خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

درب و پنجره های یو پی وی سی طی سالیان اخیر یکی از رایج ترین و پرآوازه ترین انواع پنجرها بوده اند مشخص است که این میزان از محبوبیت و تقاضای بازار به دلیل مزایای متعددی است که این نوع از پنجره ها دارا می باشند , همواره برای خرید تجهیزات پنجره دوجداره یو پی وی سی می توانید به نمایندگی های فروش پنجره دوجداره upvc مراجعه فرمایید.

رنگ یو پی وی سی

اصلی ترین ماده مورد نیاز جهت تولید پروفیل یو پی وی سی , (PolyVinil Choloride ) یا PVC با K-Value حدود ۶۵می باشد. پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یکی از قدیمی‌ترین و پر مصرف ‌ترین انواع پلیمرها در جهان است که از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید (VCM) بدست می‌آید و تقریبا ۸۵% از ترکیب پروفیلهای UPVC را تشکیل می دهد. تجهیزات پنجره دوجداره دارای ساختار و ویژگی های خاصی هستند که نیاز به رعایت مواردی دارند تا کارایی لازم را داشته باشند و تا مدت طولانی حالت ایده ال خود را حفظ کنند. زمانی که پنجره دوجداره نصب می شود و در فریم اهنی که از قبل توسط بنا جای گذاری شده است محکم میشود https://upvc.pro/، نوبت به رگلاژ تمامی قطعات می رسد تا لنگه پنجره بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود و در این زمان پنجره دوجداره اماده استفاده است. یکی از مهمترین مزیت های پنجره دوجداره بحث عایق بندی ان است که با چسب های مخصوص این قابلیت به طور کامل ایجاد می شود و نصاب پنجره دوجداره تست های لازم را برای کارکرد صحیح پنجره انجام می دهد. عمدتا تجهیزات پنجره دوجداره شامل پروفیل و گالوانیزه، یراق الات و اسپانیولت ، لولا و دستگیره ، شیشه و زهوار می شوند که هر کدام از موارد ذکر شده وظیفه ای را به دوش می کشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح و درست درب و پنجره دوجداره  یو پی وی سی می باشد.
خرید تجهیزات پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد
مقاومت پروفیل پنجره دوجداره به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند برای مثال ممکن است قفل پنجره دوجداره از کار بیوفتد یا اینکه یراق الات به درستی عمل نکنند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض می باشند.
نحوه باز و بسته کردن دستگیره نیز در ماندگاری پنجره دوجداره بسیار موثر است به گونه ای که اگر پنجره دوحالته باشد دستگیره در جهت های مختلف عمل می کند و متناسب با خواسته شما لنگه پنجره باز و بسته می شود اما دقت کنید که دستگیره نباید موقع چرخاندن تحت فشار قرار گیرد زیرا بعد از مدتی اسپانیولت از کار می افتد و توپی و زاماک به درستی عمل نمی کند.
در بحث شیشه پنجره دوجداره نیز باید دقت کنید که به هیچ وجه نباید زهوار را خارج کنید زیرا باعث افتادن شیشه شده و خطرات زیادی را به دنبال دارد و نکته ای که لازم به ذکر است ساختار خود شیشه دوجداره می باشد که از گوشه ها بسیار حساس است و در صورت کوچکترین ضربه امکان ترک برداشتن و شکستن و پودر شدن کامل را دارد. https://upvc.pro/
از تجهیزات پنجره دوجداره مهم درب و پنجره یو پی یو سی، یراق الات را می توان نام برد که دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشند برای سالیان متوالی به درستی کار خواهند کرد، زمانی که یراق الات درب و پنجره دوجداره دچار ایراد می شوند تمام کارایی درب و پنجره دوجداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، نکته قابل توجه این است که در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
اسپانیولت نوعی یراق می باشد که معمولا در پنجره های دو جداره با چند زبانه کوچک در امتداد طولی پروفیل لنگه درب یا پنجره را به چهارچوب قفل می نماید و با درگیر شدن به زاماک لنگه درب یا پنجره بصورت محکم به چهارچوب می چسبد. اسپانیولت در اندازه های مختلف برای درب یا پنجره دوجداره در سایز های متفاوت در دسترس می باشد و توسط دستگیره معمولی و یا قفل درب عمل می نماید. تجهیزات پنجره دوجداره و یراق اسپانیولت در تولید انواع پنجره های دوجداره و آلومینیومی کاربرد دارد.
خرید تجهیزات پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد مانند زاماک که نقش اساسی در بحث رگلاژ نیز ایفا می کند و باید زاماک موجود درست تنظیم شود تا رگلاژ درب و پنجره دوجداره بدون مشکل انجام شود. در بحث تعمیر یراق الات نیز باید عنوان کنیم که زاماک موجود قابل تعویض و تعمیر می باشد.

یو پی وی سی

در این مطلب سعی کردیم مهمترین تجهیزات پنجره دوجداره را بررسی کرده و نحوه صحیح به کارگیری ان ها را ذکر کنیم اما نکته پایانی اینکه درب و پنجره های دوجداره و سه جداره upvc دارای مزایای بی نظیری هستند و در صورت ایراد نیز قابل تعمیرات و تعویض می باشند. https://upvc.pro/
صرفه جویی انرژی با استفاده از خرید تجهیزات پنجره دوجداره یو پی وی سی :
پنجره ها از نظر صرفه جویی انرژی نقش حساسی دارند، چرا که حدود ۳۰% از کل تلفات حرارتی ساختمان از پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل پنجره هایی که در جای خوبی نصب نشده اند یا خوب محافظت نمی شوند، می‌توانند هزینه سوخت را بسیار بالا ببرند.
اجزای تشکیل دهنده درب پنجره دوجداره : همان طور که در مقالات مختلف اشاره کردیم درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و الومینیومی دارای ساختار و ویژگی های خاصی هستند که نیاز به رعایت مواردی دارند تا کارایی لازم را داشته باشند و تا مدت طولانی حالت ایده ال خود را حفظ کنند.
عمدتا پنجره دوجداره از بخش های پروفیل و گالوانیزه، یراق الات و اسپانیولت ، لولا و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام از موارد ذکر شده وظیفه ای را به دوش می کشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح پنجره دوجداره می باشد.
بعد از خرید تجهیزات پنجره دوجداره یو پی وی سی زمانی که پنجره دوجداره نصب می شود و در فریم اهنی که از قبل توسط بنا جای گذاری شده است محکم میشود ، نوبت به رگلاژ تمامی قطعات می رسد تا لنگه پنجره بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود و در این زمان پنجره دوجداره اماده استفاده است. https://upvc.pro/
یکی از مهمترین مزیت های خرید تجهیزات پنجره دوجداره یو پی وی سی بحث عایق بندی ان است که با چسب های مخصوص این قابلیت به طور کامل ایجاد می شود و نصاب پنجره دوجداره تست های لازم را برای کارکرد صحیح پنجره انجام می دهد.