خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

با خرید بهترین پنجره دو سه جداره  upvc امینت و آرامش را به منازل خود بیاورید. این نوع پنجره ها به گونه ای طراحی شده اند که جلوی ورود صدا به داخل را میگیرند و علاوه بر زیبایی،عایق صوتی را می باشند. قبل از انتخاب و خرید بهترین پنجره دو سه جداره  UPVC با مشاورانی مطمئن و منصف مشورت کنید.

زیباترین پنجره های دوجداره upvc

خرید بهترین پنجره دو سه جداره upvc باید تنها از نمایندگی های معتبر که از تکنولوژی پیشرفته در زمینه تولید و از متخصصین فنی و با تجربه در امور طراحی، مونتاژ و نصب انواع پنجره دو جداره استفاده می کنند تهیه کرد.استفاده ازشیشه دوجداره صنعتی که کاملا بصورت استاندارد تولید شده باشد و گاز آرگون به میزان لازم در آن تزریق شده باشد و قادر به خروج نباشد. با توجه به اینکه بخش اعظم یک پنجره دو جداره را شیشه دوجداره تشکیل میدهد، پس در انتخاب شیشه باید دفت فراوانی کرد تا کاملا استاندارد و به صورت صنعتی تولید شده باشد.
در این راستا با استفاده از آخرین نسل رایج و متداول صنعت ساختمان در دنیا یعنی پروفیل های UPVC و شیشه های Grade A فلوت از بهترین مواد اولیه و متریال های موجود در بازار از کشورهای ایران، ترکیه و آلمان اقدام به تولید و عرضه محصولات خود با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت جهت هم میهنان عزیز نموده است.
۱-شکل ظاهری و شرایط تولید
بهترین پنجره دوجداره پنجره ای است که آزمایشات تخصصی در سطح بسیار بالا بر آن انجام شده و دارای گواهینامه های معتبر از سازمان استاندارد جهانی همانند پروفیل ویستابست باشد.
آزمایشات مربوط به پروفیل تولیدی
حین فرآیند تولید انواع سطح مقطع پروفیل، تعداد نمونه های مشخصی جهت انجام آزمایشات از تولید اخذ می گردد. این نمونه ها پس از بررسی شکل ظاهری بمدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت در آزمایشگاه نگهداری شده و سپس مورد تستهای مختلف طبق استاندارد RAL GZ 716/1 قرار می گیرد. سطوح خارجی پروفیل ها که در معرض دید قرار دارند لازم است دارای رنگ سفید یکنواخت بوده و عاری از هر گونه اجسام خارجی ، حفره ، ترک ، حباب و سایر معایب باشند .


پنجره عایق


۲-مقاومت در برابر ضربه ناشی از سقوط جرم در دماهای پایین:
(Impact resistance by falling mass at low temperature) در این آزمایش ابتدا ۱۰ نمونه cm 30 در دستگاه Freezer قرار داده و تا دمایc º ۱۵به مدت حداقل یکساعت نگهداری می شوند سپس توسط جرم kg 1 از ارتفاع mm 1500 مورد تست ضربه قرار می گیرند . طبق استاندارد RAL نباید بیش از ۱۰% از نمونه ها ( بیش از یک پروفیل ) شکسته شود.
۳-رفتار پس از گرم شدن :
(Behavior after heating) cm 22 به مدت نیم ساعت در دمای ºc 150 گرم شده سپس در دمای محیط خنک می گردد و پس از انجام آزمایش نمونه باید فاقد هر گونه تغییر شکل ظاهری (اعم از چروک، ترک، …) باشد.
۴-تست جرم واحد طول:
نمونه mm 250 با دقت mm 1 اندازه گیری شده و جرم آن با دقت gr 1  سنجیده می شود. جرم واحد محاسبه شده نباید کمتر از ۹۵% مقدار اسمیآن طبق استانداردهای ارائه شده باشد.
خرید بهترین پنجره دو سه جداره upvc : دایره جغرافیایی توزیع و عرضه محصولات و سبد متنوع کالا ها و یراق آلات شرکت هم سراسر ایران را شامل می شود. در واقع ما با فراهم آوردن و گرد آوری مجموعه ای از توانمندی ها و افراد متخصص و با دانش فنی مورد نیاز و با تهیه و تدوین یک سیستم توزیع مدون و مکانیزه سراسر کشور را پوشش داده ایم و به جرات می توان گفت که ارسال کالا و خدمات با بالاترین دقت و در کمترین زمان ممکن به اقصی نقاط کشور را ممکن کرده ایم. که این توانمندی و دقت در ارسال از ثبت سفارش خرید پنجره دوجداره تا تحویل نهایی کالا از نقاط قوت و نکات مثبت این شرکت و باشگاه مشتریانش است.
طبق استاندارد RAL جهت پروفیلهای فرعی نباید درصد اختلاف برگشت حرارت بیش از ۳% و برای پروفیلهای اصلی بیش از ۲% باشد. ضمناً برای پروفیلهای اصلی اختلاف درصد برگشت حرارت بین دو طرف سطح نیز نبایدبیشتر از ۴/۰ % باشد.
مهمترین مباحث در خرید بهترین پنجره دو سه جداره upvc عبارتند از:
شناخت یراق آلات مناسب برای پنجره ها
شناخت از پروفیل مصرفی در ساخت پنجره دو جداره
بررسی و تحقیق در رابطه با کارخانه تولید کننده
اطلاع از ماشین آلات تولید کننده درب و پنجره