خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

اگر شما عزیزان بعد از خرید پنجره های دوجداره upvc آلومینیومی و بعد از استفاده از آن در بحث تعمیرات پنجره به مشگل برخوردید توصیه ما به شما در بحث رگلاژ پنجره آلومینیومی این است با افراد خبره و با تجربه تماس بگیرید زیرا علاوه بر افزایش کارایی بعد از تعمیرات ، همه چیز را برای استفاده بهتر شما از پنجره آلومینیومی یو پی وی سی محیا می کند.

پنجره ایده آل

باخرید پنجره های دوجداره upvc آلومینیومی از مزایای آن برخوردار باشید که یکی از این مزایای استفاده از آن مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی آب و هوایی می باشد و وزن آن بسیار سبک است.  پنجره دو جداره ساخته شده از جنس آلومینیوم در هر ابعادی قابل ساخت می باشد ولی باید به سایز بسیار ریز و همچنین بسیار بزرگ آن دقت کرد. و همین طور آلومینیوم دارای خمیدگی و شکل پذیری می باشد.پنجره های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره های دوجداره آلومینیومی یو پی وی سی وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و aخارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد – کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. این پنجره ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .
با خرید پنجره های دوجداره upvc آلومینیومی که رسانای گرماست و حرارت را به خوبی از خود عبور می دهد. مثلا در ساخت رادیاتورهای ساختمان که برای گرمایش استفاده می شود از آلومینیوم استفاده می کنند. استفاده از پنجره های آلومینیومی باعث می شود که حرارت داخل خانه و محل کار به آسانی به بیرون رود و اتلاف انرژی بسیار زیادی بوجود بیاید. برای حل این مشکلات کارخانه های تولیدکننده پنجره های آلومینیومی ، به درب و پنجره خود ماده ای به نام ترمال بریک – Thermal Break اضافه می کنند. اضافه کردن این ماده به فریم پنجره اگرچه باعث افزایش میزان عایق بودن پنجره می شود ، اما یکپارچگی فریم پنجره را از بین می برد. علت این امر تفاوت انسجام و محکمی این ماده با آلومینیوم است. اما بزرگترین مشکل این راهکار ، افزایش قیمت بسیار زیاد این نوع از پنجره های آلومینیومی است.
در مقابل وینیل به طور طبیعی عایق حرارت است. در سرمای زمستان فریم پنجره های شما همچنان گرم می ماند و اجازه خارج شدن هوای مطبوع خانه به بیرون را نمی دهد. یکی از خصوصیات ویژه پنجره های یو پی وی سی امکان ساخت پنجره از پروفیل های چند حفره ای – Multi Chambered است که این حفره ها باعث تقویت بیشتر عایق بودن پنجره می شود. حفره ها در پنجره جنس وینیل با عایق مخصوصی احاطه شده است که برخلاف حالت حفره ها در پنجره های آلومینیومی ، هوای بیرون را به داخل انتقال نمی دهد.
پنجره های دوجداره آلومینیومی به علت دارا بودن مشخصه خاص و بارز در زمینه رفع معایب انواع پنجره های دوجداره و تجمیع مزایای آن ها در یک محصول دارای جایگاه خاصی در بین محصولات مرتبط می باشد. قسمت بیرونی این محصول از جنس آلومینیوم و قسمت داخلی آن از جنس یو پی وی سی می باشد.
با توجه به مطالعات صورت گرفته با توجه به مزایای بالا، پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک در به علت قیمت بالا و پنجره یو پی وی سی به علت عدم شناخت به خصوص در مناطق گرمسیر با مشکلات ترویج فرهنگ مواجه می باشد.
تنوع رنگی در خرید پنجره های دوجداره upvc آلومینیومی:
کلیه رنگ های پودری رئال رنگ
رنگ های آنادایز (قهوه ای، برنز، …)
دکورال (طرح چوب)
خصوصیات خرید پنجره های دوجداره upvc آلومینیومی:
پروفیل آلومینیوم تولید شده شرکت پنجره
خدمات رنگ پودری، آنادایز، دکورال شرکت پنجره دارای تائیدیه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن
دارای بیمه نامه ده ساله شرکت بیمه ایران
ترمال بریک
قابلیت مونتاژ با ماشین آلات پنجره upvc
قابلیت نصب یراق آلات upvc
نصب یراق آلات بر روی قسمت آلومینیومی پروفیل
مزایای خرید پنجره های دوجداره آلومینیومی:
امکان صرفه جویی در انرژی با سیستم های ترمال بریک در پنجره دوجداره یو پی یو سی
امکان تنوع در انتخاب رنگ در انواع کدهای رال و آنادایز با امکان تولید پروفیل
های دورنگ در سیستم های پنجره های دوجداره آلومینیومی
تنوع در سیستم های لولایی و کشویی و امکان انتخاب مناسب با شرایط
استفاده از نوارهای اب بندی و هوابندی مناسب از جنس ای پی دی ام
وزن کم و عدم استفاده از میلگرد
تنوع رنگی نا محدود،استاتیک،دکورال و آنادایز
امکان ساخت درب و پنجره با ابعاد بزرگ
حرکت روان لنگه بازشو در سیستم های ریلی

تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب

خط مشی این شرکت پنجره:
این شرکت خط مشی کیفیت خود را بر اساس مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ISO9001:2000 به شرح ذیل اعلام می دارد:
رسالت شرکت
توسعه نمایندگی های تولید در کشور
بومی سازی محصولات با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه
در بحث تعمیرات و یا رگلاژ درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی (پنجره های بازشو , کشویی , فولکس واگنی)مواردی وجود دارد که باعث تفاوت عمده آنها با رگلاژ درب و پنجره های دو و سه جداره یو پی وی سی شده است که در این بخش نکاتی را به صورت خلاصه بیان می کنیم.
همان طور که در بخش مقایسه درب و پنجره های آلومینیومی و درب پنجره های یو پی وی سی مفصل و بطور کامل صحبت کردیم ، پنجره از جنس آلومینیوم دارای مزایا و ویزگی های بی نظیری است که باعث رشد استفاده از آن در ساختمان ها شده است ، اما همانند درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی پس از مدتی استفاده دچار ایرادهایی می شوند که نیاز به رگلاژ و تعمیر توسط یک فرد متخصص پیدا می کنند.
خرید پنجره های دوجداره upvc آلومینیومی معمولا ساختار پنجره به گونه ای است که قابل تعمیر و رگلاژ می باشند و با استفاده از ابزار مخصوص و همچنین آچار آلن برای تنظیم یراق الات و زاماک ، عملیات تعمیرات انجام می پذیرد.
لازم به ذکر است که پنجره های آلومینیومی در بحث رگلاژ دارای پیچیدگی های منحصر به فردی هستند که نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد، زیرا یراق آلاتی که در این نوع پنجره ها به کار می رود دارای مهندسی خاص بوده و برای تنظیم دقیق ان باید پارامترهایی را رعایت کرد تا از ایرادات بعدی آن جلوگیری کرد.
در رگلاژ درب و پنجره آلومینیومی آچار آلن کاربرد زیادی دارد و معمولا پس از زیر شیشه مخصوص و اندازه گیری لولا ها و جابه جایی در صورت لزوم ، الن بیشترین استفاده را در رگلاژ و تعمیرات دارد.
توصیه ما به شما عزیزان در بحث رگلاژ پنجره آلومینیومی تماس با افراد خبره و با تجربه می باشد زیرا علاوه بر افزایش کارایی بعد از تعمیرات ، همه چیز را برای استفاده بهتر شما از پنجره آلومینیومی و یا یو پی وی سی محیا می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید پنجره های دوجداره upvc آلومینیومی واین شرکت پنجره میتوانید تماس گرفته و درباره سفارش محصول خود راهنمایی شوید.