خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک در کارخانجات وین تک با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه با کیفیت تولید شده و همچنین از طرف واحد نظارت مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی،جهت حفظ کیفیت محصولات بصورت مرتب کنترل می گردد .درخرید انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک مطمئن باشید  پروفیل ها در برابرشرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشورمان  دچار تغییر شکل نمی شوند .


پروفیل پنجره


شرکت وین تک جزوء تولید کنندگان مطرح پروفیل های یو پی وی سی برای ساخت درب و پنجره دوجداره در سطح کشور می باشد. این شرکت برای ساخت انواع پروفیل های پنجره دوجداره از پلیمرها و مواد اولیه استاندارد استفاده می نماید,  درب و  پنجره دوجداره upvc وین تک  از پروفیل های متفاوتی ساخته شده اند بعنوان مثال برای پنجره دوجداره کشویی از پروفیل سری W260 استفاده می شود. پروفیل یو پی وی سی وین تک یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. https://upvc.pro/سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی وین تک قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد.


خرید انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک
پروفیل درب و  پنجره دوجداره upvc وین تک  سری W700
پروفیل درب و  پنجره دوجداره upvc وین تک  سری W640
پروفیل درب و  پنجره دوجداره upvc وین تک  سری W260
پروفیل درب و  پنجره دوجداره upvc وین تک  سری PP624
موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران را تعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت درب و پنجره دو جداره upvc به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته می شود و پروفیل upvc وین تک توانسته است این استاندارد را کسب نماید. در آزمون استاندارد پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک عوامل متعددی از جمله وزن پروفیل, ابعاد پروفیل upvc, ظاهر پروفیل, شرایط آب و هوایی منطقه, آزمون حرارتی پروفیل و مواد اولیه مورد آزمایش قرار می گیرند. باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل یو پی وی سی وین تک در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت درب و پنجره دو جداره  یو پی وی سی بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است. https://upvc.pro/ یراق آلات مورد استفاده در درب و پنجره دوجداره یکسان می باشد.

پنجره دوجداره دوحالته


تفاوت در قیمت درب و پنجره دوجداره upvc وین تک بدلیل افزایش وزن پروفیل می باشد بدین منظور که هر چه پروفیل سنگین تر باشد قیمت به نسبت آن افزایش پیدا می کند. گروه صنعتی شرکت پنجره آمادگی خود را جهت فروش و خرید انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک اعلام می نماید.
مشخصات فنی و خرید انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک
– عرض ۷۰ میلیمتر و ۵ اتاقک جهت عایق بندی مناسب در سری W700
– عرض ۶۰ میلیمتر و ۴ اتاقک جهت عایق بندی بهینه و مناسب در سری W640
– عرض ۱۰۷ میلیمتر برای سری W260 تک ریل و اتاقک های تقویت کننده پروفیل
– عرض ۸۵ میلیمتر برای سری W260 جفت ریل و اتاقک های تقویت کننده پروفیل
– عرض ۶۰ میلیمتر و ۴ اتاقک جهت عایق بندی بیشتر درسری PP624
– ضخامت دیواره های خارجی استاندارد https://upvc.pro/
(ISIRI: 12291/A , EN 12608,DIN EN 12608,BS EN 12608, RAL GZ 716/1)
مقایسه قیمت خرید انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک در حالت های مختلف
انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک WINTECH شامل پروفیلهای سری W700, W640, W260 و PP624 می باشند که به وسیله تکنولوژی روز دنیا و ترکیبات مواد اولیه با کیفیت تولید و پس از کنترل و نظارت دقیق به بازار فروش عرضه می گردند.
پروفیل سری ۷۰ پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک بدلیل ظاهر دکوراتیو و عرض سطح مقطع ۷ سانتی متری خود، از بهترین نوع پروفیل درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک از لحاظ کارایی, مقاومت و کیفیت می باشد. شما می توانید برای تعویض پنجره های قدیمی و آهنی خود بدون تخریب از پروفیل سری ۷۰ درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک استفاده نمایید.