خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

در گذشته پنجره های آلومینیومی معمولی باعث تلف شدن انرژی زیادی می شدند ولی امروزه با پیشرفت علم و تولید محصولات جدید این اتلاف انرژی بصورت چشمگیری کاهش یافته است .شما می توانید با خرید انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی در هزینه های مصرفی انرژی صرفه جویی کنید.

ترمال بریک دوجداره

پنجره تلفیقی آلومینیوم وupvc به علت دارا بودن مشخصه خاص و بارز در زمینه رفع معایب انواع پنجره های دوجداره و تجمیع مزایای آن ها در یک محصول دارای جایگاه خاصی در بین محصولات مرتبط می باشد. قسمت بیرونی انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی از جنس آلومینیوم و قسمت داخلی آن از جنس upvc می باشد. پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود . https://upvc.pro/پروفیل های حاصل پروفیل های انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی می باشند که از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیلهتیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند. با توجه به مطالعات صورت گرفته با توجه به مزایای بالا، انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی به علت قیمت بالا و پنجره یو پی وی سی به علت عدم شناخت به خصوص در مناطق گرمسیر با مشکلات ترویج فرهنگ مواجه می باشد.
تنوع رنگی هنگام خرید انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی کلیه رنگ های پودری رئال رنگ، رنگ های آنادایز (قهوه ای، برنز، …) و دکورال (طرح چوب) می شود به همین دلیل بسیار مورد توجه معماران و خریداران درب و پنجره دوجداره آلومینیومی قرار گرفته است.
 خصوصیات خرید انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی :
پروفیل آلومینیوم
خدمات رنگ پودری، آنادایز، دکورال
قابلیت نصب یراق آلات یو پی وی سی
نصب یراق آلات بر روی قسمت آلومینیومی پروفیل
سازگاری با محیط زیست و سلامت
رواج استفاده از پنجره های آلومینیومی به این دلیل بود که تصور می شد آلومینیوم قیمت پایین تری نسبت به پنجره های چوبی دارد و می تواند حافظ محیط زیست باشد. اما بعدا مشخص شد که در فرایند ساخت درب و پنجره های آلومینیومی و در هنگام فراوری آلومینیوم مواد شیمیایی و سمی زیادی تولید می شود که محیط زیست را به خطر می اندازد. برخی از این مواد سمی که از طرف سازمان جهانی بهداشت و امنیت شغلی سرطانزا و خطرناک اعلام شده اند chromate baths ، acrulic ، nickel astate و … هستند.
اما وینیل که از پلاستیک pvc ساخته می شود دارای خواصی است که آن را از آلومینیوم متمایز و برتر می کند. جدای از مسئله پایداری و مقاومت بسیار بالای وینیل ، در طی فرایند ساخت درب و پنجره یو پی وی سی هیچ نوع مواد سمی متصاعد نمی شود و همچنین وینیل که به هر دلیل از گردش تولید کارخانه خارج شود ، بازیافت می شود. امروزه در کشورهای پیشرفته جهان ، وینیل به عنوان جایگزین مناسبی برای آلومینیوم شناخته شده است و با استفاده از این ماده آلودگی های زیست محیطی ناشی از ساخت پنجره های آلومینیومی کاهش چشمگیری پیدا کرده است.
آلومینیوم رسانای گرماست و حرارت را به خوبی از خود عبور می دهد. مثلا در ساخت رادیاتورهای ساختمان که برای گرمایش استفاده می شود از آلومینیوم استفاده می کنند. استفاده از پنجره های آلومینیومی باعث می شود که حرارت داخل خانه و محل کار به آسانی به بیرون رود و اتلاف انرژی بسیار زیادی بوجود بیاید. برای حل این مشکلات کارخانه های تولیدکننده پنجره های آلومینیومی ، به درب و پنجره خود ماده ای به نام ترمال بریک – Thermal Break اضافه می کنند. https://upvc.pro/اضافه کردن این ماده به فریم پنجره اگرچه باعث افزایش میزان عایق بودن پنجره می شود ، اما یکپارچگی فریم پنجره را از بین می برد. علت این امر تفاوت انسجام و محکمی این ماده با آلومینیوم است. اما بزرگترین مشکل این راهکار ، افزایش قیمت بسیار زیاد این نوع از پنجره های آلومینیومی است.


پنجره المینیومی ترمال بریک


مزایای خرید انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی:
امکان صرفه جویی در انرژی با سیستم های ترمال بریک در پنجره دوجداره
امکان تنوع در انتخاب رنگ در انواع کدهای رال و آنادایز با امکان تولید پروفیل
امکان صرفه جویی در انرژی با سیستم های ترمال بریک در پنجره دوجداره
امکان تنوع در انتخاب رنگ در انواع کدهای رال و آنادایز با امکان تولید پروفیل
در مقابل وینیل به طور طبیعی عایق حرارت است. در سرمای زمستان فریم پنجره های شما همچنان گرم می ماند و اجازه خارج شدن هوای مطبوع خانه به بیرون را نمی دهد. یکی از خصوصیات ویژه پنجره های یو پی وی سی و انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی امکان ساخت پنجره از پروفیل های چند حفره ای – Multi Chambered است که این حفره ها باعث تقویت بیشتر عایق بودن پنجره می شود. حفره ها در پنجره جنس وینیل با عایق مخصوصی احاطه شده است که برخلاف حالت حفره ها در پنجره های آلومینیومی ، هوای بیرون را به داخل انتقال نمی دهد.
شرکت این پنجر ه خط مشی کیفیت خود را بر اساس مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ISO9001:2000 به شرح ذیل اعلام می دارد:
خرید انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی
بومی سازی محصولات با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه
پنجره دوجداره المینیومی ترمال بریک
تدوین قوانین و فرهنگ سازی کاربری محصولات بهینه سازی مصرف انرژی تحت نظر و با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور
رنگ اصلی پروفیل انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی سفید می باشد اما می توان با روکش های لمینیت طرح دارآنها را به رنگ دلخواه خریدار تغییر داد که این رنگ ها از رنگ کوره ای آلومینیومی بسیار زیباترمی باشد. https://upvc.pro/عمر و مقاومت روکش های لمینت انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی بیشتر از رنگ آپنجره های معمولی است وپنجره دوجداره معمولی به مرور زمان زیبایی خود را از دست می دهد.