خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

از بهترین و باکیفیت ترین درب و پنجره های دوجداره upvc میتوان برند ویستابست را نام برد که تحت لیسانس آلمان بوده و دارای گواهینامه معتبر و جهانی رال RAL می باشد. با خرید درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست سالیان طولانی بدون دغدغه, تغییر رنگ و خرابی از درب و پنجره های دوجداره upvc خود استفاده نمایید.

تعویض پنجره ویستابست

پنجره upvc ویستابست یکی از پر فروش ترین پنجره های دوجداره یو پی وی سی در ایران و جهان می باشد. پیشنهاد می شود پنجره upvc ویستابست را تنها با ضمانت نامه آن از شرکت های نمایندگی معتبر ویستابست تهیه فرمایید. پروفیل های ویستا بست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد که بهترین متریال برای ساخت درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست در کرج میباشد. در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و۲۰ میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن خرید درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست https://upvc.pro/ میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد.
خرید درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست
 لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت در دنیا می باشدو تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند. گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط شرکت ویستا بست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت خرید درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست (تولید کننده پروفیل یو پی وی سی) به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد.
درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست مدل  ثابت: پنجره دو جداره ثابت از پرکاربردترین پنجره های دوجداره upvc می باشد و بصورت ترکیبی با دیگر حالات بازشو بکار می رود. پنجره دوجداره upvc ثابت https://upvc.pro/ در ابعاد و اندازه های بزرگ نیز تولید می شوند و بنابراین بهترین گزینه برای نمای فروشگاه ها و استودیوهای صدابرداری می باشد.

ویستابست

درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست مدل  تک حالته: این نوع حالت بازشوی پنجره دوجداره upvc باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی میباشد. پنجره دو جداره upvc تک حالته از لحاظ میزان و ضریب عایق بندی دما، صدا، هوا، آب و قشار با پنجره دوجداره upvc  ثابت کاملا برابری می کند و تنها تفاوت آنها در استفاده از یراق آلات می باشد.
درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست مدل  دو حالته: از مشخصه های این حالت از پنجره دو جداره یو پی وی سی باز شدن بر روی دو محور عمودی و افقی با یک دستگیره می باشد. یراق آلات پنجره دوجداره upvc دو حالته این امکان را به شما می دهد که تنها با یک دستگیره از سه حالت پنجره (باز، بسته، بازشوی از بالا) استفاده نمایید.
درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست مدل  آکاردئونی: درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست مدل آکاردئونی برای محیط هایی با عرض بیشتر از سه متر استفاده می شود.
درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست مدل کشویی: سیستم بازشوی درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست کشویی به صورت ریلی بوده و از ویژگی های منحصر به فرد پنجره دوجداره upvc  upvc کشویی در کرج می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز و بسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد.


پنجره upvc

مزایای خرید درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست https://upvc.pro/
 • استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی
• دوام و طول عمر زیاد و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید
• غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست
• عایق صوتی تا ۷۰% با استفاده از شیشه های دوجداره upvc  در درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست
• ۱۵ سال بیمه نامه در برابر تغییرات رنگ ، تغییر شکل ، تغییر فرم و ترک خوردگی