خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره upvc باعث می شود تا در زمان آنش سوزی و احتراق، دود و آتش دشوارتر به اتاق های مجاور سرایت کند چرا که شیشه های ضد حریق با توجه به آزمایشات انجام شده بر روی آنها مدت زمان مشخصی را می توانند در برابر آتش مقاومت کنند.


قبل از خرید بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره upvc تست های مختلفی روی شیشه های ضد حریق جهت تایید ضد حریق بودن آنها و قابلیت های استاندارد آن انجام می گیرد. سازمان ملی استاندارد و همجنین برخی آزمایشگاه های مستقل ( مثل U.L)  آزمون هایی را روی شیشه ها انجام می دهند و طبق نتایج بدست آمده امتیازات را مشخص می کنند. امتیازات را اغلب بر حسب مدت زمان تحمل حرارت تخصیص می دهند. مدت زمان تحمل حرارت در واقع همان مدت زمان مورد انتظاری است که شیشه بتواند در زمان آتش سوزی قابل اعتماد باشد.از این رو، اگر شیشه ای مثلا امتیاز 45 دقیقه کسب کرده باشد، از لحاظ تئوریک می توانید انتظار داشته باشد که این شیشه به مدت 45 دقیقه از نفوذ شعله های آتش و دود جلوگیری نماید. شیشه ضد حریق تا یک درجه مشخصی در مقابل آتش و حریق از خود مقاومت نشان می دهد. گرچه شیشه ضد حریق نقش بسیار مهمی در ایمنی ساختمان ها دارند اما حتی متخصصان ساختمان سازی نیز اطلاعات کمی در زمان خرید بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره  upvcدارند.
یکی از مهم ترین ویژگی های پنجره های دو جداره ضد اشتعال و حریق بودن آنها است که باعث اطمینان و آرامش خاطر می شود. از جمله خصوصیات خرید بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره  upvcآن است که دمای شروع به ذوب شدن آن C)°۳۸۵) و بالاتر از دمای احتراق چوب C)°۲۶۰) است اما بر خلاف چوب در زمان احتراق به یک منبع آتش زا تبدیل نشده و موجب توسعه و انتقال حریق نمی شود . همچنین استفاده از مواد افزودنی(مولتی فایرها) در ساخت این نوع در و پنجره ها سرعت انتشار حریق را بسیار کند میکند. همچنین استفاده از نوار های آب بندی در اطراف چهارچوب و قسمت بازشوی پنجره و همچنین عایق بندی دور پنجره در محل همجواری با دیوار ساختمان ، مانع از نفوذ گاز و شعله آتش به داخل خانه می شود.
پنجره UPVC تنها پنجره ضدحریق یکپارچه و بدون درز: سیستم یکپارچه جوشکاری شده در گوشه ها باعث عدم وجود درزهای ناقل گاز و صدا و گرد و خاک در این پنجره ها می شود . در ضمن اینکه وجود درز در پنجره ها امکان شروع تخریب پنجره ها از این محلها را در انواع دیگر پنجره ها میسر می سازد. نوارهای آب بندی در اطراف چهار چوب و قسمت باز شوی پنجره و همچنین عایق بندی دور پنجره دوجداره ضد اشتعال مانع از نفوذ آب های حاصل از بارش و شستشوی پنجره به داخل ساختمان می شود.
خرید بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره upvc : ایجاد شیارهای تخلیه آب بر روی فریم، باعث هدایت آب های وارد شده به پنجره به بیرون می شود. پنجره های دوجداره علاوه بر اینکه عایق بوده و مانع انتقال حرارت می شوند ؛ بدلیل وجود لاستیکهای متعدد و درزبندی کامل موجب می شوند تا از ورود نسیم سرد در زمستان و نسیم گرم در تابستان به داخل جلوگیری شود . در نتیجه امکان رسیدن به شرایط مطلوب حرارتی با صرف انرژی کمتر قابل حصول می شود .


پنجره یو پی وی سی


کارایی بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره در درجه اول به حفظ یکپارچگی شیشه ها در هنگام آتش سوزی مرتبط است. ملاک ارزیابی این کارایی بر اساس در زمان خرید پنجره دو جداره سه معیار زیر می باشد:
•    حفظ یکپارچگی( E )
•    حفظ یکپارچگی و محدود کردن انتشار گازهای داغ ( EW )
•    حفظ یکپارچگی و عایق حرارتی( EI )
این معیارها با حروف اختصاری که در مقابل آنها قید شده بیان می گردند. مدت زمانی که شیشه ها یکپارچگی و عملکرد خود را حفظ می کنند به صورت عدد در کنار این حروف بیان می شود مثلا EW 60 یعنی شیشه ضد حریق که به مدت 60  دقیقه یکپارچگی خود را حفظ نموده و در طی این زمان سرعت انتقال گازهای داغ را کاهش می دهد و عملا به ساکنین 60 دقیقه زمان فرار می دهد.
شیشه هایی که با طلق های خاص آماس کرده ( intumescent ) لمینیت شوند در دسته دوم و سوم قرار دارند. این شیشه ها در حالت عادی شفافند و با دیگر شیشه های لمینیت تفاوت چندانی ندارند اما در اثر مجاورت با آتش ، این طلق ها منبسط شده و به یک محافظ مات و سخت تبدیل می شوند. این ویژگی منجر به کاهش انتقال حرارات از طریق شیشه گردیده و امکان تخلیه با آرامش را موجب می شود.
از زمان خرید بهترین شیشه ضد حریق پنجره دوجداره upvc می توان شیشه های سکوریت مخصوص را نام برد که امروزه کاربرد بیشتری پیدا کرده اند. البته ویژگی ضد ضربه بودن این شیشه ها سبب مناسب شدن آنها برای برخی درب ها و کاربردهای خاص می شود. امتیاز ضد حریق بودن این شیشه ها حدود 20 دقیقه است.