خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

تعویض درب چوبی اتاق خواب با یو پی وی سی وین تک: یکی از دغدغه هایی که اکثر افراد در هنگام تعویض درب چوبی و یا آهنی  به آن فکر می کنند تخریب می باشد لازم است بدانید با توجه به بالا رفتن هزینه های مربوط به انرژی و لزوم اجرای مدیریت مصرف در منازل شما می توانید بدون تخریب اقدام به تعویض درب های آهنی و آلومینیومی قدیمی خود با درب های دوجداره  وین تکUPVC نمایید. از اینرو شرکت پنجره ماندگار با ایجاد دپارتمان تخصصی تعویض درب های قدیمی توانسته است خدمات بسیار مناسبی را به مشتریان عزیز ارائه دهد.در ابتدا باید توجه داشت که برای تعویض درب باید درب جدید از کیفیت بالایی برخوردار باشد در ادامه به ۴ نکته مهم در مورد خرید درب دوجداره اشاره می شود.


تعویض درب چوبی اتاق خواب با یو پی وی سی وین تک

۴ نکته اساسی و مهم در خرید درب دوجداره استاندارد :

۱-طراحی استاندارد درب دوجداره

۲-اندازه گیری دقیق  و انتخاب نوع پروفیل یو پی وی سی جهت درب دوجداره

۳-تولید استاندارد شیشه و درب دوجداره

۴-نصب استاندارد درب دوجداره

درب دوجداره UPVC

هنگام نصب و تعویض درب های قدیمی با درب UPVC بدلیل وجود ابزار آلات و جابجایی درب دوجداره، بهتر است تا فاصله یک و نیم متری از درب ها وسایلی مانند فرش، موکت، مبلمان، میز ناهار خوری و غیره وجود نداشته باشد. این مورد شامل پرده نیز خواهد شد و پرده ها باید از روی درب کاملا برداشته شود.یا به عبارتی هر وسیله که احتمال آسیب دیدن آن، هنگام برش و تعویض درب آهنی و قدیمی وجود دارد از درب دور گردد.

مسیر رفت و آمد و حمل درب ها باید باز باشد تا احتمال برخورد با اشیاءمنزل وجود نداشته باشد. بهتر است برای جلوگیری از ریزش گرد و غبار بر روی فرش ،مبلمان و دیگر وسایل منزل، تا فاصله دو متری روی آنها پوشیده باشد.

در کنار موارد انجام شده از سوی کارفرما، مراقبت و دقت پرسنل نصب برای جلوگیری از بروز اتفاقات نیز انجام می گردد تا محصول به بهترین نحوه ممکن نصب گردد. 

روند تعویض درب

برای شروع ابتدا باز شو ها و لنگه های درب ها را در آورده،سپس شیشه ها را از قسمت های ثابت جدا می کنند. آنگاه ستون هایی که بازشو ها بر روی آنها نصب گردیده بود برش داده و کنده می شوند. در این مرحله از کار تنها فریم آهنی دور تا دور درب باقی مانده و آماده نصب درب و پنجره upvcبر روی آن می باشد.

تعویض درب چوبی اتاق خواب با یو پی وی سی

  پس از مراحل گفته شده در بالا درب های UPVC را بر روی فریم آهنی با استفاده از پیچ های بلند نصب می شود. پس از آن شیشه های دو جداره را بر روی درب نصب می کنند و در انتهای کار با استفاده از فوم و چسب بطور کامل درز گیری می کنیم . بعد از درز گیری درب ها را ریگلاژ کرده تا از لحاظ تراز بودن و نرمی و سفتی دستگیره ها مطمئن شویم .شما می توانید ضایعات باقی مانده از درب های قدیمی را بفروشید. با این کار بخشی از هزینه های تعویض را جبران نمایید. البته در درب های آلومینیومی این امر محتمل تر ست