خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

تعویض آهنی با پنجره دوجداره آکاردئونی وین تک upvc: یکی ازویژگی های بسیار مهم درب و پنجره های دوجداره upvc، امکان نصب آن روی ساختمان های قدیمی و با درو پنجره های آهنی می باشد. یعنی برای نصب این نوع پنجره ها الزاما نباید ساختمان مورد  نظر نوساز باشد،بلکه میتوان با تعویض پنجره های قدیمی به درب و پنجره های دوجداره   upvc بخش مهمی از اتلاف انرژی که درساختمان های قدیمی به وجود می آید را جبران کرد. پنجره های دوجداره یو پی وی سی با لاستیک های epdm درزبندی می شود که این امر به هیچ عنوان اجازه تبادل سرما،گرما،صدا و خاک را به داخل منزل نمیدهد




تعویض آهنی با پنجره دوجداره آکاردئونی وین تک upvc

تعویض پنجره های قدیمی و جایگزینی پنجره های جدید آکاردئونی وین تک با سرعت بسیار بالا حتی کمتر از چند ساعت انجام میشود و هیچ گونه خرابی ساختمان را در پی ندارد و باید توجه کرد که اگر چند واحد ساختمانی در یک مجتمع با هم در طرح تعویض شرکت کنند روند کار هر واحد سریع تر انجام میشود و در کنار به دست آمدن نمای زیبا ساختمان، مزایای فراوان پنجره دوجداره به خانه شما قدم می گذارد و از سر و صدای کوچه و خیابان و ورود گرد و خاک و قبوض برق و گاز با ارقام سنگین و دمای خانه نامطلوب خبری نخواهد بود. پس از تعویض درب و پنجره ها می توان به جرات می توان گفت میزان صرفه جویی در انرژی تا ۴۵ درصد افزایش می یابد.

تعویض آهنی با پنجره دوجداره آکاردئونی

گروه صنعتی پنجره ماندگار افتخار دارد که درتمام  استان های ایران یکی از معدود شرکت هایی است که با ارائه بهترین خدمات در زمینه تعویض درب و پنجره های قدیمی با درب و پنجره دوجداره upvc می باشد. این گروه صنعتی با استفاده از پروفیل های با کیفیت همچون وینتک و ویستابست و استفاده از یراق آلات مرغوبی چون VHS محصول کشور ترکیه و ROTO محصول کشور آلمان و ACCADO محصول کشور ترکیه امکانات و مزایای بسیاری را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.