خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند،ولی امروزه با خرید انواع پنجره دوجداره آلومینیومی upvc و پنجره های ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل حل شده است. این نوع از پنجره قابل استفاده در کلیه شرایط آب و هوایی می باشد.

رنگ پنجره دوجدار

از انواع پنجره دوجداره آلومینیومی می توان پنجره دوجداره ترمال بریک را نام برد که سیستم این نوع پنجره به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل که توسط ماشین آلات پانچ میگردد امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را نیز میسر می نماید. پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در برابر مواد شیمیایی و آب و اشعه یو وی حفظ می کند. بالا بودن استحکام و طول عمر بالا از دیگر مزایای تیغه های پلی آمید می باشد. تیغه پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر میشود. در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت میباشد.کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. این پنجره ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره های ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید پنجره دوجداره آلومینیومی و ترمال بریک با شرکت این پنجره میتوانید تماس گرفته و درباره سفارش محصول خود راهنمایی شوید. با خرید انواع پنجره دوجداره آلومینیومی upvc در اتلاف انرژی صرفه جویی کنید چرا که امروزه منابع انرژی از ارزش بسیاری برخوردار هستند. پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر می رساند.
باخرید انواع پنجره دوجداره آلومینیومی upvc با استفاده از آلو پلاست در ساختمان باعث می شود شما بیش از ۳۰ سال بدون هیچ گونه نگرانی به تعویض یا تعمیر پنجره های ساختمان از آن ها بهره ببرید و هزینه های مازاد را کاهش دهید

پنجره المینیومی

♥کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی
♥رهایی از هزینه های تعمیر و نگه داری
♥کاهش میزان گاز CO2 و کمک به محیط زیست
♥کمک به حفظ منابع طبیعی برای نسل های آینده
پنجره دوجداره ترمال بریک چیست؟
درب و پنجره دو جداره ترمال بریک آخرین دستاورد صنعت آلومینیوم سازی می باشد در این پنجره تعبیه یک عایق epdm  باعث شده است که ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرونی با داخل قطع شود . این روش این امکان را به ما می دهد که رنگ داخل محل استفاده با رنگ پروفیل سطح بیرونی متفاوت باشد .قابلیت دیگر این محصول عایق بتدی ۱۰۰ درصد فضای درونی ساختمان است .ترمال بریک تمامی قابلیت های پنجره های لولایی و دو جهت باز شو و فیکس شرکت این پنجره را دارا میباشد.
مزایای خرید انواع پنجره دوجداره آلومینیومی: upvc
عایق حرارتی (۴۰ درصد صرفه جویی در مصرف سوخت)
عایق در برابر نفوذ آلودگی هوا
عایق در برابر نفوذ باد و باران
سیستم یراق آلات مدرن
تنوع رنگ
طرح های مختلف (اشکال منظم و غیر منظم)
کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از مصرف سوخت های فسیلی
قابل استفاده در کلیه شرایط آب و هوایی

پنجره آلمینیومی ترمال بریک

درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی UPVC واقعا رقیبی در زمینه ارزش ، امنیت , زیبایی , دوام , عایق بندی و غیره …. ندارند. این مساله مهمی است که خانه شما دارای پنجره های دوجداره ای باشد که علاوه بر اینکه از خارج ساختمان زیبا دیده شوند با دکوراسیون داخلی منزلتان نیز متناسب باشد. برای تامین زیبایی پنجره ها به طور سنتی از چوب استفاده می شد. اگرچه درب و پنجره های چوب دارای ظاهری زیباست اما مشکلات زیادی را هم به همراه خود دارد. چوب در مجاورت آب فاسد می شود و زمانی که پنجره در معرض باران قرار بگیرد خیلی سریع شروع به فاسد شدن می کند و این پوسیدگی حتی می تواند خطر امنیتی جدی برای ساکنان در پی داشته باشد. یکی از کار آمد ترین ویژگی های درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی قابلیت انتخاب رنگ در انواع مختلف میباشدهمانطور که در مقالات قبل ذکر کردیم یو پی وی سی ماده ای متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام (کلرید سدیم) می باشد ، طیف وسیعی از محصولات را می توان با یو پی وی سی تولید نمود و در ساخت درب و پنجره از جنس یو پی وی سی از پروفیل مناسب که دارای غلظت بالای مواد متشکله هستند استفاده می شود تا استحکام کافی را داشته باشد
شرکت های تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی علاوه بر تولید پروفیل های با رنگ سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخگویی به سلایق مشتریان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی مختلف نموده اند.