خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید انواع پنجره دو جداره upvc به دلیل اینکه بسیار مفید، به صرفه و زیبا هستند مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است طرز نگهداری صحیح و مراقبت از در و پنجره های دوجداره یو پی وی سی را از شرکت طرف قرارداد سؤال بفرمایید. در این نوع پنجره ها روغنکاری یراقها و تمیزکاری لاستیک ها در دوام و عملکرد مناسب آنها در درازمدت بسیار اهمیت دارد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

هنگام خرید انواع پنجره دو جداره upvc به این نکته دقت کنید هر چه قدر هم از نظر مالی در مضیقه هستید سراغ پروفیلهای ارزان قیمت نروید. چرا که پروفیلهای ارزان قیمت پنجره های دوجداره علاوه بر تغییر رنگ دچار شکستگی و هم چنین تغییر حالت نیز میشوند.خرید یک پروفیل خوب وقوی مهمترین فاکتور در خرید انواع پنجره دوجداره upvc میباشد.امروزه به دلیل دود های سمی و اسیب های جدی آن و الودگی های صوتی ناشی از زندگی شهری،بروز گردوغبار، جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و مشکلاتی از این قبیل اکثر خانواده ها برای راحتی و آسایش خود تصمیم به استفاده از انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی گرفته اند چرا که علاوه بر زیبایی به نمای ساختمان ،مزایای بی شماری دارد. با توجه به تنوع و شکلهای مختلف پنجره های دو جداره در انتخاب و نوع یراق و پنجره های خود دقت کنید و با توجه به شرایط خانه و نحوه بازشو پنجره و همچنین چیدمان پذیرایی،اتاقهای خواب ،وآشپزخانه ،نوع پنجره های خانه خود را انتخاب کنید . اما پس از مدتی استفاده مطلوب و نگهداری از آن،براساس عواملی چون رعایت نکردن اصول نصب و یا جنس نامناسب پروفیل و استفاده از یراق الاتی که مرغوبیت کمی دارند ،افت کیفیتی پیدا میکند که دیگر نمیتواند نقش مهمی را در بهره وری انرژی ایفا کند و مرغوبیت خود را از دست می دهد و ضرورت نیاز به تعمیرات انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی پیدا میکند. از لحاظ ظاهری، انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد. خرید انواع پنجره دوجداره به طور کلی در دو گروه ساخته میشود:
نکات مهم جهت خرید انواع پنجره دو جداره upvc :
۱- پروفیلهای غیر استاندارد (چه ایرانی و چه خارجی) درصد افزودنیهای لازم را برای تبدیل PVC به UPVC رعایت نمیکنند. این پروفیلها دارای ثبات کیفیت نیستند. ممکن است بطور اتفاقی کیفیت خوب داشته باشند ولی اکثراً در دراز مدت تغییر رنگ و تغییر شکل می دهند.
۲- پروفیلهای خارجی اکثراً در شرایط جوی ایران که نوعاً گرم و خشک است دوام ندارند. این پروفیلها در هوای مرطوب و بارانی اروپا بسیار خوب هستند ولی برای تغییر رنگ ندادن در مقابل تابش شدید آفتاب در مناطق مختلف ایران بایستی گواهینامه فنی مقاومت در شرایط جوی ایران را از وزارت مسکن و شهر سازی دارا باشند.
۳- در و پنجره های دو جداره UPVC، در و پنجره هایی بسیار مفید، به صرفه و زیبا هستند اگر:
الف) از پروفیل، یراق، لاستیک و شیشه مناسب و استاندارد در ساخت آنها استفاده شود.
ب) تولید آنها به روش صحیح و با نیروهایی مجرب صورت گرفته باشد.
ج) به طور صحیح طراحی شده باشند. از لحاظ ابعاد استاندارد، نوع بازشوها و … (دستورالعمل طراحی مناسب در گروه صنعتی الماس تدوین شده است).
د) نصب در و پنجره ها توسط اکیپ ماهر و مجرب و طبق دستورالعمل نصب صورت بگیرد. (این دستورالعمل نصب در گروه الماس به طور کامل تدوین شده است).
هـ) نهایتاً شرکت طرف قرارداد دارای تعهد اخلاقی و کاری لازم جهت پی گیری خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات خود باشد.
۴- طرز نگهداری صحیح و مراقبت از در و پنجره های دوجداره UPVC را از شرکت طرف قرارداد سؤال بفرمایید. در این نوع پنجره ها نحوه تمیزکاری مناسب، روغنکاری یراقها و تمیزکاری لاستیک ها در دوام و عملکرد مناسب آنها در درازمدت بسیار اهمیت دارد. (گروه صنعتی الماس برای اولین بار در کشور راهنمای استفاده از این محصول را چاپ و منتشر کرده است).
۵- متأسفانه یراقهای تقلبی زیادی به بازار ایران آمده که کیفیت لازم را ندارند. برای در و پنجره های خود از یراقهایی مطمئن استفاده کنید، چراکه یراقها مرتباً مورد استفاده قرار میگیرند و کیفیت آنها بسیار مهم است.
۶- قبل از انتخاب و خرید انواع پنجره دوجداره upvc با مشاورانی مطمئن و منصف مشورت کنید. در نظر داشته باشید افرادی که ذی نفع هستند معمولاً مشاوران خوبی محسوب نمی شوند. با همه افراد صحبت کنید و سپس تصمیم مناسب را بگیرید.
۷- در و پنجره های دو جداره UPVC کالای مصرفی نیست که در یک مرحله خریداری کنید بلکه کالایی است که نیاز به خدمات، سرویس و پشتیبانی دارد. بنابراین از شرکتهایی خریداری کنید که به بقا و ثبات آنها اطمینان دارید.
انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی کشویی
در پنجره های کشویی جنس نوار،که نوار آبندی نامیده میشود از نوار لاستیکی EPDM ،سیلیکون و یا TPE می باشد. نحوه باز شدن پنجره های کشویی به وسیله حرکت غلطک هایی می باشد که بر روی ریل تعبیه شده است که می تواند به چپ و یا راست حرکت کند. حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت پنجره نوار های مویی است که به منظور جلوگیری از ایجاد استحکاک قرار داده شده است. این پنجره دوجداره  قابلیت ساخت در ابعاد مختلفی را دارد، همچنین به دلیل این که بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرک آن بر روی لنگه ثابت قرار گیرد، پس این پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته می شوند.
پنجره های کشویی بالا رونده (لیفتینگ): این نوع پنجره دوجداره که پنجره های آمریکایی هم نامیده میشوند جهت کاربری های خاص پیشنهاد می شود.
پنجره های کشویی دو حالته یا فولکس واگنی: این دسته از پنجره ها دو حالته نیز نامیده میشوند. استاندارد های بالا جهت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار از ویژگی های منحصر پنجره های فولکس واگنی باشد.
پنجره دوجداره مدل کنگی از بالا باز شو
انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی لولایی بازشو
این سیستم پنجره دوجداره شامل یک قاب اصلی با اندازه دلخواه می باشد. لنگه بازشو حول یک محور در قاب خود حرکت می کند. امکان ساخت پنجره های تو در تو در این سیستم ممکن می باشد به نحوی که یک لنگه بازشو خود قاب اصلی یک بازشو دیگر باشد. اشکال خاص پنجره مانند پنجره های دوجداره  گرد، زاویه دار و … نیز با انواع اتصالات و یراق آلات دوجداره  ممکن می باشد.

پنجره دوجداره کشویی

البته از محدودیت های این سیستم پنجره می توان به محدویت های ارتفاعی (فاصله تا سقف) و ارتفاع از کف اشاره نمود. این نقاط ضعف بدلیل نیاز لنگه بازشو پنجره به چرخیدن حول محور خاص خود است که این امر موجب بر هم خوردن نظم پرده ها، ایجاد محدودیت ارتفاع از کف زمین و روی کابینت ها می شود.
یکی از راه حل های این مسئله انتخاب درست عرض لنگه بازشو متناسب با نیاز می باشد. استفاده از انواع کتیبه جهت ایجاد محلی ثابت در پنجره ، استفاده از انواع پنجره دو جداره دوحالته و استفاده از سیستم های کشویی فولکس واگنی به عنوان پاسخی برای حل این مسئله است.
بازشو لنگه ای پنجره تک حالته: ساده ترین نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی بازشو لنگه ای پنجره تک حالته می باشد. در این سیستم یک طرف بازشو بعنوان محل دستگیره و قفل شو و طرف مقابل بعنوان محل نصب لولا ها در نظر گرفته می شود. البته نوع و برند دستگیره ها ، لولا ها ، چفت ها و سایر یراق آلات تک حالته بسته به انتخاب کارفرما می تواند متفاوت باشد. اهرم هایی در یراق آلات این دسته از پنجره ها دوجداره تعبیه شده است که اجازه بازشدن بیش از چند درجه را نمی دهند. حداکثرسایز در این مدل پنجره طول و عرض ۶۰ سانتی متر می باشد. رنگ شیشه در این مدل معمولا از انواع رنگی ، برفی و یا مشجر می باشد که بصورت یک جداره از شیشه دوجداره  می باشد.
لنگه ای بازشو دو حالته: از امتیاز های قابل توجه این نوع پنجره تهویه هوا داخلی با کمترین سطح اشغال در محیط می باشد.این مدل پنجره دقیقا شبیه پنجره دو جداره تک حالته می باشد اما به کمک استفاده از یراق آلات خاص و دستگیره گردان دو حالته امکان بازشو ساده و بازشو از بالا را در زاویه ای محدود ممکن می سازد. در حالت بسته کامل این نوع پنجره بهترین عایق بندی را نسبت به مدل های ساده تک لنگه ای دارد.
مواد تشکیل دهنده انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی :
پروفیل های یو پی وی سی که یکی از اجزای تشکیل دهنده انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی می باشند از پی وی سی و افزونه های دیگر که مناسب است برای ساخت درب و پنجره های دوجداره تشکیل شده اند. این فورمولیشن خاص کلید اصلی ساخت انواع پنجره دوجداره یو پی یو سی است. این فورمولیشن با توجه به شرایط آب و هوایی تغییر میکند. به همین دلیل است که مخلوط  ۳٫۵ نیاز است برای فرمول ضد اشعه UV و قطر دیواره ها ۸ قسمت تیتانیوم دی اکسید باشد.
ویژگیهای خرید انواع پنجره دو جداره یو پی وی سی:
۱- قابلیت بازیافت ۲- قابلیت استفاده از روکشهای رنگی ۳- عدم نیاز به سرویسهای مکرر ۴- کاهش آلودگی صوتی تا میزان ۵- پائین بودن ضریب انتقال حرارتی ۶- حفظ محیط زیست از طریق بازیافت ۷- مانع ورود گردو غبار و دود و گازهای موجود از محیط بیرون به داخل ۸- مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی ۹- مقاوم در مقابل نفوذ اشعه ماوراء بنفش خورشید ۱۰- عدم اشتعال در هنگام آتش سوزی و حریق ۱۱- مقاوم در برابر زنگ زدگی ،خوردگی و رطوبت هوا ۱۲- ایمن در برابر سرقت ۱۳- بی نیاز به صرف هزینه رنگ آمیزی ۱۴- تنوع در طرح و تطابق با هر نوع معماری ۱۵- تنوع در رنگ ۱۶- نظافت راحت و آسان ۱۷- نصب آسان ۱۸- ثبات رنگ در برابر اشعه خورشید ۱۹- مقاوم در برابر عوامل خوردگی – اسیدها و بازها و موارد شیمیایی