خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

یکی از نکات مهم جهت خرید بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی این است که پروفیلهای غیر استاندارد (چه ایرانی و چه خارجی) که درصد افزودنیهای لازم را برای تبدیل PVC به UPVC رعایت نکرده اند را خریدارای نکنید چرا که این پروفیلها دارای ثبات کیفیت نیستند و احتمال دارد بطور اتفاقی کیفیت خوب داشته باشند ولی اکثراً در دراز مدت تغییر رنگ و تغییر شکل می دهند.

پنجره دوجداره طرح چوب

اگر در خیابان های حومه انگلستان قدم بزنید، متوجه خواهید شد که در ساخت اغلب خانه ها از در و پنجره های یو پی وی سی استفاده شده است. حال آن که حدود پنجاه سال پیش در همان خیابان ها هیچ در و پنجره ای از جنس یو پی وی سی وجود نداشت.پروفیل یو پی وی سی که از دهه ۱۹۶۰ به بعد در ساختن در و پنجره مورد استفاده قرار گرفته است، در بیست سال اخیر در انگلستان محبوبیت واقعی خود را پیدا کرده است تا جایی که امروزه در ساخت بیش از ۸۵% از پنجره های جدید و نیز جایگزینی پنجره های قدیمی به کار می رود. با نگاهی به ویژگی های یو پی وی سی می توان به سادگی علت محبوبیت آن را دریافت.پنجره های یو پی وی سی بسیار با دوام هستند با طول عمر حداقل ۳۵ سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و سنتی می باشد. همچنین در برابر عوامل جوی، اشعه ماوراء بنفش و بسیاری از اسیدها مقاوم هستند، نیاز به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند اما پنجره های قدیمی اعم از چوبی و فلزی تقریباً هر دوسال یک بار نیاز به رنگ آمیزی دارند تا از تغییر رنگ، خمیدگی، پوسیدگی و زنگ زدگی محفوظ بمانند.از لحاظ ظاهری، پنجره های یو پی وی سی با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد.پنجره های یو پی وی سی بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های یو پی وی سی، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند.امروزه امنیت منازل و حفاظت در مقابل ورود عوامل مزاحم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در و پنجره های یو پی وی سی با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی می باشند.با نصب در و پنجره های یو پی وی سی با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود.اگر در محلی ممـلو از ساختمان یا در مرکز شهـری شلوغ زندگی می کنید که صداهای ناهنجار باعث آزارتان می شود، باید بدانید که پنجره های یو پی وی سی با شیشه های دو و چند جداره، نه تنها دارای خاصیت عایق دمایی هستند، بلکه از ورود سر و صدا به داخل منازل نیز جلوگیری به عمل می آورند. این پنجره ها به دلیل امکان استفاده از یراق آلات (تک حالته، دو حالته، کشویی، بازشو افقی، عمودی و …) قابلیت باز و بسته شدن در جهات مختلف را دارند.
در ساخت و سازهای ساختمان، یک درب و پنجره دوجداره خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد خرید بهترین درب و پنجره دوجداره upvcدر ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.
بهترین درب و پنجره دوجداره در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه میگردد و از لحاظ کیفیت و ماندگاری و همچنین حفظ انرژی بسیار مناسی می باشد. درب و پنجره های رنگی یا لمینیت بسیار زیبا هستند ولی در انتخاب پنجره های رنگی دقت کنیم که پروفیل رنگ یا لمینیت شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در برابر اشعه ماواری بنفش خورشید دوام داشته و رنگ یا لمینیت را از خود جدا نکند.
نقش ماشین آلات در خرید بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی :
یکی از دلایل بی کیفیت شدن صنعت یو پی وی سی ماشین آلات است. زیرا ماشین آلاتی که اکثر شرکت ها در مونتاژ درب و پنجره استفاده می کنند خیلی قدیمی و با بازده تولیدی پایین هستند. اغلب شرکت ها ماشین آلاتی را وارد می کنند که به روز نیستند و تنها دلیل هم این است که از قیمت کمتری برخوردار هستند و موارد جانبی را در نظر نمی گیرند، از قبیل مصرف زیاد انرژی و راندمان تولیدی اندک دستگاه. از همه مهم تر این که ماشین آلات مدرن نیاز کمتری به نیروی انسانی دارند و از دقت بالایی در تولید برخوردار هستند، که به ارتقای کیفیت محصولات تولیدی منجر می شوند. اگر ما می خواهیم پیشرفت در کل صنعت داشته باشیم باید تغییر رویه دهیم. در ایران در بخش تولید هزینه را کم می کنیم و در عوض سود خرید پنجره دوجداره یو پی یو سی را افزایش می دهیم، در حالی که در کشورهای در حال توسعه برعکس عمل می کنند و نتیجه بهتری هم می گیرند.
کیفیت خرید بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی :
به دلیل نوع بافت در شهر های کوچک و ارتباط نزدیک مشتریان با یکدیگر جهت بقا در بازار، محصولات تولیدی باید از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار باشند که این مهم از ابتدای کار, در سرلوحه امور شرکت قرار داشته است.
فاکتورهای خرید بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی :
موارد مختلفی در این زمینه تاثیرگذار هستند، از جمله این عوامل می توان به این موارد اشاره کرد: بهترین درب و پنجره دوجداره از مواد مصرفی، ملزومات استاندارد و توصیه شده توسط تولید کنندگان پروفیل، استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن و آموزش پرسنل.
نکات مهم جهت خرید بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی :
۱- پروفیلهای غیر استاندارد (چه ایرانی و چه خارجی) درصد افزودنیهای لازم را برای تبدیل PVC به UPVC رعایت نمیکنند. این پروفیلها دارای ثبات کیفیت نیستند. ممکن است بطور اتفاقی کیفیت خوب داشته باشند ولی اکثراً در دراز مدت تغییر رنگ و تغییر شکل می دهند.
۲- پروفیلهای خارجی اکثراً در شرایط جوی ایران که نوعاً گرم و خشک است دوام ندارند. این پروفیلها در هوای مرطوب و بارانی اروپا بسیار خوب هستند ولی برای تغییر رنگ ندادن در مقابل تابش شدید آفتاب در مناطق مختلف ایران بایستی گواهینامه فنی مقاومت در شرایط جوی ایران را از وزارت مسکن و شهر سازی دارا باشند.
۳- در و پنجره های دو جداره UPVC، در و پنجره هایی بسیار مفید، به صرفه و زیبا هستند اگر:
الف) از پروفیل، یراق، لاستیک و شیشه مناسب و استاندارد در ساخت آنها استفاده شود.
ب) تولید آنها به روش صحیح و با نیروهایی مجرب صورت گرفته باشد.
ج) به طور صحیح طراحی شده باشند. از لحاظ ابعاد استاندارد، نوع بازشوها و … (دستورالعمل طراحی مناسب در گروه صنعتی الماس تدوین شده است).
د) نصب در و پنجره ها توسط اکیپ ماهر و مجرب و طبق دستورالعمل نصب صورت بگیرد. (این دستورالعمل نصب در گروه الماس به طور کامل تدوین شده است).
هـ) نهایتاً شرکت طرف قرارداد دارای تعهد اخلاقی و کاری لازم جهت پی گیری خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات خود باشد.
۴- طرز نگهداری صحیح و مراقبت از در و پنجره های دوجداره UPVC را از شرکت طرف قرارداد سؤال بفرمایید. در این نوع پنجره ها نحوه تمیزکاری مناسب، روغنکاری یراقها و تمیزکاری لاستیک ها در دوام و عملکرد مناسب آنها در درازمدت بسیار اهمیت دارد. (گروه صنعتی الماس برای اولین بار در کشور راهنمای استفاده از این محصول را چاپ و منتشر کرده است).
۵- متأسفانه یراقهای تقلبی زیادی به بازار ایران آمده که کیفیت لازم را ندارند. برای در و پنجره های خود از یراقهایی مطمئن استفاده کنید، چراکه یراقها مرتباً مورد استفاده قرار میگیرند و کیفیت آنها بسیار مهم است.
۶- قبل از انتخاب و خرید بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با مشاورانی مطمئن و منصف مشورت کنید. در نظر داشته باشید افرادی که ذی نفع هستند معمولاً مشاوران خوبی محسوب نمی شوند. با همه افراد صحبت کنید و سپس تصمیم مناسب را بگیرید.
۷- در و پنجره های دو جداره UPVC کالای مصرفی نیست که در یک مرحله خریداری کنید بلکه کالایی است که نیاز به خدمات، سرویس و پشتیبانی دارد. بنابراین از شرکتهایی خریداری کنید که به بقا و ثبات آنها اطمینان دارید.
یکی از کار آمد ترین ویژگی های درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی قابلیت انتخاب رنگ در انواع مختلف میباشد
همانطور که در مقالات قبل ذکر کردیم یو پی وی سی ماده ای متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام (کلرید سدیم) می باشد ، طیف وسیعی از محصولات را می توان با یو پی وی سی تولید نمود و در ساخت درب و پنجره از جنس یو پی وی سی از پروفیل مناسب که دارای غلظت بالای مواد متشکله هستند استفاده می شود تا استحکام کافی را داشته باشدشرکت های تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی علاوه بر تولید پروفیل های با رنگ سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخگویی به سلایق مشتریان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی مختلف نموده اند.

رنگ پنجره دوجدار

پنجره های یو پی وی سی لزوما سفید نیستند :
با خرید بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی شما می توانید محیط اطراف خود را با رنگ مورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، ساخت و تولید پروفیل دکوراتیو یا رنگی به دو طریق امکان پذیر است:
رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی
لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.
به طور کلی پروفیل یو پی وی سی به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و از دیدگاه معماری داخلی و دکورسازی پروفیل رنگ شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد.به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود، کیفیت مرغوبیت روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی داشته و در الماسی محصول نقش مهمی را ایفا می کند.لازم به ذکر است که پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارد و در نتیجه منجر به حذف کامل هزینه رنگ امیزی می شود و همچنین در مقابل خوردگی و پوسیدگی  مقام است.