتر پنجره‌های دوجداره UPVC بیش از بقیه انواع پنجره است. شاید پس از آنکه به فکر تعویض پنجره‌های قدیمی با پنجره دوجداره افتادید، برایتان این سوال پیش آید که چرا باید پنجره‌ها را عوض کنید و زمان و هزینه صرف این تغییر کنید.

این سوال به خصوص برای کسانی پیش می‌آید، که پنجره‌های قدیمی آن‌ها همچنان سالم و پایدار است. برای پاسخ به این سوال باید گفت، عوامل زیادی وجود دارد که باعث ایجاد ضرورت تعویض پنجره قدیمی برای شما خواهد شد. اکنون به بررسی برخی از عواملی می‌پردازیم، که ضرورت جایگزینی پنجره‌های قدیمی با پنجره‌های دوجداره را مشخص می‌کند.